قیمت :
8,350,000
تومان

pH متر آنلاین چیست؟

pH متر تابلویی یا آنلاین نوعی پی اچ متر برای سنجش میزان اسیدی یا بازی بودن، سنجش دما و پتانسیل اکسایش، کاهش (ORP) می باشد و از مزیت های این دستگاه می توان به جبران سازی دمای خودکار (ATC) یا دستی اشاره نمود. همچنین پی اچ متر آنلاین و تابلویی، قابل نصب به بر روی خطوط تولید می باشد.

هایپر صنعت فامکو پی اچ مترهای آنلاین و تابلویی را در برندهای شناخته شده ای ارائه می نماید. قابلیت جبران سازی دما در دستگاه پی اچ متر آنلاین سبب می شود افت دما و تاثیرات دمایی بر نتایج به دست آمده از فرآیند اندازه گیری جبران شود. دستگاه های پی اچ متر آنلاین مانند سایر تجهیزات ابزار دقیق به صورت دوره ای باید کالیبره شوند و داده های دقیق تری ارائه دهند. معمولا دستگاه پی اچ متر آنلاین و تابلویی در صنایع و کارخانجات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این تجهیز پرکاربرد قادر است به صورت بلا درنگ داده های حاصل از اندازه گیری را بر روی نمایشگر نشان دهد و هر دستگاه با توجه به ویژگی هایی که دارد تا چند رقم مشخص شده نتایج را نمایش خواهد داد.

مشخصات فنی پی اچ متر تابلویی

pH متر آنلاین به عنوان یک کنترلر کوچک عمل کرده و به منظور فعال سازی یا غیر فعال سازی هر تجهیزی می توان آن را برنامه ریزی نمود. به عنوان مثال برای غیر فعالسازی شیر، پمپ و سایر تجهیزاتی که به آن متصل می شوند قابل استفاده است و در صورت نیاز به ادامه فعالیت در تجهیزات ذکر شده می توانید طبق دستور زمان مد نظر خود را انتخاب نمایید. دستگاه pH متر تابلویی و آنلاین به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در تابلو های صنعتی جای می گیرد و این امر به کمک نگه دارنده ها که قابل تنظیم هستند به راحتی امکان پذیر می باشد و در نتیجه دستگاه در حالت ایمن (safe) قرار می گیرد. ساختار دستگاه pH متر آنلاین و تابلویی به گونه ای است که باید دوز اتوماتیک و دستی با توجه به نیاز کاربر انتخاب شود و این امر به کمک قابلیت Dosing Relay فراهم می شود.

pH متر آنلاین

همچنین می توانید برای دوزهای مختلف (مقادیر پایین تر یا بالاتر از حد مشخص شده پی اچ) دستگاه پی اچ متر آنلاین را تنظیم نمایید و زمانی که میزان پی اچ از حد تعیین شده در حال عبور باشد با اعلام هشدار به کاربر اطلاع می دهد. سنسورهای درون خطی pH در پی اچ مترهای آنلاین نوعی ابزار تحلیلی محسوب می شوند که برای سنجش مداوم pH در فرایندهای صنعتی طراحی شده اند. سنجش دما به کمک پراب دمایی و اندازه گیری پارامترهای pH و ORP به کمک الکترودها انجام می شود. در برخی مدل ها تمامی مقادیر اندازه گیری شده قابل انتقال به سیستم های کنترلی نظیر PLC می باشند.

کاربرد pH متر آنلاین
  • لابراتورهای تخصصی برای سنجش pH به ویژه در صنایع کشاورزی
  • تصفیه خانه های آب
  • صنایع مختلف
  • محیط زیست
  • علوم شیمی

مزایای pH متر تابلویی
  • کنترل بخش های مهم فرایند در صنایع به کمک اندازه گیری های بلادرنگ میزان pH
  • دسترسی به نتایج در کمترین زمان ممکن در مقایسه با سنجش های آزمایشگاهی
  • امکان کنترل سطح پی اچ در فرایند های درون خطی با دقت و سرعت بالا
  • کاهش نیاز به حضور فیزیکی نیروی انسانی در طی پروسه تولید
  • کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری سنسورهای pH
  • سنجش هم زمان pH و دما پارامترهای مرتبط
  • جبران سازی دما

قیمت پی اچ متر آنلاین

قیمت دستگاه های پی اچ متر آنلاین با توجه به قابلیت های مختلف دستگاه و همین طور دقت سنجش pH می تواند متفاوت باشد. این پی چ مترهای آنلاین معمولا قابلیت اندازه گیری چندین پارامتر را دارند و هرچقدر تعداد پارامترهای بیشتری را اندازه گیری نماید افزایش قیمت خواهیم داشت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: