محصولات پنوماتیک فستو

محصولات پنوماتیک فستو

محصولات شرکت فستو شامل جک های قلمی، جک کامپکت، جک کارتریجی، جک رادلس یا بدون شفت، جک چهار میل و واحد مراقبت می باشند. این شرکت در کشور آلمان واقع شده است و محصولات بسیار با کیفیت و کاربردی دارد.

انواع عملگرهای پنوماتیک فستو

در دامه به انواع عملگرهای پنوماتیکی فستو اشاره می کنیم.

محصولات پنوماتیک فستو (ّFesto)

جک قلمی فستو

این مدل جک ها با سه نوع ترمز یا ضربه گیر در بازار عرضه می شوند که عبارتند از: ترمز یا ضربه گیر ثابت، ترمز یا ضربه گیر قابل تنظیم PPV و یا ترمز و ضربه گیر خود تنظیم با مقدار ثابت PPS که نوع دو و سه عملکرد یکسانی دارند اما PPS قابل تنظیم نیست. جک های قلمی فستو در دو مدل دو طرفه و یکطرفه تولید می شوند.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک قلمی Festo به صفحه جک قلمی فستو مراجعه نمایید.

جک قلمی فستو (Festo)

جک کامپکت فستو ADN

جک های کامپک فستو برای موقعیت یابی بسیار کاربردی می باشند. طول آنها بین 1 تا 500 میلیمتر بوده و دقت بسیار بالایی دارند. توجه داشته باشید دمای کاری که این جک ها می توانند تحمل کنند، چیزی حدود 40- تا 120 درجه سانتیگراد می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک کامپکت Festo ADN به صفحه جک کامپکت فستو ADN مراجعه نمایید.

جک کامپکت فستو (Festo)

جک کارتریجی فستو EGZ

زمانی که محدودیت مکانی برای استفاده از جک را داشته باشید، می توانید از جک های کارتریجی یا جک های فنری استفاده نمایید. دمای کاری که این جک ها می توانند تحمل کنند بین 20- تا 80 درجه سانتیگراد بوده و فشار کاری آنان 2 تا 8 بار می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک کارتریجی فستو EGZ به صفحه جک کارتریجی فستو EGZ مراجعه نمایید.

جک کارتریجی فستو (Festo)

جک بدون شفت فستو

این جک را با نام جک رادلس نیز می شناسند. جک های رادلس دو طرفه بوده که برای انتقال هوا کاربرد دارند. طول کورس آنها 1 تا 8500 میلیمتر متغییر بوده و در سری های متفاوتی عرضه می گردد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک بدون شفت Festo به صفحه جک بدون شفت فستو مراجعه نمایید.

جک چهار میل مهار فستو

جک های چهار میل مهار فستو دارای میله داخلی و میله خارجی می باشند که در سه سری مختلف عرضه شده و هر یک کارایی و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. طول کورس این جک ها 1 تا 2800 میلیمتر می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک چهار میل مهار Festo به صفحه جک چهار میل مهار فستو مراجعه نمایید.

جک چهار میل مهار فستو (Festo)

واحد مراقبت فستو

واحد مراقبت فستو نیز یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات این کمپانی است و مانند جک های پنوماتیک این شرکت در استانداردها و شکل های مختلف برای استفاده در صنایع و حتی به عنوان مرجع دیگر تولید کنندگان در دسترس قرار دارد. به سبب قدمت و کیفیت این برند، طرفداران و مصرف کنندگان بسیاری را دارد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت واحد مراقبت Festo به صفحه واحد مراقبت فستو مراجعه نمایید.

واحد مراقبت فستو (Festo)

تاریچخه فستو

کمپانی Festo در سال 1925 توسط آلبرت فزر و گوتلیب استول به عنوان یک ارائه دهنده خدمات تعمیر ماشین آلات چوبی در سال 1925 تأسیس شد و به سرعت شروع به ساخت ابزارهای خود کرد، دفتر مرکزی آن در آلمان قرار دارد و این شرکت سیستم های کنترل پنوماتیک و الکتریکی و فناوری درایو را برای کارخانه ها و اتوماسیون فرآیند تولید و به فروش می رساند. شرکت های تابعه فروش، مراکز توزیع و کارخانه های فستو در 61 کشور جهان واقع شده اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: