فروش لرزه گیر کانال

لرزه گیر کانال برای اتصال دو مقطع به هر شکلی (دایره و چهار ضلعی) که هستند با استفاده از پارچه یا برزنت می باشد. این پارچه ها توسط بست یا تسمه به کانکشن ها وصل می شود. از جمله مهم ترین ویژگی های مهم لرزه گیر پارچه ای علاوه بر مقرون به صرفه بودن می توان به عدم انتقال لرزه و صدای تجهیز به خط اصلی اشاره نمود.

لرزه گیر کانال

انواع لرزه گیر کانال یا پارچه ای

اتصالات پارچه ای ارائه توسط هایپر صنعت فامکو در مدل های زیر ارائه می شود:

  • لرزه گیر کانال برای هوا (برودتی HAVC)
  • لرزه گیر کانال برای گاز های خاص (نسوز)
  • لرزه گیر کانال برای گاز های خورنده

مشخصات فنی لرزه گیر کانال

در لرزه گیر های کانال یکی از مهمترین عامل های انتخاب فارق از قیمت مقرون به صرفه بودن، عدم انتقال صدا و لرزه از ورودی کانال یا تجهیز به ادامه کانال می باشد. این نوع لرزه گیرها عموما برای انتقال سیال های گازی و هوا استفاده می شوند.

  • محدوده سایزی و ابعادی: با توجه به نیاز کاربر قابل سفارش است.
  • رنگ: با توجه به سفارش کاربر
  • محدوده دمایی: از 50 تا 1100 درجه سانتیگراد
  • محدوده فشار: تا 1 بار به صورت اتصال به صورت بست و تا 25بار اتصال فلنجی
  • محدوده ارتعاش: به دما و فشار و نیز طول اتصال و ترازی خط بستگی دارد
  • سیال: در صورت ورتیکالی جامد مایع و گاز و در صورت هرزنتالی صرفا هوا و یا غبار
  • کانکشن: به وسیله بست و یا به صورت فلنج

لرزه گیر برودتی (HAVC)

لرزه گیر های پارچه ای برودتی در دو نوع خانگی و صنعتی ارائه می شوند که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم:

لرزه گیر کانال کولر آبی

یکی از پر کاربردترین اتصالات پارچه ای برای کانال کولر های آبی می باشد که با استفاده از برزنت و چند عدد بست از کولر به کانال اصلی متصل می شود. توجه به این مورد لازم است که در این نوع لرزه گیر ها پارچه اکثرا از جنس برزنت بوده که ضد UV است و ضد آب نیز می باشد و بصورت متری عموما برای مصارف خانگی به فروش می رسد.

لرزه گیر کانال کولر آبی

لرزه گیر کانال هوا

لرزه گیر های کانال هوا برای مصارف نیمه صنعتی از جمله حوزه تهویه مطبوع مانند چیلر، فن کویل، هواساز و غیره برای انتقال هوا استفاده می شوند. این لرزه گیر ها در سایز های متنوع تولید شده و با استفاده از برزنت و بست تسمه ای یا پیچ و مهره از تجهیز به کانال اصلی متصل می شود. جنس آنها ممکن است از برزنت، پشم شیشه یا لاستیکی (PVC ،NBR ،EPDM ،PTFE) باشد و بصورت سفارشی طبق نیاز با طول های متفاوت تولید می شود.

لرزه گیر کانال هوا

لرزه گیر کانال نسوز (مناسب گاز های خاص)

لرزه گیر کانال نسوز یا فلکسی دما (لرزه گیر دما بالا) برای کاهش ارتعاشات تجهیز مورد نظر به خط استفاده می شود. در صورتی که سیال گاز داغ باشد تنش ها چندین برابر مخرب تر خواهند بود. جنس پارچه استفاده شده در این نوع لرزه گیرها فایبر گلس با پایه الیاف شیشه ای می باشد که قادر به تحمل دمای بالا هستند. این پارچه های فایبر گلاس ممکن است در کارخانه با روکش سیلیکون جهت تحمل دمای بیشتر تقویت شوند اما در صورتی که فاقد روکش سیلیکون باشند نصاب می تواند از عایق پتویی برای افزایش تحمل دمایی استفاده نماید. بازه تحمل دما در این لرزه گیر ها 36- الی 260+ درجه سانتیگراد است که در صورت استفاده از عاق پتویی این محدوده تا 1000 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

از جمله نکاتی که باید درباره این نوع اتصال ها در نظر گرفته شود با توجه به این که مقاومت دمایی بالایی دارند این است که باید با بست های پرسی استیل نصب شوند. همچنین در صورتی که تنش خط بیش از استاندارد باشد باید برای جلوگیری از پارگی لرزه گیر از تورهای استیل حصیری یا رینگ های تقویتی استیل استفاده شود. از جمله موارد کاربرد این این نوع اتصال ها می توان به تخلیه هوا، بخار گازی، سیستم های اگزوز دیگ بخار و کنترل آلودگی هوا اشاره نمود. نحوه ارائه این نوع از لرزه گیرهای پارچه ای نیز به صورت سفارشی بدون محدودیت ابعاد ارائه می شود.

لرزه گیر کانال برای گاز های خورنده

در برخی صنایع مختلف مثل داروسازی و پتروشیمی برای کاهش تنش های دستگاه ها بر روی گاز های خورنده ای همچون دیبرون، کلراید هیدروژن و غیره از لرزه گیر های مخصوص گاز های خورنده استفاده می شود. این لرزه گیرها از جنس تفلون و وایتون است. اما گاها برای برخی از گاز های خورنده که ترکیبات شیمیایی آنها بصورت شبنم می باشد از لرزه گیر های فایبر گلس با پوشش تفلون که بر روی فایب گلاس لمینت شده است، استفاده می شود. از جمله مزایای این نوع لرزه گیر ها می توان به مقاومت آنها در برابر اشعه ماوراء بنفش و نفوذ ناپذیری در برابر آب اشاره نمود. ارائه این نوع نیز به صورت سفارشی می باشد.

لرزه گیر کانال برای گاز های خورنده

نکات انتخاب لرزه گیر کانال

در انتخاب نوع اتصال موارد زیر باید مورد توجه قرار گیرد:

  • جنس لرزگیر
  • سایز و ابعاد
  • فشار
  • دما
  • تنش خط

لیست قیمت لرزه گیر پارچه ای

این لرزه گیر ها با توجه به اینکه در صنایع مختلف برای مصارف گوناگون استفاده می شوند باید در ابعاد و اندازه های گوناگون مطابق با نیاز کاربر ساخته شوند به همین دلیل جهت اطلاع از قیمت انواع لرزه گیر های پارچه ای با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: