محصولات پنوماتیک شاکو

محصولات پنوماتیک شاکو

کلیه محصولات شرکت Shako به طور گسترده در زمینه های صنعتی، تجهیزات اتوماسیون، مونتاژ خودرو، دارو و ماشین آلات الکترونیکی مورد استفاده گسترده قرار می گیرد. این شرکت در کشور تایوان واقع شده است که محصولات آن از نظر کیفیت با کشورهای اروپایی برابری می کند.

انواع عملگرهای پنوماتیک شاکو

عملگرهایی که توسط برند شاکو تولید و عرضه می شوند، در ادمه مطالب با مشخصات فنی ذکر شده است.

محصولات پنوماتیک شاکو (Shako)

جک چهار میل شاکو

این جک ها که دارای بدنه آلومینیومی با کیفیت می باشد، به عنوان جایگزین مناسب برای محصولات اروپایی می باشد. نوع IC آن در قطرهای 100 تا 125 میلیمتر موجود است. این جک ها که ساخت کشور تایوان می باشد، قابلیت نصب سنسور روی آن را دارد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک چهار میل Shako به صفحه جک چهار میل شاکو مراجعه نمایید.

جک چهار میل شاکو (shako)

جک قلمی شاکو

جک های قلمی شاکو با قطرهای 8 تا 10 میلیمتر در بازار عرضه می شوند. بدنه آنان ضد زنگ بوده که از پر فروش ترین تجهیزات پنوماتیکی به حساب می آیند. این جک ها در دو نوه رزوه pc و pcc ساخته می شوند که تنها نوع PC آن در ایران یافت می شود.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک قلمی Shako به صفحه جک قلمی شاکو مراجعه نمایید.

جک قلمی شاکو (shako)

جک کتابی شاکو

قطر سیلندرهای این نوع جک 10 تا 32 میلیمتر می باشد. بدنه آلیاژ آلومینیومی که روی این جک های کار شده، آنان را در برابر ضربه های داخلی محکم تر کرده است. به جک کتابی جک دو شفت نیز گفته می شود. سرعت پیستون آنان تقریبا چیزی بین 50 تا 500 میلیمتر بر ثانیه است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک کتابی shako به صفحه جک کتابی شاکو مراجعه نمایید.

جک کتابی شاکو (shako)

جک کامپکت شاکو

این جک نیز از نوع دو طرفه بوده و با بدنه آلومینیومی ضد ضربه می باشد. قطر این جک ها 12 تا 100 میلیمتر می باشد. جک کامپکت در سایزهای متفاوتی تولید می شوند. دمای جک کامپکت شاکو تقریبا 5- تا 60 درجه سانتیگراد است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک پنوماتیک کامپکت Shako به صفحه جک پنوماتیک کامپکت شاکو مراجعه نمایید.

جک کامپکت شاکو (shako)

گریپر پنوماتیکی شاکو

گریپر پنوماتیکی شاکو در دو مدل موازی و انبری به بازار ایران راه پیدا کرده و جای خود را در میان صنعتگران باز کرده اند. گریپرهای شاکو با داشتن بدنه ای آلومینیومی و اصطکاک کم، کیفیت و طول عمری زیادی دارند و خریه آنها توجیه اقتصادی در پی دارد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک گریپر شاکو (Shako) به صفحه گریپر پنوماتیک شاکو مراجعه نمایید.

گریپر پنوماتیکی شاکو (shako)

انواع شیرهای پنوماتیکی شاکو

شیر برقی شاکو

شیر راه دهنده یا جهت دهنده نام دیگر شیر برقی شاکو می باشد. سرعت پاسخگویی بالا این جک ها نسبت به فرمان ارسالی آنان را میان مصرف کنندگان محبوب کرده است. سری PU شیرهای برقی شاکو بسیار کاربردی می باشد که در دو مدل تک بویین و دو بویین عرضه می گردد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت شیر برقی Shako به صفحه شیر برقی شاکو مراجعه نمایید.

شیر برقی شاکو (shako)

شیر کنترل جهت پنوماتیک سیگنالی شاکو

شیر کنترل جهت پنوماتیک سیگنالی شاکو فشار کاری این شیرها 7 تا 8 بار تنظیم شده است. شیرهای پنوماتیک سیگنالی شاکو که از آلومینیوم و دو بغل بند پلاستیکی ساخته شده اند که به صورت یک و دو سیگنال با پورت های 3 و 5 تولید می شوند. این دسته از محصولات شاکو نیز از پر فروش ترین کالاها می باشند.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت شیر کنترل جهت پنوماتیک سیگنالی Shako به صفحه شیر کنترل جهت پنوماتیک سیگنالی شاکو مراجعه نمایید.

شیر کنترل جهت پنوماتیک سیگنالی شاکو (shako)

شیر کنترل جهت پنوماتیک مکانیکی شاکو

فرمان این نوع از شیرهای شاکو توسط یک واسط مثل کلید دستی انجام می گیرد. این شیرها در دو حالت ایستاده و خوابیده مورد استفاده قرار می گیرند. فشار کاری 10 بار در دمای کاری 60 درجه سانتیگراد برای شیر کنترل جهت مکانیکی شاکو در نظر گرفته شده است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت شیر کنترل جهت پنوماتیک مکانیکی Shako به صفحه شیر کنترل جهت پنوماتیک مکانیکی شاکو مراجعه نمایید.

شیر کنترل جهت پنوماتیک مکانیکی شاکو (shako)

شیر کنترل جهت پنوماتیک دستی شاکو

کاربرد اصلی این شیرها برای ارتباط مستقیم اپراتور با سیستم ها است که در دو مدل کشویی، گردان و پدالی تولید می شوند. مانند سایر محصولات شاکو، این شیرها نیز از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده اند و فشار کاری برابر با بار را دارند.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت شیر کنترل جهت پنوماتیک دستی شاکو (Shako) به صفحه شیر کنترل جهت پنوماتیک دستی شاکو مراجعه نمایید.

شیر کنترل جهت پنوماتیک دستی شاکو (shako)

واحد مراقبت شاکو

واحد مراقبت شاکو در دو مدل دو تکه و سه تکه به همراه سایر تجهیزات به صورت جداگانه انتخاب مشتری را برای برگزیدن مناسب ترین محصول جهت برطرف کردن نیاز خود رسمیت می بخشد. ضمن اینکه علیرغم داشتن کیفیتی در خور و مطلوب، دارای لوازم یدکی موجود نیز هستند.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت واحد مراقبت شاکو (Shako) به صفحه شیر کنترل جهت پنوماتیک دستی شاکو مراجعه نمایید.

واحد مراقبت شاکو (shako)

تاریخچه شاکو

کمپانی شاکو در سال 1980 در تایوان تاسیس شده که پیشرو در تولید قطعات پنوماتیکی می باشد. طیف محصولات این شامل ترکیبات روان کننده، تنظیم کننده فیلتر، شیرهای برقی پنوماتیک، سیلندرهای هوای پنوماتیک، دریچه های مکانیکی، پرس پنوماتیک و سایر شیرها و لوازم جانبی مربوطه است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: