فروش ربات کاوازاکی

شرکت کاوازاکی ژاپن با داشتن 50 سال تجربه در ساخت ربات، کنترلر ها و بازوهای رباتیک، اکنون به یکی از با سابقه ترین تولیدکنندگان ربات در سراسر جهان تبدیل شده است. ربات کاوازاکی با پیشرفته ترین و بروزترین تکنولوژی ها تولید و به بازار ارائه می شود. تنوع محصولات ربات کاوازاکی به تولید کنندگان کمک کرده تا کیفیت و بازدهی تولیدات خود را بهبود بخشند. انواع ربات کاوازاکی در دسته بندی های زیر روانه بازار شده و توسط هایپر صنعت فامکو به مشتریان عزیز قابل ارائه می باشند:

  • ربات کاوازاکی کوچک تا متوسط
  • ربات کاوازاکی بزرگ
  • ربات کاوازاکی بسیار بزرگ
  • ربات کاوازاکی همکار (دو بازو)
  • ربات کاوازاگی پالتایزر
  • ربات کاوازاگی دلتا
  • ربات کاوازاگی صنایع پزشکی و داروسازی
  • ربات کاوازاکی جوشکاری
  • ربات کاوازاکی آب بندی
  • ربات کاوازاکی رنگ پاش ضد انفجار
  • ربات کاوازاکی جابجایی ویفر

ربات کاوازاکی

مشخصات فنی ربات کاوازاکی

ربات های کاوازاکی برای کاربری های گوناگونی طراحی شده اند. انتخاب و برنامه نویسی ربات کاوازاکی مستلزم دانش و مهارت بالایی است که در صورت انجام صحیح می تواند بازدهی کسب و کار شما را به حداکثر برساند. با خرید ربات Kawasaki و دریافت مشاوره فنی جهت انتخاب مدل مناسب از هایپر صنعت فامکو، می توانید از انجام صحیح فرآیندهای برنامه نویسی، نصب و راه اندازی ربات در خط تولید خود اطمینان کامل داشته باشید. اکنون به بررسی بیشتر انواع ربات های کاوازاکی می پردازیم.
ربات کاوازاکی کوچک تا متوسط

ربات های کوچک تا متوسط کاوازاکی در سری RS ارائه می شوند. قابلیت حمل بار سری RS این ربات 3 تا 80 کیلوگرم و حداکثر دسترسی 3150 میلی متر دارد. این ربات ها اندازه کوچک و سرعت بسیار زیادی دارند و عصاره فناوری ها و تجربیات شرکت کاوازاکی می باشند. این ربات ها علیرغم اندازه کوچک و جمع و جور بودن، محدوده حرکتی وسیعی دارند.

ربات کاوازاکی بزرگ

ربات کاوازاکی بزرگ قابلیت حمل بار 80 تا 300 کیلوگرم دارد. حداکثر ریچ این ربات ها 3412 میلی متر است.  این ربات های همه کاره در صنایع متنوعی از جمله صنایع خودروسازی، هوا-فضا، ماشین آلات، صنایع فلزات، صنایع برق و الکترونیک و صنایع غذایی به کار می روند. انعطاف پذیری بالای این سری باعث شده برای مونتاژ، جابجایی مواد و جوشکاری مورد استفاده قرار بگیرد. این ربات در سری های زیر ارائه می شود:

  • سری BT
  • سری BX
  • سری BXP
  • سری ZX

ربات کاوازاکی بسیار بزرگ

این ربات Kawasaki قابلیت حمل بار از 300 تا 1500 کیلوگرم و میزان دسترسی 4005 میلی متر دارد. این ربات ها برای جابجایی بارهای سنگین مانند بدنه خودرو یا قطعات ریخته گری مورد استفاده قرار می گیرند. این ربات ها همزمان با داشتن قابلیت حمل بار بالا، از دقت زیاد و ابعادی جمع و جور برخوردارند. بدنه نسبتا باریک بدون وزنه تعادل، باعث ثبات بالای ربات شده و قابلیت انجام حرکات متنوعی را فراهم می کند.

ربات کاوازاکی همکار (دو بازو)

این ربات ها در واقع ربات های اسکارای دو بازو هستند که بطور خاص برای همکاری با انسان طراحی شده اند. این ربات ها به نرده های ایمنی نیازی ندارند که همین امر باعث اشغال جای کمتر و استفاده بهینه از فضا می شود. این ربات می تواند وظایف محوله را با بازدهی بالا و همچون یک انسان با استفاده از دو بازو انجام دهد. البته باید توجه داشت که پیش از استفاده باید ارزیابی ریسک های ایمنی توسط کارشناسان رباتیک صورت بگیرد. کوبات کاوازاکی اسکارا دو بازو حداکثر قدرت حمل بار 3 کیلوگرم و حداکثر دسترسی 785 میلی متر را دارد و در دو سری زیر طراحی و ارائه می شود:

  • duAro1
  • duAro2
ربات کاوازاکی پالتایزر

قدرت حمل بار در مدل های مختلف از ربات های کاوازاکی پلتایزینگ بسیار متنوع بوده و از 80 تا 700 کیلوگرم متغیر است. این ربات های سریع می توانند مشکل کمبود نیروی کار را مرتفع کرده و بهره وری را در صنایع لجستیک و همچنین بخش لجستیک داخل کارخانه ها افزایش دهند. این ربات در دو سری زیر ارائه می شود:

  • سری CP
  • سری RD
ربات کاوازاکی دلتا

ربات های کاوازاکی سری YF در محیط های صنعتی گوناگون مانند صنایع غذایی، داروسازی، لوازم آرایشی، برق و الکترونیک و ساخت قطعات ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرد. ربات جمع و جور YF002N و ربات YF003N با میزان دسترسی زیاد، دو مدل ارائه شده از ربات ها در این سری هستند. هر دو مدل برای استفاده در صنایع غذایی مناسب هستند. ربات کاوازاکی مدل YF003N همچنین قابلیت شسته شدن با شوینده های اسیدی یا قلیایی دارد و از این رو در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

ربات کاوازاکی صنایع پزشکی و داروسازی

استفاده از این مدل ربات صنعتی، ریسک آلودگی های میکروبی و قرار گرفتن در معرض تشعشعات را کاهش داده و باعث افزایش سرعت و بازدهی در فرآیندهای علمیاتی در محیط های تحقیقاتی داروسازی می شود. این ربات مطابق با استاندارد اتاق تمیز ISO 5 (کلاس 100) بدون پایپینگ وکیوم طراحی و تولید شده اند. ربات های کاوازاکی صنایع پزشکی و داروسازی در دو سری MC و MS ارائه می شود. سری MC دارای شیلنگ و کابل کشی توکاراست. استفاده از مواد خاص برای آب بندی ربات مدل MC004V باعث شده که این ربات برای انجام فرآیند استریلیزاسیون پراکسید هیدروژن تبخیر شده (VHP) بسیار مناسب باشد. سری MS بطور کامل از قطعات استنلس ساخته شده و این قطعات مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا نیز هستند. به همین دلیل از این سری نیز می توان برای استریلیزاسیون  VHP استفاده کرد. سری MS به دلیل داشتن ساختار هفت محوره می تواند در فضایی مخروطی شکل، وظایف محوله را انجام دهد.

ربات کاوازاکی جوشکاری

این ربات ها در دو سری ارائه شده و به معنای واقعی کلمه ساده و کاربر پسند هستند. ربات کاوازاکی جوشکاری از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تنوع زیادی دارد و با انتخاب گزینه صحیح، می توان کیفیت جوشکاری را بهبود بخشید. در این ربات ها اتصال میان ربات و تجهیزات جوشکاری تنها از طریق یک کابل صورت می گیرد. سری های این ربات شامل موارد زیر هستند:

  • سری BA مجهز به کابل جوشکاری توکار
  • سری RA

ربات کاوازاکی آب بندی

ربات Kawasaki آب بندی در قالب سری BU ارائه می شود. این ربات در مدل های گوناگونی قابل ارائه است که قابلیت انجام آب بندی در قطعات گوناگون را امکان پذیر می سازد و باعث بهبود اتوماسیون در زمینه آب بندی می شود. کابل های این ربات ها توکار هستند و طراحی متقارن بازوی ربات باعث تسهیل در اجرای عملیات های قرینه می شوند. همچنین طراحی هفت محوره و میزان دسترسی (ریچ) زیاد در مدل BU015X باعث گسترش محدوده عملیات آب بندی می شود.

ربات کاوازاکی رنگ پاش ضد انفجار

این ربات Kawasaki در قالب سری K ارائه می شود و قابلیت استفاده برای قطعات کوچک تا بزرگ را دارد و اتوماسیون فرآیندهای رنگ آمیزی را تسهیل می کند. بازوهای رباتیک این سری مجهز به شلنگ های توکار هستند که از نشستن غبار و خاک روی قطعات رنگ شده جلوگیری می کند. پی لود این ربات رنگ پاش کاوازاکی در مدل های مختلف از 5 تا 15 کیلوگرم و میزان دسترسی آن از 1240 تا 3100 میلی متر متغیر می باشد.

ربات کاوازاکی جابجایی ویفرهای سیلیکونی

ربات های کاوازاکی جابجایی ویفر با استانداردهای SEMI-F47 و SEMI0-S2 ساخته شده اند و میزان دسترسی 1066 میلی متر دارند. حرکات این ربات های بسیار نرم، ظریف و دقیق می باشد. این ربات ها در دو سری زیر ارائه می شوند:

  • سری TTS
  • سری NTS

برای اطلاع از قیمت ربات کاوازاکی در مدل های مختلف و دریافت مشاوره جهت انتخاب مدل مناسب می توانید با کارشناسان رباتیک هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: