قیمت :
9,000,000
تومان
قیمت :
4,800,000
تومان

اره شارژی چیست؟

اره شارژی از نظر ظاهری شامل یک تیغه یا زنجیره بلند با دندانه های برنده هستند. اره درخت بر شارژی با باتری کار می کند و دارای ولتاژ بسیار بالایی است. اره های شارژی برای استفاده در مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد، مخصوصا برای کار در بالای درختان مانند درختان نخل بسیار مناسب بوده و مورد استفاده قرار می گیرند.

از ویژگی های مهم اره شارژی می توان به خوش دست بودن، آلودگی کم و استهلاک پایین اشاره کرد و لازم به ذکر است که هر قدر میزان ولتاژ باتری بیشتر باشد، دستگاه اره شارژی از قدرت بیشتری برخوردار است. استفاده از اره درخت بر این امکان را می دهد تا بتوانید برش هایی بسیار دقیق، یکدست و صافی را داشته باشید.

هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع اره های شارژی در مدل و برندهای متفاوت می باشد.

مشخصات فنی اره شارژی

اره شارژی یکی از مدل های پرکاربرد و پرطرفدار در اره زنجیری می باشد که باعث افزایش سرعت و راندمان کار در باغبانی می شود و به کمک آن از نیروی فیزیکی کمتری برای برش چوب استفاده می گردد شایان ذکر است اره ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند که یکی از این صنایع، صنعت چوب بری می باشد. در طراحی این تجهیزات از فناوری های خاص و منحصر به فردی استفاده شده است که موجب شده این دستگاه عملکرد فوق العاده ای داشته باشد.

اره های شارژی غالبا وزن بالایی دارند که به علت وجود باتری است. اره سر شاخه زن شارژی مناسب ترین ابزار برای هرس درختان نخل در نخلستان ها می باشد. طول ساطور اره های شارژی متفاوت بوده و مدل های 20 و 10 سانتیمتری از کاربردی ترین آنها می باشند. بیشتر باغداران برای هرس درختان از اره شارژی باغبانی استفاده می کنند. برخی از صنایع مانند صنعت نجاری که نیازمند به برش های کوچک هستند، نیز از اره شارژی کوچک استفاده می شود. لازم به ذکر است از اره شارژی برای نخل و هرس در نخلستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اره شارژی

نکات خرید اره شارژی

در زمان استفاده از اره شاخه بر شارژی باید به یکسری نکات توجه نمایید، در ادامه به نکات مهم درباره اره شارژی می پردازیم.

طول تیغه

در زمان خرید اره درخت بر شارژی طول تیغه بسیار پر اهمیت است و میزان برش ارتباط مستقیمی با طول تیغه دارد. در نتیجه به منظور برش قطعات بزرگ تر باید از تیغه هایی با طول بیشتر استفاده کرد.

میزان توان و قدرت

یکی دیگر از مواردی که باید در زمان خرید توجه کرد، میزان قدرت و توان اره سر شاخه زن شارژی می باشد.

ایمنی اره زنجیری شارژی

در زمان استفاده از اره های شارژی حتما باید نکات ایمنی و استفاده از ابزارهایی نظیر، کفش کار، عینک، کلاه ایمنی، دستکش در نظر گرفته شود.

لرزه گیر اره شارژی

اصولا دستگاه های اره درخت بر جدید میزان لرزش بسیار کمی دارند در حالی که در برخی مدل ها از یک سری، ترمزهای اضطراری استفاده می شود که ایمنی را به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

مزایای اره شارژی
  • به منظور قطع کردن، هرس کردن و بریدن چوب درختان استفاده می شود.
  • قابل استفاده در امور جراحی و صنایع پزشکی
  • قابلیت استفاده به منظور بریدن بتن در کارهای ساختمان سازی
  • کاربرد بسیار راحت
  • قابل استفاده در مصارف خانگی
  • صدای کم
  • آلودگی پایین
  • لزرش کم
  • طول عمر بالا
  • تیغه های بادوام
  • مجهز به باتری لیتیومی

قیمت اره شارژی

اره شارژی دارای کاربرد بسیاری در بخش ادوات کشاورزی بوده و به دلیل استفاده در کار های سبک مورد استقبال بسیاری از باغداران قرار گرفته است. قیمت اره زنجیری شارژی با توجه به نوع برند، طول تیغه و نوع باتری متفاوت است که همین امر موجب اختلاف قیمت در بین اره ها می شود، مثلا قیمت اره شارژی 20 سانتی از اره شارژی 10 سانتی بیشتر می باشد. از بهترین اره زنجیری شارژی قوی می توان به برند اشتیل اشاره کرد. برای خرید مطمئن و دریافت قیمت می توانید با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: