دستگاه اره فارسی بر ثابت

اره فارسی بر ثابت چیست؟

اره فارسی بر ثابت دستگاهی است که به کمک آن می توان فقط برش های اصلی مانند برش افقی، فارسی و عمودی را انجام داد و امکان برش در زاویه را ندارد. در اره های فارسی بر ثابت نیرو مستقیم یا با کمک چرخ دنده ها از موتور به تیغه منتقل می شود.

هایپر صنعت فامکو به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان ابزارآلات، مدل های مختلف اره های فارسی بر ثابت را ارائه می نماید.

مشخصات فنی اره فارسی بر ثابت

اره های فارسی بر ثابت عموما مجهز به خروجی گردگیر، خط لیزر جهت برش دقیق و محافظ تیغه می باشند و یکی از انواع اره فارسی بر هستند. همچنین در این مدل اره های فارسی بر، جهت برش از بالا به پایین است. از دیگر مشخصه های اره فارسی بر ثابت می توان به وزن آن اشاره کرده که نسب به سایر مدل ها وزن کمتری دارد به همین دلیل حمل و نقل راحت تری دارد.

اره فارسی بر ثابت

اجزا اره فارسی بر ثابت

اره های فارسی بر ثابت بر اساس مکانیزم ثابت بودن بازوهای حرکتی عملکرد صحیحی را ارائه می دهند. در تصویر زیر اجزای مختلف دستگاه اره فارسی بر ثابت با جزییات کامل قابل مشاهده است.

اجزای اره فارسی بر ثابت

نحوه انتخاب اره فارسی بر ثابت

هنگام خرید اره فارسی بر ثابت مانند سایر دستگاه ها و ابزارآلات باید به موارد متعددی توجه نمود تا ابزاری مناسب کار خود را تهیه کنید. از مهم ترین معیارهایی که حین خرید باید به آن توجه کرد موتور دستگاه می باشد که می تواند دینامی یا ذغالی باشد همچنین مواردی مانند قطر تیغه، گونیای روی دستگاه و توان دستگاه از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

کاربرد اره فارسی بر ثابت
  • برش قطعات کوچک
  • فارسی بری
  • برش عمودی
  • برش افقی

مزایا اره فارسی بر ثابت
  • امکان برش در زاویای مختلف
  • طراحی ارگونومیک
  • قابل حمل

قیمت اره فارسی بر ثابت

اره های فارسی بر ثابت یکی از انواع فارسی بر هستند که مشخصات فنی متفاوتی دارند و ملاک تعیین قیمت در آنها قدرت موتور، نوع بازو متحرک، نوع تیغه و لوازم جانبی دستگاه می باشد. لذا جهت استعلام قیمت اره فارسی بر ثابت با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: