محصولات پنوماتیک SKP

قیمت :
1,000,000
تومان
قیمت :
2,058,000
تومان
قیمت :
970,000
تومان

محصولات پنوماتیک SKP

محصولات اس کا پی ساخت کشور کره جنوبی می باشد. معمولاً این شرکت به صورت تخصصی بر روی واحد مراقبت که شامل روغن زن، رگلاتور و فیلتر می شود کار می کند و مجموعه این واحدها می تواند برای سیالاتی مانند هوا و دیگر مواد صنعتی مانند رنگ و گازهای خاص به کار برده شود. هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده تمامی محصولات پنوماتیک این برند در زمینه های ذکر شده می باشد.

نگاهی بر محصولات پنوماتیک SKP

کارشناسان هایپر صنعت فامکو آماده ارائه راهنمایی و مشاوره های تخصصی در زمینه محصولات پنوماتیک برند SKP به شما عزیزان می باشند. این محصولات به ترتیب عبارتند از:

محصولات پنوماتیک SKP

روغن زن SKP

روغن زن اس کا پی از سایز SAL100 الی SAL600 تقسیم بندی می شوند که SAL100 سایز 1.8 است. توجه داشته باشید که با افزایش سایز، میزان ورود هوا و همچنین حجم روغن زنی افزایش می یابد. جنس کاسه روغن این محصولا معمولا از فلز یا پلی کربنات می باشد. سایز، جنس بدنه و فشار قابل تحمل و همچنین میزان پاشش روغن در این روغن زن ها بسیار مطلوب بوده و باعث می شود که عمر سیستم پنوماتیک و همچنین عملکرد جک ها بسیار مطلوب باشد.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی کامل روغن زن SKP به صفحه روغن زن SKP مراجعه فرمایید.

روغن زن اس کا پی

فیلتر پنوماتیک SKP

فیلتر پنوماتیک اس کا پی از SAF100 الی SAF600 می باشد که این عدد نشان دهنده سایز فیلتر است که از سایز 1.8 تا سایز 1 اینچ می باشد. جنس کاسه فیلتر از فلز یا پلی کربنات و در دو نوع تخلیه دستی و اتومات می باشد. از دیگر مزایای آن ها نیز می توان به طراحی عالی و همچنین دوام بالا اشاره کرد.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی کامل فیلتر SKP به صفحه فیلتر پنوماتیک SKP مراجعه فرمایید.

فیلتر پنوماتیک اس کا پی

رگولاتور پنوماتیک SKP

رگلاتور پنوماتیک اس کا پی از سایز 1.4 اینچ تا 3.4 اینچ تولید می شود و کد فنی این رگلاتورها با علامت اختصاری SAR مشخص می شوند. رگلاتور اس کاپی شامل مانومتر تا فشار 10 بار بوده و قابلیت های همچون تنظیم فشار و منظم کردن جریان هوا به خوبی در آنها وجود دارد. کیفیت و دقت مناسب و همچنین جنس بدنه بسیار مقاوم، از ویژگی های بارز این محصول است.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی کامل رگلاتور SKP به صفحه رگلاتور پنوماتیک SKP مراجعه فرمایید.

رگولاتور پنوماتیک اس کاپی

واحد مراقبت پنوماتیک SKP

واحد مراقبت از اصلی ترین اجزایی سیستم های بادی یا پنوماتیکی به حساب می آید. نیاز است که از واحدهای مراقبت با کیفیت در آن ها استفاده شود. واحد مراقبت اس کا پی با حروف SAU معرفی می شوند و واحدهای بدون روغن زن که عموماً برای سیستم هایی با هوای نسبتاً چرب استفاده می شوند، با حروف SAW معرفی شده و از دیگر برندها متمایز می گردند. این محصول دارای تحمل فشار 10 بار و قابل استفاده به صورت دائم کار می باشد.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی کامل واحد مراقبت SKP به صفحه واحد مراقبت SKP مراجعه فرمایید.

واحد مراقبت پنوماتیک اس کا پی

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: