فروش دستگاه برگ خرد کن

نیاز به این دستگاه در پاییز که ریزش برگ ها افزایش می یابد و حجم زیادی زباله تولید می شود، نمایان تر خواهد شد. دپوی برگ های ریخته شده در باغ به ازدیاد حیوانات موذی و حشرات مضر برای گیاهان منجر می شود و حتی می تواند منجر به تجمع باکتری و بروز بیماری های قارچی شود. برخی باغدارن برای حل این معضل اقدام به سوزاندن برگ ها کرده که این کار موجوب تولید دی اکسید کربن و ایجاد آلودگی برای محیط زیست می شود. این دستگاه کارایی بالایی در بخش ماشین آلات کشاورزی دارد. دستگاه برگ خرد کن قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو به شرح زیر می باشد:

  • دستگاه برگ خرد کن برقی
  • دستگاه برگ خرد کن بنزینی
  • دستگاه برگ خرد کن دیزلی
  • دستگاه برگ خرد کن نخل

مشخصات فنی برگ خرد کن

دستگاه های برگ خرد کن، غالبا دارای تیغه های فلزی بسیار تیزی هستند که با سرعت بالا می چرخند و برگ ها را خرد و ریز می کنند در حالیکه در برخی از مدل ها از تیغه های پلاستیکی سنگین یا خط بند ها استفاده می شوند که قادر به خرد کردن برگ ها هستند اما تیغه های فلزی اغلب دوام بسیار بیشتری دارند.

دستگاه های برگ خرد کن بزرگ غالبا مکانیسم و عملکرد واحدی دارند و برگ های ریخته شده در قیف خود را خرد می کنند در حالیکه مدل های دستی، کارهای بیشتری انجام می دهند از جمله دمیدن برگ ها، جارو کردن آنها و سپس خرد کردن آن ها را مدیریت می کنند. 

دستگاه خرد کردن برگ این امکان را به کاربر می دهد تا در حجم بسیار کمتر برگ ها را بسته بندی کرده و یا از برگ های خرد شده جهت تولید مالچ پای درختان و گیاهان استفاده نماید. تولید خاک برگ یا کود کمپوست برای باغ داران و کسانی که تصمیم به راه اندازی کسب و کار در این زمینه دارند، کاربرد دارد. این دستگاه قابلیت پودر کردن انواع کود به منظور مخلوط کردن با مواد مغذی دیگر را نیز دارد.

مالچ تولید شده از دستگاه برگ برای پای درختان و گل ها بسیار مناسب است. مالچ ها مواد غنی ارگانیکی می باشند که می توانند کودی مفید برای باغ ها و گلخانه ها باشند. تهیه این دستگاه انتخابی هوشمند به منظور دفع برگ های باغ و حیاط می باشد. این دستگاه قابلیت خوراک دهی توسط بیل تراکتور و باب کت را دارد. همچنین می توان توسط تسمه نقاله برگ و کود را درون دستگاه ریخت.

دستگاه برگ خرد کن

انواع دستگاه های برگ خرد کن

دستگاه برگ خرد کن برقی

دستگاه برگ خرد کن برقی

دستگاه برگ خرد کن برقی، قابل استفاده برای حیاط، محیط پارک می باشد که شامل دو تیغه و کلید قطع ایمنی داخلی می باشد. این دستگاه از خطوط برش سنگین و دوبل برای خرد کردن برگ های مرطوب و خشک، بریده های چمن و کاج های سوزنی استفاده می کند. دستگاه برگ خرد کن برقی، سبک و قابل حمل می باشد و دهانه قیف به صورت بسیار بزرگ طراحی شده است تا براحتی عمل بارگیری را انجام دهد.

دستگاه برگ خرد کن بنزینی

دستگاه برگ خرد کن بنزینی

دستگاه های برگ خرد کن بنزینی، از جمله مدل های طراحی شده برای مصارف خانگی و نیمه حرفه ای می باشد که برش برگ ها و بقایای گیاهی را انجام می دهد و مقادیر قابل توجهی کمپوست تولید می کند. خرد کن های بنزینی دارای قدرت بیشتر، تیغه های قوی تر و بالاتر بودن ظرفیت جهت برش برگ ها می باشند.

دستگاه برگ خرد کن دیزلی

دستگاه برگ خرد کن دیزلی

دستگاه برگ خرد کن دیزلی، دارای قدرت و توان بیشتری می باشد و شامل تیغه های فلزی بسیار تیزی هست که سرعت برش را به میزان چشمگیری افزایش می دهد و به طور گسترده برای مکان ها و مزارع و باغات بزرگ قابل استفاده می باشد.

دستگاه برگ خرد کن نخل

دستگاه برگ خرد کن نخل

به کمک دستگاه برگ خرد کن نخل، می توان حجم زیادی از برگ های نخل را خرد کرد و از انباشته شدن آنها جلوگیری کرد زیرا بردن و حمل برگ های نخل به یک مکان دیگر و سوزاندن آنها راه حل موثری نیست. از طرفی بسیاری از خاک ها از نظر مواد آلی فقیر هستند که استفاده از مالچ برگ های نخل کمک شایانی در جهت حفظ و باروری خاک دارد. در نتیجه برگ های خرد شده نخل که به شکل کمپوست درآمده اند می توان به زمین های کشاورزی اضافی نمود و به توانایی خاک برای حفظ و نگه داری آب و مواد آلی کمک کرد.

عوامل تعیین کننده در انتخاب دستگاه برگ خرد کن

منبع تغذیه: دستگاه های برگ خرد کن در مدل های برقی و گازی دسته بندی می شوند. مدل های گازی از مدل های برقی قوی تر و موثرتر هستند، اگرچه برقی ها کم صداتر هستند.

قدرت موتور: برای دستگاه های برگ خرد کن برقی برحسب آمپر حساب می شوند و برگ خرد کن های گازی بر حسب CC یا HP نام گذاری می شوند که معمولا هر چه رتبه بالاتر باشد، عملکرد بهتری خواهد داشت به طوری که برای موتور های برقی، 13 تا 15 آمپر است و برای نوع گازی، 10 اسب بخار تا 15 اسب بخار می باشد.

نحوه استفاده از دستگاه برگ خرد کن

پس از جمع آوری برگ ها، جهت خالی کردن حجم زیاد آن در دستگاه می توانید از بیل تراکتور و باب کت استفاده نمایید. برگ ها خرد شده خروجی از دستگاه را در کیسه بسته بندی کنید تا در صورت نیاز به محل مصرف به راحتی انتقال دهید و یا آن را ذخیره نمایید تا هنگام نیاز از آن استفاده نمایید.

نحوه استفاده از مالچ تولید شده

پس از خرد شدن برگ ها با مالچر برگ، می توان آن ها را بلافاصله در پای درختان استفاده کرد و یا در قالب ریخته، مدتی زمان دهید تا تجزیه گردد. در صورت تجزیه مالچ آب بیشتری در خود نگه می دارد و مواد مغذی راحت تر و سریع تر به مصرف گیاه می رسد. اما توجه داشته باشید این امری وقت گیر بوده و نیاز به یک تا سه سال زمان نیاز دارد.

مالچ

مزایا استفاده از برگ خرد کن جهت تولید مالچ
  • کاهش حجم چشمگیر برگ ها به منظور حمل و دفع راحت تر آن
  • استفاده و نگهداری آسان
  • تولید کود مغذی برای گیاهان
  • افزایش نگهداشت آب در خاک، افزایش مقاومت درختان و گیاهان به سرما، افزایش مواد آلی و تخلخل خاک در صورت اضافه نمودن مالچ به پای درختان
  • کنترل علف های هرز باغ

کاربرد برگ خرد کن
  • برگ درختانی چون نخل، زیتون، کاج و غیره
  • خرد کردن چمن های زده شده
  • آسیاب کودپ

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
هادیزاده
ارسال شده در : پنجشنبه 16 فروردین 1403

درود و احترام، از بررسی دیدگاه های مختلف و پاسخگویی بسیار عالی تون صمیمانه سپاسگزارم. من یک دستگاه که هم برای تولید کود گلخانه ای و هم تهیه غذای دام و طیور مورد استفاده باشه نیاز دارم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 19 فروردین 1403

سلام دوست عزیز، سال نو مبارک. ممنون از نظر دلگرم کننده شما. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیر
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 مهر 1402

سلام و خدا قوت، یه دستگاه برگ خرد کن برقی خیلی کوچک می خوام برای تولید خاک برگ برای مصرف گلخانه خودم. تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 مهر 1402

سلام دوست عزیز، در حال حاضر تجهیز مورد نظرتان ارائه نمی شود.

رسول سلطانی
ارسال شده در : جمعه 17 شهریور 1402

سلام، یک ماشین خرد کن برگ و کود می خوام که خوراکش رو با تراکتور بشه ریخت.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 شهریور 1402

سلام جناب سلطانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

یوسف طالبی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 مرداد 1402

سلام، سپاسگزارم. من مدیر یک مجتمع گردشگری هستم و حدود 50 هکتار بافت جنگلی دارم و برگ درختان زیادی در اینجا وجود دارد. کدام دستگاه را پیشنهاد می کنید؟ متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 شهریور 1402

سلام جناب طالبی عزیز، دستگاه آسیاب کود و برگ برقی با الکتروموتور 15 اسب بخار و ظرفیت 1.5 تن در ساعت برای کاربری مورد نظرتان مناسب است.

احمد شمس
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 06 تیر 1402

سلام، یک دستگاه آسیاب برگ و چوب برای کود سازی می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 تیر 1402

سلام جناب شمس عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.