قیمت :
3,950,000
تومان

اره برقی چیست؟

اره برقی یکی از ابزارهای کشاورزی است که در صنایع مختلف کاربرد دارد. در ساختار این مدل اره ها از موتور الکتریکی استفاده می شود که به کمک آنها می توان سرعت و دقت کار را به میزان قابل توجهی افزایش داد. از اره درخت بر برقی در مکان هایی که دسترسی به برق راحت است، استفاده می شود. 

لازم به ذکر است اره های برقی برای برش درختان نازک و کارهای ظریف کاربرد دارند. این مدل اره برقی ها را سیم دار نیز می نامند که با استفاده از سیم و پریز برق می توانند کار کنند. انواع اره برقی با برند های متفاوت توسط هایپر صنعت فامکو عرضه می شود.

مشخصات فنی اره زنجیری برقی

اره های برقی نیروی مورد نیاز جهت کار را از الکتریسیته و برق می گیرند و این دستگاه ها باک بنزین ندارند، به همین علت دارای وزن پایین تر و اندازه کوچک تری هستند. اره های برقی برای محیط های کوچک، کارهای محدود، مصارف خانگی و غیر صنعتی قابل استفاده هستند. از مهم ترین ویژگی های این دستگاه آلودگی صوتی بسیار کم و لرزش بسیار پایین است. اره های برقی دارای دندانه های فلزی با لبه های تیز چرخان می باشند. این اره ها در مقایسه با اره های بنزینی دارای قدرت کم تری هستند. لازم به ذکر است که از بین اره های برقی، اره برقی کوچک، بسیار سبک و با کیفیت بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. کاربران برای برش و قطعه قطعه کردن چوب دیگر نیازی به ابزارهای دستی ندارند و اره چوب بری برقی نیاز آنها را پاسخ می دهد. اره زنجیری برقی از ساطور مستحکم و با کیفیت بالا ساخته شده است.

اره برقی زنجیری

نحوه عملکرد اره برقی

اره برقی ها شامل یک موتور محرک و یک زنجیر تیغ دار می باشند که اطراف یک ورق فلزی به نام ساطور چرخش می کنند و برش چوب را به خوبی انجام می دهند. مکانیسم عملکرد اره زنجیری برقی به این صورت است که نیروی گشتاور موتور به زنجیر انتقال پیدا می کند و موجب چرخش آن به دور ساطور می شود.

نکات خرید اره برقی

تیغه ها

اره های برقی مجهز به 30 تیغه ریز می باشند که حول محور ساطور که معمولا از جنس فلز هستند، پیچیده شده اند و با چرخش به دور همان صفحه می توانند عملیات برش را انجام دهند.

در نظر گرفتن کاربری اره برقی

اره سر شاخه بر برقی دارای سرعت بالایی می باشد، که باعث افزایش عملکرد می شود.

رعایت موارد ایمنی

در زمان کار کردن با اره درخت بر برقی باید به نکات ایمنی توجه داشته باشید. دستگاه را به صورت مداوم بررسی کنید تا خرده های چوب و خاک اره به دستگاه وارد نشود تا از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری شود.

در نظر گرفتن طول تیغه

طول تیغه اره سر شاخه زن برقی بسیار مهم است که اره های بلندتر به منظور برش چوب هایی با قطر بیشتر کاربرد دارند.

نحوه قرارگیری دسته

اره های برقی از نظر نحوه قرارگیری دسته، در دو مدل طبقه بندی می شوند، در یک حالت دسته در قسمت بالایی موتور قرار می گیرد که کار هدایت و کنترل دستگاه را انجام می دهد و در حالت دیگر دسته در پشت اره قرار می گیرد که به منظور استفاده بر روی زمین کاربرد دارد.

مزایای اره برقی
  • دارای سرعت کاری بالا
  • دقت و ظرافت بالا
  • نیازمند به نیروی انسانی کم
  • هزینه نگهداری و تعمیرات بسیار کم

اره برقی دست دوم

دستگاه اره برقی دست دوم از ایمنی پایین تری برخوردار می باشد و ممکن است نتوانید از سالم بودن اره زنجیری برقی اطمینان حاصل نمایید. به همین دلیل خرید اره زنجیری برقی دست دوم، توصیه نمی شود.

قیمت اره برقی

قیمت اره درخت بر برقی نسبت به سایر مدل ها پایین تر است و می توان گفت این ابزار برای افرادی که تازه کار هستند، بسیار مناسب است. لازم به ذکر است قیمت اره سر شاخه زن برقی برحسب نوع مدل و برند متفاوت می باشد. از بهترین برندهای ارائه شده در اره های برقی می توان به برند هیوندای اشاره کرد. جهت خرید، انتخاب بهترین مدل از برند های مختلف و همچنین دریافت قیمت اره برقی سرشاخه زن می توانید با کارشناسان بخش ادوات کشاورزی هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: