قیمت :
299,000
تومان

سمپاش دستی چیست؟

سمپاش دستی برای مبارزه با علف های هرز و آفات استفاده می شوند. سمپاش های دستی در مقیاس های کوچک و خانگی و همچنین گلخانه ها کاربرد زیادی دارند. به طور کلی این دسته از سمپاش ها را می توان از ساده ترین تجهیزات باغبانی نام برد. سمپاش های دستی در حجم های مختلف 2 تا 20 لیتر موجود هستند و سرعت پاشش در آنها به صورت یکنواخت است. این پاشنده ها برای انجام کارهای مختلف و استفاده های تخصصی طراحی شده اند، کاربری هایی مانند شست و شو یا ضد عفونی محصولات، انجام عملیات با حلال ها یا اسید ها، نگهداری از ماشین آلات، ضد عفونی فضاهای عمومی و حتی اسپری کردن مواد غذایی مایع، کاربرد فراوانی دارند.

انواع سم پاش های دستی قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو به شرح زیر می باشد:

  • سم پاش دستی استوانه ای
  • سم پاش دستی تلمبه ای

مشخصات فنی سمپاش دستی

اجزای اصلی تشکیل دهنده یک سمپاش شامل پمپ، مخزن، همزن و نازل ها می باشد که این قسمت ها در مقابل محلول های مختلف سموم و آفت کش ها مقاومت بالایی دارند. عملکرد اصلی این دسته از سمپاش ها به این صورت می باشد که محلول سم را به صورت قطرات بسیار ریز تبدیل می کنند و در نهایت به طور یکنواختی در سطح مورد نظر پخش می کنند. به طور کلی این دسته از سمپاش ها به منظور انجام فعالیت هایی نظیر محلول پاشی و کود پاشی استفاده می گردند. به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی های سمپاش های دستی، یکنواختی در عمل پاشش سم را می توان نام برد و در نهایت موجب فشار مناسب و یکپارچگی در طول فرآیند سمپاشی می شود. از بارزترین ویژگی های سمپاش های دستی می توان به طراحی ساده، اندازه مناسب و وزن پایین آن اشاره کرد. سمپاش های دستی از نظر جنس بدنه متنوع می باشند که یکی از کاربردی ترین و سبک ترین مدل های آنها، سمپاش دستی پلاستیکی است.

سمپاش دستی استوانه ای

سم پاش استوانه ای یکی از انواع سمپاش های دستی می باشند. مخازن سمپاش های استوانه ای، استیل و قابل شستشو هستند که از این جهت کمک فراوانی به کاربر می کنند. یکی از مزیت های این دسته از سمپاش ها در مقایسه با سمپاش های کتابی، مدت زمان کم آنها جهت هواگیری است. سمپاش استوانه ای با نام سمپاش دستی فلزی یا سمپاش استوانه ای استیل نیز شناخته می شوند.

سمپاش دستی استوانه ای

سمپاش دستی تلمبه ای

سمپاش دستی تلمبه ای، به منظور پاشیدن سم به شکل یکنواخت کاربرد دارند. این مدل از سمپاش ها، کاربرد وسیعی در باغچه ها، گلخانه ها، منازل و باغات دارند. از نظر تکنیکی، سمپاش های دستی تلمبه ای، از استحکام و مقاومت قابل ملاحظه ای برخوردار هستند.

سمپاش دستی تلمبه ای

سایر انواع سمپاش دستی

مدل دیگری از سمپاش های دستی، سمپاش دستی کوچک می باشد که در انواع برندها قابل عرضه می باشند. سمپاش دستی 5 لیتری نیز از مدل های سمپاش دستی می باشد که سم را به صورت یکنواخت پخش می کنند. یکی دیگر از کاربردی ترین سمپاش های دستی، سمپاش دستی 20 لیتری می باشد که در زمینه باغبانی و کشاورزی کاربرد گسترده ای دارند و هم چنین جهت ضدعفونی کردن محیط های مختلف نیز استفاده می شوند. سمپاش دستی 2 لیتری نیز به عنوان دستگاهی چندکاره شناخته می شود که به منظور سمپاشی باغچه ها و ضدعفونی کردن مکان های کوچک استفاده می شود. قیمت سمپاش دستی تلمبه ای را می توان براساس حجم و ظرفیت بدنه، ماهیت بدنه و نوع برند تعیین کرد. لازم به ذکر است سمپاش دستی پلاستیکی، به منظور مقابله با علف های هرز و آفات قابل استفاده هستند. سمپاش دستی ایرانی در مدل ها و ابعاد گوناگونی ارائه می شوند که با توجه به قیمت مناسب طرفداران زیادی دارند. در دسته بندی سمپاش های دستی، سمپاش دستی قدیمی را می توان نام برد که جنس بدنه آنها از قلع، برنج و مس می باشد و بیشتر حالت آنتیک دارند.

برندهای معتبر سمپاش دستی

  • سمپاش دستی هیوندای
  • سمپاش دستی وینکس
  • سمپاش دستی رینو

نگهداری سمپاش های دستی

موارد زیر نکاتی هستند که جهت بررسی و تعمیر سمپاش های دستی باید لحاظ شوند:

  • بررسی مخزن (گاهی نیاز به تعویض می باشد)
  • بررسی پمپ (لازم است تعمیر یا گاهی تعویض شود)
  • بررسی لانس ها

لوازم جانبی سمپاش های دستی

یکی از مهم ترین موارد در زمینه این سمپاش ها، بحث لوازم و قطعات یدکی سمپاش ها می باشد که شامل لوازم مربوط به نازل ها، فیلتر، بدنه و موارد دیگر می شوند.

قیمت سمپاش دستی

قیمت سمپاش های دستی براساس نوع برند، نوع مخزن سمپاش، نوع و کیفیت بدنه مشخص می گردند. سمپاش های دستی کاربرد وسیعی دارند و در مدل های مختلفی ارائه می شوند در نتیجه قیمت سمپاش دستی براساس مدل های نازل، قدرت و توان پمپ و دستگیره نازل متفاوت می باشند. بنابراین جهت اطلاع از قیمت بهترین مارک سمپاش دستی با مشاوران هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: