قیمت :
14,000,000
تومان

جاروبرقی مرکزی چیست؟

جاروبرقی های قدیمی جهت نظافت محیط های مختلف خانگی و صنعتی دارای وزن زیادی است که غالبا در موتور صدا و بوی ناخوشایندی ایجاد می کنند. همچنین در هنگام استفاده از جاروبرقی های خانگی موتور دستگاه به سرعت داغ شده و در قسمت زیرین مقداری از گرد و غبار باقی می ماند.

در جاروبرقی خانگی با تکمیل ظرفیت مخزن، قدرت مکش دستگاه افت نموده و امکان بازگشت مجدد آلاینده ها به محیط بسیار زیاد است. با پیشرفت تکنولوژی نسل جدیدی از جاروبرقی ها به اسم جاروی مرکزی یا جاروی سانترال طراحی شده که دیگر مشکلات ناشی استفاده از جاروبرقی های قدیمی را ندارد و نظافت محیط منزل را به طور کامل تضمین می نماید. جاروبرقی مرکزی به علت نصب موتور خارج از محیط مسکونی، بسیار کم صدا است تا آنجایی که می توان هنگام استفاده از جارو مرکزی به صدای موسیقی نیز گوش داد. از این جاروبرقی می توان به عنوان جاروبرقی صنعتی نیز استفاده کرد. هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع جاروبرقی مرکزی به شرح مشخصات زیر می باشد که در ادامه با نحوه نصب و اجرا تاسیسات آن آشنا خواهیم شد.

جارو برقی مرکزی

مشخصات فنی جارو برقی مرکزی

جارو برقی مرکزی از ماشین آلات و تجهیزات نظافتی صنعتی پرکاربرد نیز به شمار می رود. استفاده از جاروی مرکزی یا جاروی سانترال مشکلات تولید صدا، بوی نامطبوع و جابه جایی دستگاه های بزرگ را نداشته و آن را به یک ابزار پر کاربرد در زندگی روزمره تبدیل نموده است. دستگاه جارو برقی مرکزی با نصب آسان در بالکن، پشت بام و زیر زمین ساختمان های مسکونی هیچ مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی کند و نظافت منزل در یک مکان ثابت به وسیله حمل خرطومی سبک انجام می پذیرد.

انواع دسته کنترلی جاروبرقی مرکزی

دسته کنترلی جاروی مرکزی به سه دسته زیر تقسیم بندی می گردد:

دسته کنترل استاندارد

نحوه عملکرد دسته کنترل استاندارد جاروی مرکزی به این صورت است که با اتصال خرطومی به ورودی، جاروی مرکزی به صورت اتوماتیک روشن و خاموش می شود.

دسته کنترل بی سیم

در دسته کنترل بی سیم جاروبرقی مرکزی، کنترل دستگاه توسط صفحه LED انجام می شود و اطلاعاتی نظیر خطای به وجود آمده، انسداد لوله جریان هوا و تخلیه ظرف خاکروبه توسط این پنل قابل مشاهده است.

دسته کنترلی Deluxe

طراحی دسته کنترلی دلوکس برای جاروبرقی مرکزی به نحوی است که به طور مستقیم وضعیت دستگاه را نظیر انسداد جریان هوا، تخلیه مخزن، نظافت فیلتر، زمان سرویس و حرارت غیر عادی را نشان می دهد.

کاربرد جاروبرقی مرکزی

جاروبرقی مرکزی جهت نظافت منزل شرایط بهتر و مساعدتری برای کاربر فراهم نموده و در وقت و انرژی اپراتور صرفه جویی می نماید. جاروی مرکزی دارای ابزار و اتصالات منحصر به فرد است که نظافت سطوح سخت مانند کفپوش و سطوح نرم مانند فرش های ابریشمی را برای کاربر به آسانی فراهم می نماید و از طرفی دیگر، افرادی که دارای آلرژی هستند یا مشکلات تنفسی دارند، جاروی مرکزی در هنگام نظافت هیچ هوایی از آن به بیرون خارج نمی گردد و در هنگام تمیزکاری منزل هیچ گرما و صدایی تولید نمی کند. همچنین تمامی زباله ها در پایان نظافت به خارج از محیط منزل هدایت شده و در مخزن زباله جمع آوری می گردد.

مزایای جاروبرقی مرکزی

  • امکان راه اندازی دستگاه با اتصال خرطومی به درگاه ورودی و قطع جریان برق با جداسازی خرطومی
  • عدم باقی ماندن گرد و غبار و بوی ناخوشایند در محیط
  • عدم ایجاد گرما و صدای ناخوشایند در محیط منزل
  • قابلیت نصب جاروبرقی مرکزی به دو صورت جاروی مرکزی آب و خاک و جاروی مرکزی خاک
  • ایجاد قدرت مکش زیاد و ثابت در لوله های جریان
  • عدم انسداد لوله های جریان به علت طراحی عرض بیشتر ورودی نسبت به نازل
  • انعطاف پذیری بالای لوله خرطومی جهت نظافت کامل هر گوشه از منزل
  • امکان نصب لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع دلخواه
  • عدم نیاز به حمل دستگاه های سنگین
  • بهبود کیفیت هوای خانه به دلیل عدم ایجاد حساست و آلرژی
  • کاهش مدت زمان نظافت منزل
  • امکان نصب یک جاروی مرکزی جهت نظافت چند واحد مسکونی

مراحل نصب و اجرا جاروبرقی مرکزی

مرحله 1: اجزای لوله کشی سیستم جاروبرقی مرکزی

جهت اجرای سیستم لوله کشی جاروی مرکزی در ساختمان های مسکونی از اتصالات تو کار استفاده می گردد که قطر و ضخامت اتصالات با توجه به بازدید کارشناس از محل پروژه تعیین می شود.

مرحله 2: اجرای سیم کشی مدار فرمان

پس از اجرای سیستم اتصالات جاروبرقی مرکزی سیم کشی مدار فرمان و نصب شاسی انجام شده و در مرحله آخر پریزها بر روی مدار فرمان نصب می گردد.

مرحله 3: نصب و راه اندازی جاروبرقی مرکزی

در مرحله نهایی جاروی مرکزی در محل مورد نظر نصب شده و سپس توسط کارشناس راه اندازی می گردد.

جارو برقی مرکزی در ساختمان

نحوه عملکرد جاروبرقی مرکزی

نحوه عملکرد جاروی مرکزی در ساختمان های مسکونی به این صورت است که جهت نظافت بخش های منزل از درگاه های ورودی برای اتصال خرطومی استفاده می شود. درگاه ها بر روی دیوار تعبیه شده و نظافت خانه به وسیله جابه جایی خرطومی از یک ورودی به ورودی دیگر صورت می پذیرد. گرد و خاک جمع آوری شده از طریق اتصالات به مخزن جاروی مرکزی منتقل شده و کاربر هیچ گونه تماسی با این مخازن ندارد. استفاده از جاروبرقی مرکزی یک روش آسان، بهداشتی و انعطاف پذیر است که با محیط خانه و آپارتمان با ابعاد مختلف سازگاری دارد.

محل نصب جاروبرقی مرکزی

جاروبرقی مرکزی امکان نصب در تمامی نقاط ساختمان های مسکونی را داشته و تنها دو بار در سال نیاز به مراجعه جهت تخلیه مخزن دارد. بهترین حالت برای نصب جاروی مرکزی در محوطه بیرونی خانه، پشت بام، زیر زمین، انباری و بالکن است. اتصالات جاروی مرکزی کاملا مخفی و خارج از دید هستند و توسط چسب های مخصوص به طور کامل عایق بندی می شوند. از مهم ترین نکته ای که باید در هنگام نصب جاروی مرکزی به آن دقت نمود، انجام امور مربوط به نصب دستگاه در زمان تکمیل تاسیسات ساختمان به هنگام ساخت می باشد.

جاروبرقی مرکزی در خانه

تفاوت جاروبرقی معمولی و جاروبرقی مرکزی

به عنوان یک کاربر یا یک خریدار در رابطه با تفاوت های جاروبرقی خانگی و جاروی مرکزی لازم است اطلاعات زیر را در اختیار داشته باشید تا بتوانید به راحتی نسبت به خرید جاروبرقی مناسب منزل تصمیم گیری نمایید.

مقایسه جارو برقی معمولی و جاروبرقی مرکزی
جاروبرقی خانگی جاروی مرکزی
امکان انسداد لوله های جاروبرقی قدرت مکش بیشتر نسبت به جاروبرقی معمولی
ایجاد سر و صدای زیاد کاملا بی صدا
حمل جاروهای سنگین به نقاط مختلف خانه نظافت تمامی نقاط منزل به وسیله لوله خرطومی
ایجاد بوی نامطبوع در محیط عدم ایجاد بوی نامطبوع
انتشار گرمای موتور در محیط خانه عدم انتشار گرما و حرارت موتور در محیط
ایجاد حساسیت و آلرژی به دلیل انتشار گرد و غبار در محیط عدم بازگشت هوا به محیط خارجی
پس از استفاده طولانی مدت باید موتور دستگاه خنک گردد. استفاده بی وقفه از دستگاه
استفاده تک کاربره استفاده همزمان چند نفر از یک دستگاه
نیاز به تخلیه دائم مخزن تخلیه مخزن 2 مرتبه در سال
هزینه بالای تعویض کیسه های جاروبرقی عدم نیاز به نصب کیسه جاروبرقی

نحوه انتخاب جاروبرقی مرکزی

قبل از تماس با کارشناسان فروش جهت دریافت راهنمایی و مشاوره در زمینه خرید جارو برقی مرکزی، بهتر است موارد زیر را به دقت بررسی نموده و در هنگام دریافت مشاوره به کارشناس مربوطه ارائه دهید.

  • تعداد طبقات ساختمان
  • تعداد واحد های هر طبقه
  • تعداد اتاق خواب
  • متراژ هر واحد
  • جانمایی و محل نصب جاروی مرکزی

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه نحوه انتخاب جاروی مرکزی مناسب و اعزام کارشناس جهت بازدید از محل پروژه می باشند.

نکات استاندارد سیستم جاروبرقی مرکزی
  • انتخاب صحیح مسیر برای لوله کشی و نصب اتصالات جاروبرقی مرکزی از نکات حائز اهمیت در استاندارد سازی سیستم جاروی مرکزی است، لذا باید برای اجرای تاسیسات از مواد اولیه با کیفیت استفاده گردد.
  • انتخاب مدل جاروی مرکزی از دیگر نکات مهم در استاندارد سازی سیستم جاروی مرکزی است.
  • در اجرای تاسیسات جاروی مرکزی باید به انتخاب لوله هایی با قطر مناسب دقت نمود.
  • لوله های جاروبرقی مرکزی در قطرهای 40، 50، 63، 80 و 100 میلیمتر ارائه شده و انتخاب قطر لوله ها توسط بازدید کارشناسان از محل پروژه انجام می گردد.
  • تمامی مراحل اجرا تاسیسات و نصب جاروی مرکزی توسط کارشناسان مجرب انجام می شود.

هزینه لوله کشی جاروبرقی مرکزی

هزینه لوله کشی جاروی مرکزی ساختمان های مسکونی متناسب با متراژ واحد و تعداد طبقات ساختمان متغیر است و این معیار بر اساس تعداد اتاق خواب و تعداد جاروی مرکزی مورد نیاز به دست می آید، جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با واحد فروش تماس بگیرید.

قیمت جاروبرقی مرکزی

متراژ واحد و تعداد طبقات ساختمان از پارمترهای موثر در قیمت جاروبرقی مرکزی هستند و در هزینه نصب و خرید جاروی مرکزی تاثیر گذارند. در خرید جاروبرقی مرکزی پس از انتخاب برند مناسب باید با افراد متخصص در حوزه نصب و راه اندازی دستگاه مشورت کرده و کارشناسان جهت بازدید از ساختمان در محل پروژه حاضر گردند. پس از اعلام نتیجه نهایی کارشناسان می توانید نسبت به خرید و نصب جاروبرقی مرکزی اقدام نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
هانیه شربیانی
ارسال شده در : شنبه 18 فروردین 1403

سلام، چقدر عالی! ای کاش به مدیر عاملان و صاحبان کارخانه ها و صنایع تولید مواد خوراکی و غذایی پیشنهاد بفرمایین. نظافت اصولی و بدون ایجاد گرد و غبار در این نوع مراکز حائز اهمیته.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 فروردین 1403

سلام جناب شربیانی عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.

عارف کاظمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 اسفند 1402

سلام، خواهان اعطای نمایندگی هستم در شهر بیجار آیا امکانش هست؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 02 اسفند 1402

سلام جناب کاظمی عزیز، با عرض پوزش و متاسفانه در حال حاضر هیچ گونه نمایندگی یا عاملیت فروش اعطا نمی گردد. نام حضرتعالی به لیست متقاضیان اضافه گردید و در صورت تغییر سیاست با شما تماس گرفته خواهد شد.

ابوالفضل روحانی
ارسال شده در : چهارشنبه 17 آبان 1402

سلام، خدا قوت. در صورت تمایل به اعطای نمایندگی در مشهد بنده در خدمت هستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 آبان 1402

سلام جناب روحانی عزیز، با عرض پوزش و متاسفانه در حال حاضر هیچ گونه نمایندگی یا عاملیت فروش اعطا نمی گردد. نام حضرتعالی به لیست متقاضیان اضافه گردید و در صورت تغییر سیاست با شما تماس گرفته خواهد شد.

مرتضی جان نثاری
ارسال شده در : یکشنبه 30 مهر 1402

سلام، آیا اصفهان هم نمایندگی دارید؟ اگه دارید آدرس و تلفنش را بفرستید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آبان 1402

سلام جناب جان نثاری عزیز، هایپر صنعت فامکو در هیچ کجای ایران نمایندگی نداشته و کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند.

شاکری
ارسال شده در : چهارشنبه 05 مهر 1402

سلام، نمایندگی می خوام برای نیشابور اگه امکانش هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 05 مهر 1402

سلام دوست عزیز، با عرض پوزش و متاسفانه در حال حاضر هیچ گونه نمایندگی یا عاملیت فروش اعطا نمی گردد. نام حضرتعالی به لیست متقاضیان اضافه گردید و در صورت تغییر سیاست با شما تماس گرفته خواهد شد.

اکبر احمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 01 شهریور 1402

سلام، فقط یه ایراد فیلتر دستگاه جاروی مرکزی اشاره نکردین که تمیز کردنش خیلی سخته و اکثر شرکت های ایرانی فیلتر قابل شستشو ندارن.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 شهریور 1402

سلام جناب احمدی عزیز، ممنون بابت دقت و دلسوزی حضرتعالی اما فیلترهای دستگاه مورد نظرتان قابل تعویض هستند و پس از استفاده در یک دوره مشخص باید حتما تعویض شوند. لازم به ذکر است قیمت تهیه فیلترها هم بسیار مناسب است.

اصغر خوش قدم
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 خرداد 1402

سلام، عالیه، خدا قوت.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 خرداد 1402

سلام جناب خوش قدم عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.

فرشاد اسماعیلی
ارسال شده در : شنبه 19 فروردین 1402

سلام و خدا قوت، بنده تقاضای اعطای نمایندگی در آذربایجان غربی رو دارم. لطفا در صورت امکان تماس حاصل فرمایید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 21 فروردین 1402

سلام جناب اسماعیلی عزیز، با عرض پوزش و متاسفانه در حال حاضر هیچ گونه نمایندگی و یا عاملیت فروش اعطا نمی گردد. نام حضرتعالی به لیست متقاضیان اضافه گردید و در صورت تغییر سیاست با شما تماس گرفته خواهد شد.

فرهاد نخعی
ارسال شده در : شنبه 27 اسفند 1401

سلام، عالی. اگه نمایندگی جاروبرقی مرکزی خواستید بدید، ما در استان گلستان شهر کلاله در خدمتیم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 اسفند 1401

سلام و خدا قوت، نام حضرتعالی به لیست متقاضیان نمایندگی اضافه شد و در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد.

ارمان رسولی
ارسال شده در : چهارشنبه 26 بهمن 1401

سلام، من درخواست نمایندگی برای کشور عراق در شهر سلیمانیه و اربیل رو دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 بهمن 1401

سلام جناب رسولی عزیز، با عرض پوزش و متاسفانه در حال حاضر هیچ گونه نمایندگی یا عاملیت فروش اعطا نمی گردد. نام حضرتعالی به لیست متقاضیان اضافه گردید و در صورت تغییر سیاست با شما تماس گرفته خواهد شد.

ابوالفضل سبحانی
ارسال شده در : دوشنبه 24 بهمن 1401

سلام، وقت بخیر. من خراسان شمالی زندگی می کنم و تمایل دارم نمایندگی جاروبرقی مرکزی رو در یکی از شهرستان های این استان داشته باشم. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 26 بهمن 1401

سلام و خدا قوت، نام حضرتعالی به لیست متقاضیان نمایندگی اضافه شد و در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد.

سید مهدی نبی زاده
ارسال شده در : یکشنبه 23 بهمن 1401

سلام، اینجانب سید مهدی نبی زاده از استان مازندران شهرستان آمل، فعال در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی بوده و تمایل به اخذ نمایندگی خدمات پس از فروش در زمینه جاروبرقی مرکزی دارم. لطفا در صورت تغییر سیاست های شرکت در این زمینه جهت همکاری های بیشتر اطلاع رسانی فرمایید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 26 بهمن 1401

سلام جناب نبی زاده عزیز، نام حضرتعالی به لیست متقاضیان نمایندگی اضافه شد و در صورت تغییر سیاست های شرکت با شما تماس گرفته خواهد شد.

حامد میر
ارسال شده در : شنبه 24 دی 1401

سلام، وقت بخیر. من زاهدان زندگی می کنم و تمایل دارم نمایندگی جاروبرقی مرکزی رو در زاهدان داشته باشم. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 بهمن 1401

سلام جناب میر عزیز، با عرض پوزش و متاسفانه در حال حاضر هیچ گونه نمایندگی یا عاملیت فروش اعطا نمی گردد. نام حضرتعالی به لیست متقاضیان اضافه گردید و در صورت تغییر سیاست با شما تماس گرفته خواهد شد.

هدایت یاسمی
ارسال شده در : شنبه 10 دی 1401

سلام، خسته نباشید. من می خوام نمایندگی در استان ایلام شهرستان ایوان بگیرم، امکانش هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 13 دی 1401

سلام جناب یاسمی عزیز، با عرض پوزش و متاسفانه در حال حاضر هیچ گونه نمایندگی و یا عاملیت فروش اعطا نمی گردد. نام حضرتعالی به لیست متقاضیان اضافه گردید و در صورت تغییر سیاست با شما تماس گرفته خواهد شد.