دستگاه برگ جمع کن بنزینی چیست؟

برگ جمع کن بنزینی دمنده مکنده را می توان یکی از ابزارهای کاربردی در باغبانی دانست که به منظور جمع آوری و نظم دادن به برگ ها و خار و خاشاک استفاده می شود. سوخت مورد استفاده در برگ جمع کن موتوری، بنزین است که در مقایسه با مدل های برقی، پیشرفته تر و حرفه ای تر عمل می کند. دستگاه برگ جمع کن موتوری، کارایی زیادی در محیط های شهری، فضای سبز، پارک ها و باغ ها دارد.

برگ جمع کن بنزینی

برگ جمع کن دمنده مکنده بنزینی دارای قدرت بالا و سرعت هوای خروجی مناسب است و در جمع آوری برگ ها و سایر موارد مشابه دیگر، کاربرد فراوانی دارد. برگ جمع کن موتوری دارای عرض برش قابل قبولی می باشد که جهت انجام کارهای دقیق، بسیار ایده آل است. لازم به ذکر است که این دسته از برگ جمع کن ها دارای وزن کمتری نسبت به انواع دیگر هستند، لذا کاربران می توانند برای مدت زمان طولانی تری از آنها استفاده کنند. توجه داشته باشید که دستگاه برگ جمع کن موتوری، قابلیت تنظیم و مطابقت با شرایط کاری مختلف را نیز دارد. همچنین این دستگاه دارای توان بالایی بوده و میدان کاری وسیعی نیز دارد، چرا که نیازی به نیروی برق ندارد. به طور کلی دستگاه برگ جمع کن دمنده مکنده مدل بنزینی جهت کار در مقیاس های بزرگ و وسیع کاربرد دارد.

انواع برگ جمع کن بنزینی دمنده مکنده

برگ جمع کن موتوری که یکی از ماشین آلات کشاورزی پر کاربرد است، در انواع مختلفی تولید می شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برگ جمع کن بنزینی دمنده مکنده با موتور دو زمانه

دستگاه برگ جمع کن بنزینی دمنده مکنده با موتور دو زمانه، دارای عملکرد و راندمان بسیار بالایی است و به منظور جمع آوری و نظم دادن برگ ها و خار و خاشاک استفاده می شود. این دسته از برگ جمع کن ها به علت داشتن موتور دو زمانه، با نسبت معینی از بنزین و روغن ترکیب می شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های برگ جمع کن موتوری دو زمانه، قدرت مکش و استقامت بالای آن در شرایط دشوار است.

برگ جمع کن بنزینی دو زمانه

برگ جمع کن بنزینی دمنده مکنده با موتور چهار زمانه

دستگاه برگ جمع کن دمنده مکنده بنزینی با موتور 4 زمانه دارای مخازن جداگانه روغن و بنزین است که باعث می شود در زمان روشن شدن و حین انجام کار نیازی به مخلوط شدن روغن و بنزین در آن وجود نداشته باشد. این ویژگی باعث می شود که برگ جمع کن های دمنده مکنده بنزینی با موتور چهار زمانه، علاوه بر میزان آلایندگی بسیار کم، لرزش و آلودگی صوتی کمتری نیز داشته باشند. لازم به ذکر است که این برگ جمع کن موتوری، میزان مصرف سوخت کمتری نیز نسبت به مدل های دو زمانه دارد.

برگ جمع کن بنزینی چهار زمانه

کاربرد برگ جمع کن بنزینی دمنده مکنده
  • قابل استفاده برای باغات و محیط هایی با متراژ متوسط و بزرگ
  • مناسب برای جمع آوری برگ ها، شاخه های خرد، خاشاک و غیره.

مزایای برگ جمع کن بنزینی
  • جابجایی و حمل و نقل آسان
  • قیمت مناسب
  • صرفه جویی در زمان و هزینه نیروی انسانی
  • کاربری آسان
  • دارای وزن پایین
  • توانایی و قدرت بالا
  • کارایی و راندمان بسیار بالا

قیمت برگ جمع کن بنزینی

برگ جمع کن بنزینی دمنده مکنده از جمله ادوات و ماشین آلات کشاورزی است که محبوبیت فراوانی بین کاربران دارد. قیمت برگ جمع کن های دمنده مکنده بنزینی برحسب دو زمانه و چهار زمانه بودن موتور آنها، نوع برند و قدرت مکش و دمندگی، متفاوت است. خریداران محترم می توانند جهت دریافت قیمت با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: