سمپاش موتوری پرتابل چیست؟

سمپاشی درختان و محصولات کشاورزی بسیار قابل اهمیت می باشد، به همین دلیل زمانی که مساحت مورد نظر کم بوده یا امکان استفاده از سمپاش های زنبه ای یا تراکتوری نباشد، می توان از سمپاش موتوری پرتابل استفاده کرد. سمپاش های موتوری پرتابل که یکی از پر کاربرد ترین ماشین آلات کشاورزی هستند به علت کاربری آسان، قدرت پاشش بالا و پایین بودن هزینه تعمیرات و نگه داری، بین کشاورزان طرفداران زیادی دارند. انواع دستگاه سمپاش موتوری پرتابل شامل موارد زیر می باشد:

  • سمپاش موتوری پرتابل دو زمانه
  • سمپاش موتوری پرتابل چهار زمانه

مشخصات فنی سمپاش موتوری پرتابل

این دسته از سمپاش ها دارای موتور دو و چهار زمانه و تک سیلندر می باشند. سمپاش موتوری پرتابل 2 زمانه به صورت مخلوطی از روغن و بنزین کار می کند و نکته حائز اهمیت این است که این دسته از سمپاش ها کاربری راحتی دارند و به آسانی قابل حمل می باشند. از نظر تکنیکی می توان سمپاش های موتوری پرتابل را از مدل های لانسی پشتی در نظر گرفت، تنها با این تفاوت که مخزن محلول ندارند و در نهایت محلول مورد نظر در مخزن دیگری درست می شود و سپس توسط مکش، عمل سمپاشی می شود. این دسته از سمپاش ها نسبت به مدل های شارژی مزایای بیشتری دارند. سمپاش موتوری پرتابل جابه جایی آسانی دارد و دارای موتورهای قدرتمندی می باشند.

سمپاش موتوری پرتابل دو زمانه

سمپاش موتوری پرتابل دو زمانه

از سمپاش پرتابل دو زمانه به منظور سمپاشی در باغات کوچک و گلخانه ها استفاده می شود زیرا دارای برد مناسبی هستند. یکی دیگر از مزایای سمپاش های پرتابل 2 زمانه امکان استفاده آن در مناطق کوهستانی می باشد. سمپاش های پرتابل دو زمانه دارای شیلنگ های رفت و برگشتی می باشند که شیلنگ رفت در داخل مخزن قرار می گیرد. سر شیلنگ نیز یک صافی قرار گرفته است تا ذرات ریز و درشت و سنگریزه ها را بگیرد. همچنین کاربرد شیلنگ برگشت نیز بازگرداندن سم اضافی به داخل مخزن می باشد. سمپاش های پرتابل دو زمانه توانایی سمپاشی تا ارتفاع 6 متری را دارند. این سمپاش به علت طراحی خاص و منحصر به فرد مانع خستگی کاربر می شود.

مزایای سمپاش موتوری پرتابل 2 زمانه

  • دارای مصرف سوخت پایین
  • دارای استارت آسان
  • دارای کاربراتور نوع دیافراگمی
  • قابل استفاده به منظور سمپاشی درختان میوه، پنبه و سایر محصولات کشاورزی
  • دارای طول عمر بالاتر
  • مجهز به موتور با قدرت و فشار بالا
  • مجهز به پمپ فلزی برنجی

سمپاش موتوری پرتابل چهار زمانه

سمپاش موتوری پرتابل چهار زمانه

سمپاش موتوری پرتابل چهار زمانه دارای موتوری قدرتمند و فشار قوی می باشد و به عنوان یکی از ادوات و تجهیزات بسیار پرطرفدار بین کشاورزان می باشد. لازم به ذکر است این دسته از سمپاش ها دارای شاسی فوق العاده قوی و مستحکمی هستند که جابه جایی را برای کاربر بسیار راحت می کند. این دسته از سمپاش ها دارای یک شیلنگ رفت و شیلنگ مکشی می باشند. همچنین سمپاش فوق دارای موتور 2 اسب بخاری می باشد و همین امر موجب می شود فشار قوی تری را ایجاد کند. موتورهای 4 زمانه دارای مخازن روغن و بنزین جداگانه می باشند و آلایندگی بسیار کم تری نسبت به سایر مدل ها ایجاد می کنند. سمپاش موتوری پرتابل 4 زمانه برای محیط هایی نظیر باغ، باغچه، زمین های کشاورزی و گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. قابل توجه می باشد که به طور کاربردی این دسته از سمپاش ها در محیط های سازمانی، کارخانه ای و سالن های ورزشی نیز کاربرد چشمگیری دارند.

مزایای سمپاش موتوری پرتابل 4 زمانه

  • قابلیت و قدرت بالا
  • آلودگی صوتی بسیار کم
  • آلایندگی بسیار پایین
  • دارای راندمان بسیار بالا

اجزای دستگاه سمپاش موتوری پرتابل

  • شیلنگ مکش
  • شیلنگ برگشت
  • صافی
  • لانس سمپاشی

کاربرد دستگاه سمپاش موتوری پرتابل

قابل استفاده برای باغات، گلخانه ها، زمین های زراعی و واحدهای شستشوی دامداری ها و دامپروری و قابل استفاده در کارواش ها.

مزایای سمپاش موتوری پرتابل
  • آلودگی صوتی بسیار پایین
  • قابلیت پاشش 6 الی 10 متر
  • کمک در کاهش مصرف سوخت
  • کاربری بسیار آسان

قیمت سمپاش موتوری پرتابل

قیمت سمپاش موتوری پرتابل شاخص را برحسب توان، قدرت موتور تعیین می شود. همچنین بر اساس حداکثر ارتفاع پاشش، طول لانس و جنس شاسی قیمت ها متفاوت می باشند. شما می توانید برای دریافت قیمت و ثبت خرید با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمدرضا نقوی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 بهمن 1402

سلام، قیمت سمپاش پرتابل موتوری چهار زمانه الان چند است؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام جناب نقوی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

غلامعلی سعیدفر
ارسال شده در : دوشنبه 09 بهمن 1402

سلام، برای باغ سمپاش از لحاظ کارکرد و طول نگهداری برقی بهتر است یا موتوری؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 16 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، در مورد بهتر بودن هر کدام مزیت های ویژه خود را دارند؛ نوع برقی نگهداری راحت تر و طول عمر بالاتری دارد اما مدل موتوری را می توان برای مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد، استفاده نمود.

احمد میرزایی زاده
ارسال شده در : یکشنبه 12 شهریور 1402

سلام، قیمت چهار زمانه پرتابل رو می فرمایید؟ آیا برای تهیه باید بیاییم دفتر مرکزی؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 20 شهریور 1402

سلام جناب میرزایی زاده عزیز، هایپر صنعت فامکو در هیچ کجای ایران نمایندگی نداشته و کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند. شما می توانید به صورت حضوری از هایپر صنعت فامکو به نشانی تهران، کیلومتر 21 بزرگراه لشگری (جاده مخصوص کرج)، روبروی پالایشگاه نفت پارس، پلاک 12 دیدار کرده و کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی یوسف پور
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 اردیبهشت 1402

سلام، شب بخیر. من نیاز به سمپاش پرتال دارم. بی زحمت قیمت را بفرمایید. دو زمانه و چهار زمانه می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402

سلام جناب یوسف پور عزیز، در حال حاضر تجهیز مورد نظرتان ارائه نمی شود.