فروش پمپ مس داف

کمپانی مس داف جهت تامین نیازهای مشتریان، محصولات خود را در طیف گسترده ای از انواع پمپ آب، همچون پمپ های زمینی، خطی، بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی دارای استانداردهای UL/FM و NFPA20 کشور امریکا و همچنین مخازن انبساطی، الکتروپمپ های طبقاتی، مستغرق، فرآیندی و غیره، در کارخانه ای به وسعت 40000 متر مربع تولید می نماید.

مشخصات فنی پمپ Masdaf

محصولات با کیفیت کمپانی مس داف دارای گواهینامه ISO9001 در سیستم مدیریت کیفیت، ISO14001 در محیط زیست، ISO45001 در بهداشت حرفه ای و ایمنی و همچنین گواهینامه هایی از جمله FM ،UL ،CE ،TSE ،ATEX و غیره، می باشند و تضمین کیفیت این محصولات از اولویت مشاوره های کارشناسان هایپر صنعت فامکو در زمینه فروش انواع پمپ مس داف می باشد.

محصولات مس داف در یک نگاه

پمپ های مس داف در انواع و ظرفیت های مختلفی طراحی شده اند و در ادامه با مدل های ارائه شده از این پمپ در هایپر صنعت فامکو بیشتر آشنا خواهید شد.

انواع پمپ Masdaf
پمپ مس داف خطی INM پمپ مس داف زمینی روغن داغ KYP
اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر
پمپ مس داف زمینی NMM پمپ مس داف اسپلیت کیس (دو مکشه) SPLT
اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر
پمپ مس داف زمینی NM پمپ مس داف اسپلیت کیس (دو مکشه) YPSP - UL/FM
اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر
پمپ مس داف زمینی NMP پمپ مس داف زمینی آتش نشانی YNM NFPA
اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر

پمپ مس داف خطی INM

الکتروپمپ های INM مس داف از نوع خطی بوده و با میزان آبدهی از 2 الی 520 متر مکعب بر ساعت و همچنین میزان فشار کاری 2 الی 105 متر قابل ارائه می باشند. پمپ آب سیرکولاتور خطی مس داف مدل INM، جهت استفاده در سیستم های سیرکولاسیون بسیاری از مدارهای سرمایشی و گرمایشی کاربرد دارد. الکتروپمپ های in-line مس داف سری INM در مصارف خانگی، ساختمانی و یا صنعتی و نیمه صنعتی جهت پمپاژ سیالات تمیز غیر خورنده و غیر قابل انفجار مورد استفاده قرار می گیرند. برای مشاهده مشخصات فنی بیشتر پمپ سیرکولاتور خطی مس داف INM، می توانید به ارائه شده مراجعه نمایید.

پمپ مس داف خطی INM

پمپ مس داف زمینی NMM

الکتروپمپ های سانتریفیوژ زمینی سری NMM از سری پمپ های تک پروانه ای است که در سیستم های آبرسانی، آتش نشانی و همچنین سیرکولاسیون در مدارهای سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد. دبی این سری از پمپ های مس داف از 5 الی 400 متر مکعب بر ساعت متغیر بوده و همچنین میزان فشار کاری آنها نیز از 4 تا 110 متر قابل ارائه می باشد.

پمپ مس داف زمینی NMM

پمپ مس داف زمینی NM

دبی پمپ آب Masdaf NM از پمپ های مس داف از 5 الی 3500 متر مکعب بر ساعت متغیر بوده و همچنین میزان فشار کاری این سری از پمپ های زمینی از 4 تا 105 متر قابل ارائه می باشد. الکتروپمپ های سانتریفیوژ زمینی سری NM از پمپ های مس داف تک پروانه شافت بلند بوده که در سیستم های آبرسانی، آتش نشانی و همچنین سیرکولاسیون مدارهای سرمایشی و گرمایشی در ساختمان ها، بیمارستان ها و کارخانجات که نیاز به تامین دبی زیاد وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید به صفحه پمپ زمینی مس داف NM مراجعه نمایید.

پمپ مس داف زمینی NM

پمپ مس داف زمینی NMP

الکتروپمپ های استیل سانتریفیوژ زمینی مس داف تک پروانه سری NMP از جنس استیل 304 بوده و میزان آبدهی آنها از 3 الی 300 متر مکعب بر ساعت و همچنین ارتفاع آبدهی آنها بین 10 الی 70 متر ستون آب متغیر است. از مصارف این سری از الکتروپمپ های مس داف می توان به استفاده در صنایع صنعتی، نیمه صنعتی، ساختمانی و غیره جهت انتقال سیالات غیر قابل انفجار و بدون ذرات جامد همچون مصارف دارویی و غذایی می توان اشاره نمود.

پمپ مس داف زمینی NMP

پمپ مس داف سانتریفیوژ زمینی روغن داغ KYP

الکتروپمپ سانتریفیوژ زمینی سری KYP از انواع پمپ های روغن داغ می باشد. از این سری از الکتروپمپ های مس داف می توان در صنایع مربوط به انتقال سیالات با درجه حرارت بالا (حداکثر تا دمای 360 درجه سانتیگراد) استفاده کرد. از دیگر خصوصیات سیال پمپاژ شونده روغن داغ مس داف می توان به غیر قابل انفجار بودن و نداشتن ذرات جامد معلق سیال مضر پمپ اشاره کرد. این سری از الکتروپمپ های Masdaf از جنس چدن GG40 بوده و میزان آبدهی آنها از 10 الی 400 متر مکعب بر ساعت و همچنین ارتفاع آبدهی آنها بین 5 الی 90 متر ستون آب متغیر است.

پمپ مس داف سانتریفیوژ زمینی روغن داغ KYP

پمپ مس داف اسپلیت کیس SPLT

الکتروپمپ دو مکشه SPLT از سری الکتروپمپ های زمینی دو مکشه می باشد که در صنایع مختلف از جمله سیستم های آبرسانی، آتش نشانی و غیره جهت انتقال سیالات تمیز و غیر ساینده مورد استفاده قرار می گیرد. این سری از الکتروپمپ های Masdaf از جنس چدن بوده و میزان آبدهی آنها از 30 الی 4000 متر مکعب بر ساعت و همچنین ارتفاع آبدهی آنها بین 15 الی 160 متر ستون آب متغیر است. این مدل نیز مانند سری قبل غیر قابل انفجار بوده و فاقد ذرات جامد معلق سیال مضر برای پمپ می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره پمپ آب دو مکش مس داف CASE SPLT می توانید به لینک ارائه شده مراجعه نمایید.

پمپ مس داف اسپلیت کیس SPLT

پمپ مس داف اسپلیت کیس YPSP - UL/FM

الکتروپمپ های دو مکشه YPSP - UL/FM مس داف، تک مرحله ای و پروانه شعاعی بوده و همچنین جنس بدنه آنها از چدن می باشد. این سری از الکتروپمپ های Masdaf در صنایع مختلف مربوط به سیستم های آتش نشانی، ساختمان های اداری ، نیروگاه ها، کارخانجات، انبارها و غیره، مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مزیت های این سری از الکتروپمپ ها، NPSH پایین آنها است که به لطف سبک بودن درپوش (قسمت بالایی پمپ) عمل مونتاژ و دمونتاژ به آسودگی انجام گرفته و تعمیرات و نگهداری آنها نیز در مدت زمان کمتر و با سهولت بیشتر صورت می پذیرد . لازم به ذکر است که پروانه و گسکت ها و گلندهای پمپ مس داف گریز از مرکز اسپلیت کیس (دو مکشه) YPSP - UL/FM، طبق استاندارد کارخانه از جنس برنز می باشند.

پمپ مس داف اسپلیت کیس YPSP – UL/FM

پمپ مس داف زمینی آتش نشانی YNM NFPA

این سری از الکتروپمپ های آتش نشانی مس داف، تک مرحله ای مکش انتهایی بوده و عملکرد آنها طبق استاندارد NFPA 20 می باشد. از مصارف این سری از الکترو پمپ های مس داف می توان به سیستم های آتش نشانی، ادارات، کارخانجات، نیروگاه ها، انبارها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. الکتروپمپ آتش نشانی Masdaf مدل YNM NFPA تک پروانه، به صورت تک ورودی بوده و کاملا در برابر فشارهای محوری مقاوم است و همین امر سبب ایجاد تعادل کامل در این پمپ ها می شود. شایان ذکر است که با توجه به الزامات استاندارد NFPA، آببندی پمپ آتش نشانی مس داف YNM NFPA توسط سیل گرافیتی انجام می پذیرد. جهت دریافت مشخصات بیشتر پمپ آتش نشانی مس داف می توانید به لینک ارائه شده مراجعه نمایید.

تاریخچه پمپ مس داف

شرکت پمپ سازی مس داف در سال 1977 در حوزه آب و انرژی تاسیس گردید. الکتروپمپ های تولیدی این شرکت بر اساس سازگاری با محیط زیست طراحی شده و با نوآوری در ساختار محصولات دارای حداکثر بهره وری و مصرف بهینه انرژی می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: