مواد شوینده کارواش

مواد شوینده کارواش چیست؟

بدیهی است که خودرو نیز مانند انسان برای شستشو و حفظ بهداشت به شوینده های مختلف و مناسب خود نیاز دارد. بنابراین برای حفظ و نگهداری بدنه و سطح موتور خودرو باید از محصولات تخصصی کارواش استفاده نمود.

در این راستا، هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع مواد شوینده کارواش به مشتریان عزیز می باشد.

در گذشته واژه شوینده کارواش برای ما ناآشنا و غریب بود، ولی با گذشت زمان و عرضه محصولات تخصصی کارواش برای خودرو ها باعث شد که این محصولات در بازار مورد استقبال عموم قرار بگیرند. شامپوهای عمومی، مایع ظرفشویی و دیگر شوینده ها مناسب شستشوی خودرو نیستند و به مرور زمان بدنه خودرو را دچار رنگ پریدگی و آسیب های جدی می کنند.

مواد شوینده کارواش

فروش مواد شوینده کارواش

شوینده های کارواش که در هایپر صنعت فامکو ارائه می شوند شامل موارد زیر هستند:

شامپو بدنه

این شوینده شامل سه نوع محصول زیر می شود:

  • شامپو واکس: به صورت عادی و معمول استفاده می شود و بدنه را شفاف و براق می کند و اثر منفی روی بدنه خودرو به جا نمی گذارد، این ماده دارای pH خنثی بوده و پاک کنندگی و درخشندگی بسیار بالایی دارد.
  • شامپو تاچلس:از این محصول بدون دخالت دست استفاده می شود و هیچ گونه نیازی به دستمال کشیدن ندارد. این محصول روی بدنه خودرو به صورت فوم پاشیده شده و بعد از چند دقیقه تنها با فشار آب نیاز به شستشو دارد.
  • شامپو واترلس: این شامپو نیازی به آب ندارد و بدنه خودرو را درخشان و براق می سازد. این شامپو به خصوص برای خودروهایی با رنگ تیره بسیار استفاده می شود.
شوینده سطح موتور

این شوینده برای پاک کردن جرم و سیاهی از سطح موتور به کار می رود. خاصیت پاک کنندگی و براق کنندگی بسیار قوی با pH برابر با 8 دارد و غیر خورنده و غیر قابل اشتعال است. این محصول با قطعات پلاستیکی و فلزی سطح موتور نیز سازگار است.

مواد صفرشویی

این پاک کننده مناسب داخل خودرو بوده و برای سطوح پارچه ای موکتی و پلاستیکی و زدودن چربی مناسب می باشد. بدون ایجاد رد، تمام آلودگی ها و سیاهی ها با استفاده از این مواد از بین رفته و از سطوح محافظت می شود.

واکس لاستیک

این محصول هم شوینده و هم براق کننده است و باعث افزایش طول عمر لاستیک و نرم کنندگی آن می شود.

واکس داشبورد

این نوع از واکس نیز علاوه بر پاک کنندگی، خاصیت براق کنندگی نیز دارد و برای محافظت از داشبورد و تمیز کردن آن استفاده می شود.

موتورشوی داخلی

این محصول، شوینده و پاک کننده ای قوی بر پایه مواد آلی است که بدون آسیب رساندن به قسمت های پلاستیکی موتور، باعث جداسازی صمغ ها و روغن های سوخته چسبیده به قطعات داخلی می شود. استفاده از این نوع شوینده باعث افزایش حداقل 15 درصدی راندمان موتور می شود.

مزایای مواد شوینده کارواش

  • محافظت از رنگ و بدنه خودرو
  • صرفه جویی در مصرف آب
  • تمیز و براق شدن سطوح پلاستیکی و فلزی
  • عدم جذب گرد و غبار توسط سطوح مورد نظر

قیمت مواد شوینده کارواش

برای اطلاع از قیمت مواد شوینده کارواش یا سایر مواد شیمیایی می توانید به صفحه محصول مورد نظر مراجعه کرده یا با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حمید آقازاده
ارسال شده در : چهارشنبه 01 شهریور 1402

سلام، من کارواش تمام اتومات دارم از چه موادی استفاده کنم بهتره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 08 شهریور 1402

سلام جناب آقازاده عزیز، تاچ لس مناسب کارواش تمام اتوماتیک می باشد.