فروش پمپ ویلو

پمپ های ویلو، از جمله پمپ های سانتریفیوژ ساخت کشور آلمان می باشند که در انواع خانگی، صنعتی و کشاورزی تولید می شوند و با توجه به نیاز مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گیرند.

کاتالوگ پمپ ویلو

انواع پمپ wilo

در این مطلب قصد معرفی انواع مدل های پمپ ویلو، مشخصات فنی و کاربرد آنها را داریم تا با توجه به خصوصیات هر مدل پمپ، نوع و شرایط کاربری آن را تشخیص دهید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

معرفی انواع پمپ ویلو
مدل HIPERI مدل Initial JET
پمپ آب خانگی
مشخصات فنی HIPERI
پمپ آب خانگی
مشخصات فنی Initial JET
مدل Economy MHI مدل Economy MHIL
پمپ طبقاتی
مشخصات فنی Economy MHI
پمپ طبقاتی
مشخصات فنی Economy MHIL
مدل Multivert MVI مدل Helix V
پمپ طبقاتی
مشخصات فنی Multivert MVI
پمپ طبقاتی
مشخصات فنی Helix V
مدل TOP (سه دور) مدل Veroline-IPL
پمپ سیرکولاتور خطی
مشخصات فنی TOP
پمپ سیرکولاتور خطی
مشخصات فنی Veroline-IPL
مدل Yonos MAXO مدل PB
پمپ سیرکولاتور
مشخصات فنی Yonos MAXO
پمپ سیرکولاتور
مشخصات فنی PB
مدل CronoBloc-BL
پمپ زمینی
مشخصات فنی CronoBloc-BL

انواع پمپ آب ویلو خانگی

پمپ آب ویلو خانگی HIPERI

پمپ آب ویلو HIPERI از نوع محیطی بوده و جز پمپ های خانگی می باشد که دارای دو سری HIPERI 1-4 و HIPERI 1-5 می باشد. این پمپ دارای خصوصیاتی نظیر حداکثر ارتفاع آبرسانی (هد) 40 متر، حداکثر آبدهی (دبی) 2.5 متر مکعب در ساعت، بدنه چدن، حداکثر دمای سیال 60 درجه سانتیگراد و محدوده توان (0.37 تا 0.57) کیلووات می باشد.

پمپ آب خانگی ویلو HIPERI

پمپ ویلو جتی خانگی Initial JET

پمپ جتی ویلو Initial JET از جمله پمپ های خودمکش تکفاز محسوب می شود که کاربری خانگی و کشاورزی دارد و در سه مدل Initial JET 3-4، Initial JET 4-4 و Initial JET 9-4 تولید و عرضه می شود. از مهم ترین مشخصات فنی این سری پمپ می توان به مواردی مانند حداکثر ارتفاع (هد) 48 متر، حداکثر آبدهی 8 مترمکعب در ساعت، محدوده توان (0.6 تا 1.1) کیلووات و محدوده شدت جریان (3.8 تا 7) آمپر اشاره نمود.

پمپ آب خانگی جتی ویلو Initial Jet

انواع پمپ ویلو طبقاتی
پمپ ویلو طبقاتی افقی Economy MHI

پمپ طبقاتی افقی ویلو Economy MHI از سری پمپ های سانتریفیوژ چند مرحله ای (چند پروانه) محسوب می شود که در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید و عرضه می شود و در مدل های MHI 206 ،MHI 404 ،MHI 405 MHI 406 ،MHI 803 ،MHI 804 ،MHI 805 ،MHI1602 ،MHI 1604 تولید می شود. این پمپ دارای مشخصاتی نظیر حداکثر آبدهی (دبی) 27 مترمکعب در ساعت، حداکثر ارتفاع (هد) 69 متر، محدوده توان (0.75 تا 2.2) کیلووات می باشد. همچنین جنس بدنه، پروانه و دیفیوزر استیل می باشد.

پمپ طبقاتی افقی ویلو Economy MHI

پمپ ویلو طبقاتی افقی Economy MHIL

پمپ طبقاتی افقی ویلو Economy MHIL از جمله پمپ های سانتریفیوژ چند پروانه محسوب می شود که در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید می شود و دارای مشخصاتی مثل حداکثر دبی 13 مترمکعب در ساعت، حداکثر ارتفاع 68 متر و محدوده توان (0.55 تا 2.2) کیلووات می باشد. کاربری این نوع پمپ ها در سیستم های صنعتی، کشاورزی و تقویت فشار مجتمع های مسکونی می باشد.

پمپ طبقاتی افقی ویلو Economy MHIl

پمپ ویلو طبقاتی عمودی Multivert MVI

پمپ طبقاتی عمودی ویلو Multivert MVI از سری پمپ های سانتریفیوژ چند مرحله ای می باشد که با داشتن خصوصیاتی مانند حداکثر دبی 148 مترمکعب در ساعت، حداکثر هد 180 متر، محدوده توان (4 تا 45) کیلووات می باشد. در ساخت این مدل پمپ از متریال مرغوب استفاده شده و گزینه ای مناسب در جهت آبرسانی سیستم های کشاورزی، آتشنشانی، صنعتی و مسکونی محسوب می شود.

پمپ طبقاتی عمودی Multivert MVI

پمپ ویلو طبقاتی عمودی HELIX V

پمپ طبقاتی عمودی ویلو HELIX از سری پمپ های سانتریفیوژ چند مرحله ای به شمار می آیند که در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید و عرضه می شوند. این پمپ ها در انواع مدل ها HELIX V (2 ،4 ،6 ،10 ،16 ،22 ،36 ،52) تولید می شوند. از جمله مشخصات فنی این نوع پمپ ها می توان به حداکثر دبی 80 مترمکعب در ساعت، هد 285 متر، محدوده توان (0.37 تا 37) کیلووات، اشاره نمود. از این پمپ ها در انواع فرآیندهای آبرسانی در سیستم های آتشنشانی، کشاورزی و مجتمع های مسکونی، استفاده می شود.

پمپ طبقاتی عمودی ویلو HELIX V

پمپ ویلو سیرکولاتور
پمپ ویلو سیرکولاتور خطی Veroline-IPL

پمپ سیرکولاتور خطی ویلو Veroline-IPL از سری پمپ های سانتریفیوژ تک مرحله ای می باشد که جهت به گردش درآوردن در سیستم های سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ در انواع مدل های Veroline-IPL (25 ،30 ،32 ،40 ،50 ،65 ،80 ،100) تولید و عرضه می شود. از جمله خصوصیات این پمپ می توان به مواردی مانند حداکثر آبدهی (دبی) 197.7 متر مکعب در ساعت، حداکثر ارتفاع (هد) 51.5 متر و محدوده توان (0.12 تا 3) کیلووات اشاره کنیم.

پمپ سیرکولاتور خطی ویلو Veroline-IPL

پمپ ویلو سیرکولاتور خطی سه دور TOP

پمپ سیرکولاتور خطی سه سرعته ویلو TOP از جمله پمپ های سانتریفیوژ تک مرحله ای محسوب می شود که با هدف به گردش درآوردن (سیرکوله کردن) آب تمیز و بدون ذرات جامد و معلق در سیستم های گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ در مدل های TOP-S ،TOP-RL ،TOP-RS تولید و عرضه می شود. از سری مشخصات فنی این پمپ می توان به مواردی مانند حداکثر هد 15.5، حداکثر آبدهی 49 مترمکعب در ساعت و محدوده توان ( 150 تا 3120) وات اشاره نمود.

پمپ سیرکولاتور خطی سه دور ویلو TOP

پمپ ویلو سیرکولاتور خطی Yonos MAXO

پمپ سیرکولاتور خطی ویلو Yonos MAXO از سری پمپ های سانتریفیوژ تک مرحله ای هوشمند این شرکت محسوب می شود که به منظور سیرکوله کردن آب تمیز در سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ در مدل های Yonos Maxo 25 ،Yonos Maxo 30 ،Yonos Maxo 40 ،Yonos Maxo 50 تولید و عرضه می شود. از جمله مشخصات این پمپ می توان به مواردی مانند حداکثر دبی 47.9 مترمکعب در ساعت، حداکثر هد 16.6 متر و محدوده توان (90 تا 1050) وات اشاره کرد.

پمپ سیرکولاتور خطی ویلو Yonos MAXO

پمپ ویلو تقویت فشار خطی PB

پمپ تقویت فشار خطی ویلو PB از سری پمپ های سانتریفیوژ سیرکولاتور تک مرحله ای محسوب می شوند که با هدف به گردش درآوردن (سیرکوله کردن) آب تک واحد های مسکونی که با نوسان در سیستم آبرسانی مواجه اند، مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ در انواع مدل های PB-088EA ،PB-201EA ،PB-400EA تولید می شود. از خصوصیات این پمپ می توان به مواردی مانند حداکثر هد 20 متر، حداکثر دبی 4.7 مترمکعب در ساعت و محدوده توان (0.06 تا 0.4) کیلووات اشاره نمود.

پمپ تقویت فشار خطی ویلو PB

پمپ ویلو زمینی CronoBloc-BL

پمپ زمینی ویلو CronoBloc-BL از سری پمپ های مونوبلوک زمینی است که در دسته پمپ های سانتریفیوژ قرار می گیرد که به منظور آبرسانی و تقویت فشار در سیستم های صنعتی، آتشنشانی و مجتمع های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ در انواع مدل های CronoBloc-BL (32 ،40 ،50 ،65 ،80 ،100 ،125 ،150) تولید و عرضه می شود. از جمله خصوصیات فنی این نوع پمپ می توان به مواردی مثل حداکثر هد 157 متر، حداکثر دبی 1050 مترمکعب در ساعت و محدوده توان (11 تا 200) کیلووات اشاره کرد.

پمپ زمینی ویلو CronoBloc-BL

تاریخچه پمپ Wilo

امروزه شرکت Wilo یکی از تولید کنندگان برتر انواع پمپ و سیستم های پمپ در صنعت ساختمان، آب و بخش های دیگر صنعتی به شمار می آید. تاریخچه شرکت Wilo به سال 1872 باز می گردد و کمپانی Wilo استانداردهای جدیدی را به عنوان یک رهبر نوآوری تعیین کرده و ارائه می دهد.

faq

پمپ های ویلو در انواع پمپ های خانگی محیطی و جتی، پمپ های طبقاتی افقی و عمودی، پمپ های سیرکولاتور خطی، پمپ های تقویت فشار زمینی، پمپ های مستغرق کفکش، لجن کش و شناور و همچنین بوستر پمپ ها تولید می شوند.

پمپ ویلو ساخت کشور آلمان می باشد و امروزه نمایندگی های بسیاری در سراسر جهان نظیر آلمان، فرانسه، چین، هند، ترکیه، روسیه، ایتالیا و دیگر کشورها دارد و در این کشورها نیز تولید می شود.

شرکت ویلو به دلیل ارائه کیفیت بالای محصولات، هوشمندی برخی مدل های تولید شده و همچنین کیفیت بالای بدنه (عمدتا چدن و استیل)، از جمله برند های عالی در بین پمپ های گریز از مرکز محسوب می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: