فروش برانکارد

برانکارد یکی از تجهیزاتی پزشکی که برای جابجایی کوتاه مدت بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. برانکاردها عمدتا در مواقع اضطراری و شرایطی که یک حادثه ناگوار و حاد صورت گرفته است جهت امداد رسانی و کمک به بیمار توسط اورژانس ها که عملیات مراقبت های درمانی را خارج از محیط بیمارستان انجام می دهند یا ارگان هایی چون ارتش، امداد و نجات بکار برده می شود.

هایپر صنعت فامکو با سابقه چندین ساله خود در حوزه تجهیزات پزشکی هتلینگ انواع برانکاردها را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد.

برانکارد

مشخصات فنی برانکارد

برانکارد ها که با نام تخت برانکارد نیز شناخته می شوند. در واقع برانکارد ها را می توان یک تخت متحرک در نظر گرفت که شرایط لازم جهت حمل بیمار را جهت انجام مراقبت های درمانی فراهم می کنند. به منظور فراهم کردن شرایط بهتر و انتقال ایمن بیماران برانکارد ها دارای قسمتی به نام دسته هستند.

بدنه برانکارد ها را از متریالی با مقاومت بالا می سازند تا بتوانند در شرایط بحرانی از تحمل وزنی متفاوتی پشتبانی کنند و در حین حمل اتفاق ناگواری برای مصدوم رخ ندهد و در عین حال که وزن کمی دارند به راحتی بتوان توسط چرخ ها و یا به صورتی دستی آنها را حمل کرد.

برانکارد ها در ابعاد مختلف با تحمل وزنی های متفاوت ساخته می شوند، از این رو می توان آنها را برای افرادی با سنین مختلف استفاده کرد. با این وجود برای کودکان و نوزادان که دارای جثه کوچکتر از افراد بزرگسال هستند، برانکارد های مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است. دارای طراحی کوچکتر و شرایطی بهتری برای کودکان هستند.

انواع برانکارد

برانکارد ها یا همان ترانسپورتر متناسب با متریالی که در ساخت آنها بکار رفته و همچنین طراحی درنظر گرفته شده برای آنها دارای انواع مختلفی هستند که در دو دسته بندی کلی بدون چرخ (ساده) و چرخ دار تقسیم بندی کرد.

برانکارد ساده

طراحی و ساختار برانکارد های ساده به گونه ای است که بدون چرخ می باشند و جابجایی بیمار توسط چندین نفر صورت می گیرد. این مدل از برانکارد ها را می توان جز ابتدایی ترین مدل برانکاردها به حساب آورد که جهت حمل بیمار مورد استفاده قرار می گیرند و در اغلب موارد دارای خاصیت تاشوندگی می باشند، از این رو برای نگهداری به فضای کمی احتیاج دارند. با توجه به ساختاری که برای برانکارد های ساده در نظر گرفته شده است امکان استفاده در مکان ها و مسیر های دارای شرایط سخت مانند مناطق صعب العبور کوهستانی قابل استفاده می شود.

برانکارد ساده

برانکارد چرخدار

جهت جابجایی آسانتر و راحت تر بیماران، مجهز به چهار چرخ جهت حمل می باشند که امکان تنظیم ارتفاع توسط پایه که شامل چرخ ها و ریل ها و غیره است، وجود دارد. این مدل از برانکارد ها سرعت عمل را در حین جابجایی افزایش می دهند، از این رو رسیدگی سریع به شرایط بیمار را میسر می کنند.

برانکارد چرخدار

نکات استفاده از برانکارد

  • در صورت استفاده از برانکارد های ساده و بدون چرخ حمل بیمار باید حداقل توسط دو نفر صورت بگیرد.
  • از استاندارد بودن تجهیز، اطمینان حاصل نمایید تا در حین استفاده هیچ گونه آسیبی به منتقل شونده وارد نگردد.
  • جهت حفظ و نگهداری صحیح برانکاردها بهتر است که این تجهیز پزشکی را به دور از نور مستقیم آفتاب و رطوبت نگهداری کنید که عاری از هرگونه آلودگی باشد و در صورت نیاز به نظافت از ترکیب آب و صابون و مواد ضدعفونی کننده استفاده نمایید.
     

نکات خرید برانکارد

قبل از اقدام به خرید برانکارد، با در نظر گرفتن مواردی چون نوع کاربری مورد نظر از برانکارد و محیط و مکان استفاده، ابعاد و اندازه برانکارد که شامل طول و عرض می شود، وزن برانکارد، ظرفیت یا همان تحمل وزن برانکارد، نسبت به انتخاب بهترین برانکارد که بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد، اقدام کنید.

کاربرد برانکارد
  • انجام عملیات جستجو و نجات
  • بروز آسیب های ورزشی برای انتقال ورزشکاران
  • جابه جایی مصدومان و بیمارانی که نیاز به مراقبت های درمانی به صورت اورژانسی دارند.
  • قابل استفاده در شرایط بحرانی و اورژانسی نظیر زلزله، آتش سوزی، سیل
  • مراقبت های درمانی خارج از بیمارستان توسط اورژانس بیمارستان
  • امداد رسانی در تصادفات جاده ای
  • انتقال بیمار بین بخش های مختلف بیمارستان

مزایا برانکارد 
  • مجهز به کمربند که عمل حفاظت از بیمار و مصدوم را در حین جابجایی به عهده دارند.
  • جابجایی بیمار بدون ایجاد درد و ناراحتی
  • کاربری اسان
  • وزن کم
  • تحمل وزنی مناسب
  • سهولت نگهداری ونظافت

قیمت برانکارد

از عوامل تاثیر گذار در قیمت برانکارد می توان به نوع برانکارد و متریال استفاده شده در ساخت، برند شرکت سازنده و ابعاد برانکارد اشاره کرد برای دریافت قیمت و خرید برانکارد می توانید با کارشناسان هایپر صنعت فامکو در ارتباط باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: