ترولی آشپزخانه صنعتی

فروش انواع ترولی آشپزخانه صنعتی

ترولی آشپزخانه صنعتی یک وسیله حمل و نقل و سرو در صنعت آشپزخانه های صنعتی و رستوران های بزرگ است. ترولی آشپزخانه صنعتی یکی از ساده ترین و سبک ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که بسیار کاربردی بوده و راندمان کاری را افزایش می دهد.

این ترولی ها به طور عمومی از مواد مقاومی مانند فلز استیل ساخته می شوند و قابلیت تحمل بار سنگین و مقاومت در برابر شرایط سخت آشپزخانه صنعتی را دارند. هایپر صنعت فامکو به عنوان کامل ترین تامین کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران، انواع ترولی آشپزخانه صنعتی را در مدل های زیر ارائه می نماید.

  • ترولی حمل سینی
  • ترولی حمل ظروف
  • ترولی حمل دیگ
  • ترولی حمل سیخ کباب
  • ترولی آبچکان
  • ترولی بنماری
  • ترولی گرمخانه دار
  • ترولی حمل غذا هتلی

مشخصات ترولی آشپزخانه صنعتی

با توجه به نوع استفاده و کاربرد ترولی آشپزخانه صنعتی می توان این تجهیز را به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی دانست. ترولی آشپزخانه صنعتی با توجه به نوع کاربری با مدل ها و متریال مختلف ساخته می شود تا پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

ترولی آشپزخانه صنعتی

انواع ترولی آشپزخانه صنعتی

ترولی آشپزخانه صنعتی با توجه به کاربردهایی که دارد به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

ترولی حمل سینی

ترولی حمل سینی برای حمل و جابجایی سینی های غذا استفاده می شود و عملکرد سرویس غذا را بهبود می بخشد. این ترولی ها دارای چندین طبقه و قفسه هستند که سینی ها را درون خود جای داده و به راحتی می توان سینی ها را در آن جابجا کرد. ترولی حمل سینی را می توان به صورت فلزی یا پلاستیکی و در ابعاد و طرح های مختلفی ساخت. از ترولی حمل سینی در رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، پخش غذا و سایر صنایع غذایی استفاده می شود.

ترولی حمل سینی

ترولی آبچکان

ترولی آبچکان جهت جابجایی آسان و خشک شدن ظروف شسته شده در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. ترالی آبچکان دارای چندین قفسه و طبقه می باشد تا به راحتی بتوان ظروف مختلف مانند بشقاب، سینی، لیوان و غیره را در آن قرار داد. ترولی آبچکان را می توان در رستوران ها، هتل ها و سایر صنایع غذایی استفاده می شوند. ترولی های آبچک را می توان به صورت فلزی یا پلاستیکی ساخت.

ترولی آبچکان

ترولی بن ماری

ترولی بن ماری برای گرم نگهداشتن غذا در جایی که زمان پخت و سرو فاصله زیادی دارد، استفاده می شود. این ترولی های صنعتی دارای چندین سطح می باشند که مواد غذایی را می توان در هر سطح قرار داد. بنماری یا ظرف سرو غذا، یک سینی یا ظرف بزرگ و صاف است که برای قرار دادن غذاهای گرم یا سرد بر روی آن استفاده می شود.

ترولی های بنماری مواد غذایی را به صورت بهداشتی و ایمن بر روی سطوح ترولی تا مقصد مورد نظر حمل می کنند که این امر عملکرد سرویس غذا و مدیریت بهتر انتقال غذاها را مسیر خواهد کرد. این وسیله حمل و نقل به عنوان یک ابزار مهم در صنعت غذا مورد استفاده قرار می گیرد.

ترولی بن ماری

ترولی حمل سیخ کباب

طراحی این ترولی ها به گونه است که دارای چندین طبقه و قفسه به صورت فلزی یا پلاستیک می باشند و برای جابجایی آسان سیخ های کباب استفاده می شوند. ترولی حمل سیخ کباب در رستوران ها، کافی شاپ ها، جیگرکی ها و سایر مکان های خدمات غذا استفاده می شود.

ترولی حمل سیخ کباب

ترولی گرمخانه دار

این ترولی به صورت قفسه ای و کشویی طراحی شده و دارای سیستم گرمایشی می باشد که همین امر موجب شده مواد غذایی را در دمای مطلوب نگه دارد. این ترولی برخلاف ترولی بن ماری فقط توانایی نگهداشتن مواد غذایی گرم را دارد و برای حمل و نقل و نگهداری غذاهای گرم در رستوران ها، هتل ها و سایر صنایع غذایی استفاده می شود.

این ترولی ها از جنس فلز ساخته می شوند و جهت حفظ دمای مواد غذایی به درب و سیستم حفظ حرارت مجهز شده اند. استفاده از ترولی گرمخانه دار به عنوان یک وسیله حمل و نقل و نگهداری غذاهای گرم موجب بهبود عملکرد سرویس غذا و امکان ارائه غذا به موقع و در دمای مناسب می شود. همچنین این ترولی ها امکان جابجایی آسان و بهینه را فراهم می سازد.

ترولی گرمخانه دار

ترولی حمل ظروف

ترولی حمل ظروف یک نوع ترولی است که برای حمل و جابجایی ظروف کثیف یا تمیز در آشپزخانه استفاده می شود. وظیفه اصلی این ترولی، جمع آوری و حمل ظروف پس از استفاده و شستشو می باشد.

ترولی حمل ظروف

ترولی حمل دیگ

ترولی حمل دیگ یک وسیله صنعتی یا نیمه صنعتی است که برای جابجایی آسان و ایمن دیگ های پخت و پز، مخازن بزرگ آشپزخانه یا دیگ های صنعتی طراحی شده است. این ترولی ها در آشپزخانه های بزرگ، رستوران ها، بیمارستان ها، کترینگ ها، هتل ها و صنایع غذایی کاربرد دارند و به کارکنان اجازه می دهند که بتوانند دیگ های سنگین و داغ را با ایمنی و کارآیی بیشتری حمل کنند. ترولی های حمل دیگ از جنس استیل ضدزنگ ساخته می شوند تا در برابر حرارت و شرایط مختلف آشپزخانه مقاوم باشند و به راحتی تمیز شوند. ترولی حمل دیگ دارای چرخ هایی هستند که حالت قفل شونده نیز دارند تا در هنگام تخلیه محتویات دیگ، ترولی ثابت بماند.

ترولی حمل دیگ

ترولی حمل غذا هتلی

ترولی حمل غذا هتلی نوعی وسیله چرخ دار است که برای سهولت در جابجایی و سرو غذا در محیط هایی مانند هتل ها، رستوران ها و سایر موسسات پذیرایی استفاده می شود. این ترولی ها از مواد با دوام و بهداشتی ساخته شده اند به همین دلیل تمیز کردن آنها آسان می باشد. همچنین این ترولی ها می توانند وزن و حجم زیادی از ظروف غذا و مواد غذایی را تحمل کنند. این نوع ترولی ها به چرخ های کوچک و روان مجهز هستند تا بتوان به آسانی آنها بر روی انواع کفپوش حرکت داد. این چرخ ها قفل دار بوده تا در حین سرو غذا از حرکت ترولی جلوگیری شود. این ترولی ها دارای طبقات متعدد هستند که برای قرار دادن ظروف غذا، نوشیدنی ها، سالادها، دسرها و سایر ملزومات سرو غذا مناسب است.

ترولی حمل غذا هتلی

ترولی دست دوم آشپزخانه صنعتی

در مورد ترولی آشپزخانه صنعتی دست دوم، باید گفت که این محصولات به دلیل کارکرد قبلی که داشته اند، ممکن است از قیمت پایین تری نسبت به نمونه های نو برخوردار باشند اما توصیه می کنیم که از ترولی آشپزخانه نو استفاده کنید زیرا این ترولی ها با مواد غذایی و ظروف استفاده شده در تماس هستند و بهداشت امری بسیار مهم در آشپزخانه های صنعتی می باشد و در ترولی های دست دوم احتمال وجود کپک ها، زنگ زدگی و لق بودن دستگیره ها و چرخ ها وجود دارد.

قیمت ترولی آشپزخانه صنعتی

قیمت ترولی آشپزخانه صنعتی ممکن است با توجه به عوامل مختلفی مانند جنس، ابعاد، برند و کیفیت تولید کننده متغیر باشد. برای اطلاع از مشخصات فنی انواع ترولی و قیمت دقیق آن با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: