دستگاه آبگیری چیست؟

دستگاه آبگیری به منظور گرفتن آب محصولات گوناگون در محیط های مختلفی از جمله بازارها، جلوی مغازه ها، کارگاه ها، کارخانجات و صنایع و همچنین در مقیاس خانگی قابل استفاده می باشد. در انواع دستگاه آبگیری صنعتی از جنس بدنه استیل و قابل شستشو استفاده شده است. این دستگاه شامل انواع مختلفی مانند دستگاه آب گوجه گیری، آب لیموگیری، آبغوره گیری و غیره می باشد.

مشخصات فنی دستگاه آبگیری

معمولا تمامی دستگاه های آبگیری دارای چرخ می باشند. به همین جهت جابه جایی و حمل آنها بسیار آسان است. شایان ذکر است در هنگام کار با دستگاه فوق باید چرخ آنها ثابت باشد تا مانع حرکت دستگاه شود. انواع دستگاه آبگیری از نظر مکانیسم کار متفاوت بوده و برحسب درجه سختی و سفتی بافت، دارای محصولات متنوع می باشند.

دستگاه آبگیری لیمو و غوره

دستگاه آبگیری لیمو و غوره

این دسته از دستگاه ها به منظور آبگیری لیمو و غوره با قدرت بالا استفاده می شوند و دارای ابعاد مناسب جهت استفاده در صنایع، مغازه ها و کارگاه ها می باشند.

دستگاه آبگیری چند کاره

دستگاه آبگیری چند کاره

دستگاه آبگیری صنعتی چندکاره اصولا برای چندین محصول مختلف از جمله لیمو، انار، زرشک، غوره، نیشکر قابل استفاده می باشد. به طور کلی این دسته از دستگاه دارای توری هایی با مش بندی مختلف می باشند که به منظور آبگیری هر محصولی به طور جداگانه کاربرد دارد.

دستگاه آبگیری گوجه

دستگاه آبگیری گوجه

دستگاه آبگیری گوجه صنعتی به عنوان یکی از ادوات بسیار مهم در بحث کشاورزی می باشد و قابلیت جداسازی پوست و تخمه را دارد. این دستگاه با مکانیسم الکترومکانیک فعالیت می کند.

دستگاه آبگیری انگور

دستگاه آبگیری انگور

دستگاه آبگیری انگور صنعتی در انواع مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک موجود است که با نام های له کن انگور و خوشه گیر انگور نیز شناخته می شود.

دستگاه آبگیری سیب

دستگاه آبگیری سیب

این دسته از دستگاه ها به صورت استنلس استیل و با عملکرد الکترومکانیک طراحی شده اند و بسیار با کیفیت هستند.

ویژگی های دستگاه آبگیری

  • دارای بدنه تمام استنلس استیل
  • جابه جایی آسان
  • حاوی مخزن جهت نگه داری باقی مانده محصولات
  • قابل انتقال و پرتابل

دستگاه آبگیری دست دوم

خرید دستگاه دست دوم آبگیری شاید از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد اما امکان دارد کاربرد در موارد مربوط به ماهیت بدنه، ظرفیت موتور یا درجه خشک بودن زباله دچار مشکل شود، زیرا نمی توان از سالم بودن و کیفیت دستگاه اطمینان حاصل نمود. به همین دلیل هایپر صنعت فامکو خرید دستگاه دست دوم آبگیری را پیشنهاد نمی کند. برای دریافت مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

قیمت دستگاه آبگیری

هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده ادوات و ماشین آلات کشاورزی و باغداری و تجهیزات مرتبط همچون دستگاه آبگیری می باشد. جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه آبگیری یا سایر ماشین آلات کشاورزی با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید یا به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
جمشید برادران
ارسال شده در : چهارشنبه 02 فروردین 1402

سلام، سال نو مبارک. با توجه به اینکه دستگاه آبگیری پرسی و آلومینیومی را دارم، قصد خرید دستگاه آبغوره گیری چرخشی استیل 2 الی 3 اسب را دارم. لطفا حدود قیمت و معرفی دستگاه را بفرمایید. با سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 فروردین 1402

سلام جناب برادران عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.