نورافکن شارژی

نورافکن شارژی چیست؟

نورافکن شارژی وسیله ای بسیار کاربردی در زمان نیاز به روشنایی در شرایطی است که برق در دسترس نمی باشد. این شرایط در هر منزل و محل کاری ممکن است پیش بیاید. نور افکن شارژی از این جهت برای هر مکانی قابل استفاده بوده و می تواند روشنایی لازم را در ساعات بی برقی فراهم کند. نورافکن شارژی یکی از ابزارآلات کاربردی همچنین وسیله بسیار مناسبی در کوهنوردی و کمپینگ بوده و برای تمامی ورزشکاران و علاقه مندان به کمپینگ و آفرود از لوازم ضروری سفر محسوب می شود. هایپر صنعت فامکو تامین کننده انواع نورافکن های شارژی با قابلیت نگهداری شارژ طولانی مدت با بهترین کیفیت موجود در بازار کشور می باشد.

نورافکن شارژی

مشخصات فنی نور افکن شارژی

نور افکن شارژی دارای باتری های لیتیومی قدرتمند قابل شارژ تا 4000 میلی آمپر بوده که توسط یک پورت USB قابلیت اتصال به منبع تغذیه را دارند و می توانند برای ساعات طولانی الکتریسیته را ذخیره کرده و در هنگام استفاده در اختیار کاربر قرار دهند. نورافکن شارژی علاوه بر تامین نور و روشنایی تا 700 لومن در حالت فول شارژ و 350 لومن در حالت نیمه شارژ دارای پورت اتصال USB برای شارژ انواع دیوایس های الکترونیکی دیگر مانند موبایل و ایر پاد دوربین نیز می باشد که در واقع پاور بانکی همیشگی در شرایط نبود دسترسی به برق محسوب می شود. نورافکن شارژی دارای بدنه مستحکم ضد ضربه جهت مقاومت در برابر ضربات احتمالی بوده و جهت روشنایی از سیستم لامپ های جدید SMD استفاده می کند که تا 1200 متر در حالت فول شارژ و تا 600 متر در حالت نیمه شارژ برد دارند. نور افکن های شارژی در برابر آب نیز مقاوم بوده و در شرایط بارانی کاربرد فروانی دارند.

اجزای نورافکن شارژی
  1. بدنه ساخته شده از ABS و پلی کربنات جهت مقاومت و سبکی
  2. لامپ های SMD
  3. پورت USB پاور بانک و اتصال به منبع تغذیه
  4. دارای دو درگاه مجزا USB
  5. کلید روشن و خاموش ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار سه حالته
  6. باتری های لیتیومی قابل شاژ تا 4 ولت و 4000 میلی آمپر
  7. کاسه چراغ آلمینیومی جهت رفلکت بالای نور
  8. مجهز با محافظ جریان جهت حفاظت از باتری
  9. شارژر
  10. کابل شارژ
  11. بند روی دوشی جهت حمل آسان در طبیعت

نحوه انتخاب نورافکن شارژی

نورافکن های شارژی مسافرتی دارای توان های گوناگونی بوده در برای انتخاب و خرید نورافکن شارژی مناسب مواردی مانند توان باتری و نوع لامپ ها باید مد نظر قرار گرفته شود. همچنین مقاومت بدنه در برابر ضربه و آب از اهمیت بالایی در طبیعت گردی و کمپینگ دارد. برخی از مدل های نور افکن های شارژی دارای چراغ های چشمک زن قرمز و نارنجی برای اعلام شرایط اضطراری می باشند. با در نظر گرفتن موارد ذکر شده می توان انتخاب دقیق و درستی برای خرید یک نورافکن شارژی داشت.

کاربرد نورافکن شارژی
  • طبیعت گردی و کمپینگ کاربرد دارد.
  • اماکن مسکونی و صنعتی در هنگام نبود برق کاربرد دارد.
  • می تواند به عنوان پاور بانک جهت شارژ موبایل و دستگاه های دیگر الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد.
  • درون خودروها برای موارد اضطراری و اعلام خطر در جاده ها کاربرد دارد.
  • برای انجام امور تعمیراتی در شب و مکان های تاریک کاربرد دارد.

مزایای نورافکن شارژی
  • سبکی و قابلیت حمل آسان به دلیل دارا بودن بدنه از جنس پلی کربنات
  • حجم کم و اشغال فضای اندک و طراحی منحصر به فرد و زیبا
  • مقاومت در برابر ضربه به دلیل استفاده از بدنه از جنس ای بی اس
  • ضد آب
  • ضد گرد و غبار
  • دارای پاور بانک
  • قابلیت نگه داری شارژ تا 20 ساعت
  • مدت زمان شارژ پذیری سریع
  • استفاده از لامپ های جدید اس ام دی با قابلیت تولید نور تا 4000 لومن
  • درای چراغ هشدار دهنده چشمک زن خطر قرمز رنگ در برخی از مدل ها

نکات استفاده از نورافکن شارژی

نور افکن شارژی تجهیزی مناسب جهت طبیعت گردان و علاقه مندان به کمپ و ماهی گیری می باشد. لذا باید دقت داشت قبل از سفر یا قصد استفاده از کامل بودن شارژ نورافکن شارژی اطمینان حاصل کرده و سعی کنید هنگام جمع آوری تجهیزات کمپینگ نور افکن شارژی خود را امتحان کنید تا از سلامت شارژ باتری و لامپ ها اطمینان حاصل کنید. بعد از هر بار برق رفتگی و استفاده در منزل نورافکن شارژی را شارژ مجدد کنید تا در دفعات بعدی به راحتی دسترسی به روشنایی و پاور بانک داشته باشید.

نورافکن شارژی دست دوم

نور افکن شارژی همانند تمامی لوازم و تجهیزات الکتریکی قابل شارژ دارای باتری می باشد که طول عمر باتری نسبت مستقیم با مدت زمان استفاده و نحوه استفاده تجهیزات شارژی دارد. هایپر صنعت فامکو به خریداران محترم این محصول کاربردی توصیه می کند تا از خرید انواع دست دوم نورافکن شارژی صرف نظر کنند و نسبت به خرید نورافکن شارژی آکبند اقدام نمایند.

قیمت نورافکن شارژی

قیمت نور افکن شارژی بر اساس مقدار ظرفیت باتری و قابلیت های در نظر گرفته شده برای نورافکن شارژی مانند دارا بودن چراغ خطر و پاور بانک متفاوت بوده و همچنین این محصول در برند های مختلف در بازار کشور ارائه می گردد که فاکتوری تاثیر گذار در قیمت می باشد. برای اطلاع از قیمت نورافکن شارژی به صفحه نهایی محصول مراجعه فرمایید یا با کارشناسان فروش ماشین آلات ساختمانی در هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: