قیمت :
4,100,000
تومان

بکس برقی چیست؟

بکس برقی دستگاهی است که از طریق برق شهری تغذیه می کند. ولتاژ مورد نیاز این دستگاه معمولا بین 220 تا 240 ولت است و از طریق گشتاوری که تولید می کند عمل باز و بست پیچ و مهره را انجام می دهد.

هایپ صنعت فامکو ارائه دهنده انواع بکس برقی در توان ها و برندهای گوناگون می باشد.

مشخصات فنی بکس برقی

از مزیت های بکس برقی می توان به سری های متفاوتش اشاره کرد که امکان باز و بسته کردن پیچ های مختلف را به اپراتور می دهد. همچنین اغلب این آچار ضربه ای های برقی این قابلیت را دارند که به محض بسته شدن کامل پیچ، بصورت خودکار خاموش شوند. موتور این مدل بکس، از نوع DC می باشد که با حرکت چرخشی و ضربه های خود باعث باز و بست پیچ و مهره می شود.

بکس برقی (آچار ضربه ای)

اجزای بکس برقی

اجزای بکس برقی

  1. موتور
  2. شفت
  3. دستگیره
  4. دکمه خاموش و روشن
  5. دکمه ضد گرد و غبار
  6. کلید تعویض

نحوه انتخاب بکس برقی

هنگام خرید بکس برقی باید به موارد مختلفی مانند طراحی ارگونومیک، وزن، نیروی گشتاور، قدرت موتور، و نرخ ضربه در دقیقه بنا به نیاز و کاری که می خواهید انجام بدهید توجه کنید. بکس برقی نسبت به بکس های بادی نیروی گشتاور کمتری تولید می کند اما جابجایی و حمل آن راحت تر است. مهم ترین ویژگی که کاربر باید هنگام خرید بدان توجه کند وزن و دستگیره بکس است، چون در کاهش خستگی کاربر تاثیر بسزایی دارد.

راهنمای استفاده از بکس برقی

بکس برقی هم مانند سایر ابزار آلات کارگاهی هنگام استفاده، نیاز به رعایت نکاتی جهت حفظ ایمنی کاربر و افزایش طول عمر دستگاه دارند. هنگام استفاده از بکس برقی با توجه به سایز درایو سری مناسب را انتخاب کنید. همچنین قبل از هرگونه تعویض سری کابل را از پریز جدا کنید. دستگاه را به گونه ای در دست بگیرید که روی آن تسلط کامل داشته باشید.

نحوه نگهداری بکس برقی
  • بکس را دور از رطوبت و نور مستقیم نگهداری کنید.
  • در صورت نیاز بصورت مرتب دستگاه روغنکاری کنید.
  • کابل برق را قبل از وصل کردن از لحاظ سلامت بررسی کنید.

کاربرد بکس برقی
  • تعمیرگاه ها
  • خط تولید خودرو ها
  • مونتاژ 

مزایای بکس برقی
  • افزایش سرعت کار
  • کاهش انرژی مصرفی اپراتور

قیمت بکس برقی

بکس های برقی باتوجه به قدرت موتور، نوع موتور و برند قیمت های متفاوتی دارند، لذا جهت اطلاع از قیمت بکس های برقی با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید یا به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: