ماشین عفونی شوی بیمارستانی

ماشین عفونی شوی بیمارستانی چیست؟

عفونی شوی دو درب بیمارستانی در واقع یک ماشین لباسشویی دو محوره می باشد که هر درب به صورت مجزا در محیط تمیز و کثیف باز خواهد شد. عفونی شوی دو درب بیمارستانی قابلیت این را دارد که از یک اتاق ایزوله بارگیری البسه کثیف را انجام داده و پس از شستشوی کامل، از درب دیگر آن تخلیه نماید.

مشخصات فنی ماشین عفونی شوی دو درب بیمارستانی

در محیط های بیمارستانی و مراکز درمانی جهت شستشوی البسه های عفونی و جلوگیری از شیوع عفونت به واحدهای دیگر از ماشین لباسشویی عفونی شور دو درب استفاده می شود. عفونی شویی یک دستگاه از مجموعه ماشین آلات و تجهیزات نظافتی صنعتی و از بخش های مهم در واحد لندری بیمارستان ها بوده که از نظر بهداشت و انتشار عفونت اهمیت زیادی دارد. چرا که با استفاده از آن البسه پس از شستشو در معرض محیط آلوده قرار نمی گیرد و تا حد بسیار زیادی از انتشار آلودگی در محیط بیمارستانی جلوگیری می نماید. لازم به ذکر است که دستگاه عفونی شوی دو درب بیمارستانی به دلیل حذف عوامل انسانی تنها به صورت تمام اتوماتیک تولید می گردد.

ماشین عفونی شوی دو درب بیمارستانی

نحوه انتخاب ماشین عفونی شوی بیمارستانی دو درب

انتخاب ظرفیت مناسب ماشین عفونی شور دو درب برای مراکز درمانی و بیمارستان ها یک امر مهم در کاهش استهلاک و هزینه های خرید دستگاه است که باید به دقت بررسی شود. هایپر صنعت فامکو جهت ارائه خدمات و نصب انواع ماشین آلات بخش لاندری، توسط گروهی متخصص اقدام به ارائه مشاوره به مشتریان عزیز در جهت خرید مناسب ماشین لباسشویی عفونی شوی دو درب بیمارستانی می نماید.

نصب و راه اندازی ماشین عفونی شوی بیمارستانی دو درب

ماشین عفونی شوی دو درب بیمارستانی برای نصب و راه اندازی نیاز به اتصال شیر ورودی آب گرم و سرد و همچنین بخار هوا دارد و باید قبل از نصب، فونداسیون مناسب جهت استقرار دستگاه تعبیه گردد. دقت داشته باشید که اگر ماشین عفونی شوی انتخابی از نوع تمام اتوماتیک باشد، باید حتما شیر ورودی هوا نیز به دستگاه متصل گردد. برای اتصال هوا باید شیلنگ مخصوص باد را در قسمت پشت دستگاه وصل نمود.

طرز کار ماشین عفونی شوی بیمارستانی دو درب
  • البسه های عفونی پس از جمع آوری از درب اتاق کثیف وارد بخش لاندری شده و توسط اپراتور بارگیری می گردند.
  • پس از تنظیم حالت شستشوی دستگاه، دکمه استارت را فشرده و تا به پایان رسیدن اتمام کار دستگاه صبر نمایید.
  • پس از پایان شستشو، زنگ اتمام کار به صدا در آمده و اپراتور باید از اتاق تمیز البسه شسته شده را تخلیه نماید.
  • طی روال عادی، لباس ها و پارچه ها، پس از پایان شستشو در مسیر آبگیر یا خشک کن و اتو قرار می گیرد.

نکات استفاده از ماشین عفونی شوی بیمارستانی دو درب

  • محل قرارگیری ماشین عفونی شور در بخش لاندری بیمارستان باید به نحوی باشد که کاملا مماس با دیوار بوده و هیچ منفذی به ناحیه آلوده نداشته باشد.
  • شرایط استقرار در اتاق آلوده نیز باید به گونه ای باشد که پروتکل های بهداشتی نظیر تهویه قوی و فاضلاب در آن رعایت گردد.
  • قبل از نصب ماشین عفونی شوی دو درب باید محلی برای نصب این تجهیز در نظر بگیریم که کف و دیواره های آن قابل شستشو باشد.
  • کارکنان و ابزارهای این دو بخش باید از یکدیگر جدا باشد.
  • دستگاه متناسب با ظرفیت آن بارگیری گردد.
  • کارکنان بخش اتاق آلوده باید نکات ایمنی نظیر پوشش مناسب و استفاده از ماسک مخصوص را رعایت نمایند.
  • جهت جلوگیری از انتشار آلودگی در محیط، هیچگاه لباس های آلوده را از طرف اتاق تمیز بارگیری نکنید.
  • ماشین لباسشویی عفونی شوی دو درب بیمارستانی جهت نصب نیاز به اجرای فونداسیون مناسب دارد.
  • در ماشین عفونی شوی دو درب اتوماتیک، نصب ورودی هوا برای دستگاه الزامی می باشد. برای عبور هوا، یک شیلنگ نمره 8 به واحد مراقبت در پشت دستگاه متصل می گردد.

قیمت ماشین عفونی شوی بیمارستانی دو درب

قیمت ماشین عفونی شور دو درب بیمارستانی به عواملی همچون برند، ظرفیت و کیفیت ساخت دستگاه وابسته است. گروه صنعتی هایپر صنعت فامکو، تامین کننده و نماینده رسمی فروش ماشین آلات بخش لاندری می باشد که علاوه بر فروش تجهیزات نظافت صنعتی، خدمات گارانتی، تعمیرات و ساخت دستگاه ها را نیز پشتیبانی می نماید. شما خریداران عزیز می توانید برای خرید بهترین ماشین لباسشویی عفونی شور بیمارستانی با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

ماشین عفونی شوی بیمارستانی دو درب دست دوم

شاید خرید ماشین لباسشویی عفونی شویی دو درب دست دوم از لحاظ هزینه های اقتصادی برای پروژه به صرفه باشد، ولی گاهی به دلیل عدم اطمینان از تعداد دفعات تعمیر و سلامت، خرید ماشین عفونی شور بیمارستانی دو درب دست دوم به هیچ عنوان توصیه نمی گردد. لذا پیشنهاد می شود که از لباسشویی عفونی شور دو درب نو به همراه گارانتی معتبر از سوی شرکت تولید کننده و دارای خدمات پس از فروش استفاده نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: