فروش کمپرسور چینوک

کمپرسور چینوک ساخت کشور ایتالیا می باشد که در دو نوع پایه چرخ دار و پایه ثابت با ظرفیت های 321 تا 2036 لیتر در دقیقه به خواست مشتری طراحی و ارائه می شود. ایرند ایتالیایی چینوک به صورت 2 و 4 سیلندر می باشد و با الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز به صورت کوپل تسمه ای ساخته می شود.

هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع کمپرسور های باد پیستونی چینوک در ظرفیت های مختلف می باشد.

مشخصات فنی کمپرسور Chinook

محدوده کاری کمپرسور باد چینوک از 6 تا 10 بار بوده و در دو نوع ایستاده و افقی تولید می شود. سر سیلندر ایرند کمپرسور باد چینوک از فین های بلند آلومینیومی ساخته می شود که باعث افزایش تبادل حرارتی بین سیلندر و هوای آزاد شده و دمای سر سیلندر را کاهش می دهد، همچنین این امر موجب افزایش راندمان کمپرسور می گردد. کلیه این کمپرسورها قابلیت سفارشی سازی را نیز دارند و بنا به نیاز مصرف کنندگان ساخته می شوند.

انواع کمپرسور چینوک

  • کمپرسور باد چینوک 250 لیتری
  • کمپرسور باد چینوک 350 لیتری
  • کمپرسور باد چینوک 500 لیتری
  • کمپرسور باد چینوک 750 لیتری
  • کمپرسور باد چینوک 1000 لیتری

کمپرسور باد چینوک 250 لیتری

پمپ باد چینوک 250 لیتری به صورت ایستاده و افقی طراحی شده و جهت سهولت در حمل و نقل دارای پایه های چرخ دار می باشد. ایرند (واحد هواساز) ایتالیایی کمپرسور باد چینوک 250 لیتری از نوع K11 بوده و ظرفیت هوادهی آن 260 لیتر در دقیقه می باشد. ایرند و الکتروموتور 1.5 کیلوواتی تک فاز این کمپرسور بر روی مخزن با ضخامت ورق 3 میلیمتر نصب می شود.

کمپرسور باد چینوک 250 لیتری

کمپرسور باد چینوک 350 لیتری

ایرند کمپرسور باد چینوک 350 لیتری از نوع K18 می باشد و دارای ظرفیت 350 لیتر در دقیقه بوده که به صورت کوپل تسمه ای به الکتروموتور 2.2 کیلووات سه فاز متصل شده است. محدوده کاری این کمپرسورها 6 تا 8 بار بوده و مخازن این کمپرسورها به صورت افقی و ایستاده طراحی شده و دارای ضخامت ورق 3 میلیمتر است. لازم به ذکر است این کمپرسور باد چینوک هم دارای پایه چرخ دار می باشد.

کمپرسور باد چینوک 350 لیتری

کمپرسور باد چینوک 500 لیتری

کمپرسور باد چینوک 500 لیتری به صورت پایه ثابت طراحی می شود و دارای ایرند (واحد هواساز) ایتالیایی K25 بوده که ظرفیت هوادهی آن 520 لیتر در دقیقه می باشد. الکتروموتور تک فاز 3 کیلوواتی به صورت کوپل تسمه ای بر روی مخزن (افقی یا ایستاده) با ضخامت ورق 4 میلیمتر نصب می شود.

کمپرسور باد چینوک 500 لیتری

کمپرسور باد چینوک 750 لیتری

این کمپرسورها از ایرند ایتالیایی ساخت شرکت چینوک از نوع K30 استفاده می کنند که دارای ظرفیت هوادهی 872 لیتر در دقیقه می باشد و با یک الکتروموتور 5.5 کیلوواتی به صورت کوپل مستقیم بر روی مخازن افقی نصب می شود. در نوع ایستاده این محصول، ایرند و الکتروموتور به صورت شاسی شده در کنار مخزن قرار می گیرد. همچنین با توجه به نیاز مصرف کنندگان امکان سفارشی سازی کمپرسور باد چینوک 750 لیتری وجود دارد. این سفارشی سازی به این صورت است که از 2 ایرند K18 و دو الکتروموتور 2.2 کیلووات تک فاز جهت کمپرسورهای افقی استفاده می شود.

کمپرسور باد چینوک 750 لیتری

کمپرسور باد چینوک 1000 لیتری

ایرند دو سیلندر K50 به کار رفته در کمپرسور باد چینوک 1000 لیتری ساخت شرکت چینوک ایتالیا بوده و دارای ظرفیت هوادهی 1250 لیتر در دقیقه می باشد. ضخامت ورق به کار رفته در این کمپرسورها 5 میلیمتر بوده و در نوع افقی واحد هواساز و الکتروموتور بر روی مخزن نصب می شوند و در نوع ایستاده به صورت شاسی شده در کنار مخزن قرار می گیرند.

کمپرسور باد چینوک 1000 لیتری

ایرند کمپرسور باد چینوک

ایرند کمپرسور باد چینوک دارای میل لنگ فولادی و صفحه سوپاپ چدنی و سوپاپ های استیل می باشد که ساخت شرکت چینوک ایتالیا است. سر سیلندر به کار رفته از جنس آلومینیوم بوده و فین های نصب شده روی سر سیلندر به گونه ای طراحی شده که تبادل حرارتی بالایی داشته باشند.

تاریخچه کمپرسور چینوک

موسس این شرکت آقای Gianfranco Prevosto در سال 1957 این شرکت را ابتدا با نام تجاری Prevosto تاسیس نمود که بعد ها به CHINOOK تغییر نام پیدا کرد. این کمپرسورها ساخت کشور ایتالیا می باشند.

قیمت کمپرسور چینوک

قیمت پمپ باد چینوک بر حسب ایرند، الکتروموتور، ظرفیت مخزن، نوع و جنس تجهیزات به کار رفته در آن بستگی دارد. جهت اطلاع از قیمت می توانید با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: