فروش مواد نفوذ دهنده نساجی

نفوذ دهنده ها یکی از انواع مواد شیمیایی صنعت نساجی هستند که به خوبی بر عملکرد این صنعت تاثیر داشته اند. نفوذ دهنده ها را می توان در صنعت نساجی به عنوان یک کاتالیزور در نظر گرفت. ویژگی های الیاف پارچه و مولکول های رنگ به گونه ای است که ترکیب شدن آنها با یکدیگر دشوار می باشد، لذا نفوذ دهنده ها می توانند در نقش یک کاتالیزور عمل ترکیب رنگ با الیاف را تسهیل نمایند.

نفوذ دهنده نساجی

انواع نفوذ دهنده

  • نفوذ دهنده و یکنواخت کننده
  • نفوذ دهنده الیاف پشمی
  • نفوذ دهنده نخ فلامنت
  • نفوذ دهنده راکتیو
     

معرفی انواع نفوذ دهنده

نفوذ دهنده ها انواع مختلفی دارند که بسته به نوع کاربری برای انواع مختلف از الیاف ها به کار گرفته می شوند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

نفوذ دهنده و یکنواخت کننده

از این نفوذ دهنده در رنگرزی الیاف پارچه استفاده می شود که به عنوان عامل مرطوب کننده در فرایند سفیدگری و رنگرزی بوبین و کلاف کاربرد دارد. این نوع از نفوذ دهنده باعث می شود که هوای موجود در کلاف و بوبین خارج شده و یکنواختی رنگ در الیاف پارچه ایجاد شود.

نفوذ دهنده الیاف پشمی

این نوع از نفوذ دهنده باعث از بین رفتن ناخالصی های موجود در پشم مثل انواع چربی ها، واکس ها و روغن ها می شود و قدرت شستشو و دیسپرس کنندگی بالایی دارد. استفاده از این مواد شیمیایی در رنگرزی و شستشوی پشم باعث افزایش قدرت هیدروفیلی الیاف خواهد شد.

نفوذ دهنده نخ فلامنت

این نفوذ دهنده ها برای بهبود شرایط رنگرزی پارچه های پنبه ای پلی استری استفاده می شوند که سازگاری بی نظیری با انواع شوینده های پلی استری دارند به گونه ای که با استفاده از مواد شوینده، نفوذ دهنده ها خاصیت خود را حفظ کرده و پایدار می مانند.

نفوذ دهنده راکتیو

این ماده قابل استفاده در رنگرزی الیاف سلولزی می باشد که جهت رنگرزی آنها از رنگدانه های راکتیو استفاده می شود. این رنگدانه ها با الیاف سلولزی واکنش می دهند و یک ترکیب شیمیایی تولید می کنند. استفاده از این مواد باعث افزایش سرعت رنگرزی و کاهش مدت زمان آن می شود.

ویژگی نفوذ دهنده ها

  • انحلال پذیری بالایی در آب دارند به گونه ای که با هر نسبتی در آب سرد و گرم حل می شوند.
  • این مواد از پایداری بسیار خوبی در برابر مواد شیمیایی و آب سخت برخوردار هستند.
  • سازگاری بسیار خوبی با انواع رنگ های مستقیم، اسیدی و بازی دارند.
  • این مواد دارای خاصیت کنترل کننده کف هستند.
  • این مواد می توانند خاصیت هیدروفیلی الیاف را بهبود ببخشند.
  • با افزایش قدرت جذب آب به یکنواختی رنگ در الیاف پارچه کمک می کنند.

خرید نفوذ دهنده ها

با توجه به اهمیت مواد کمکی نساجی و توسعه صنعت نساجی، خرید و فروش مواد کمکی از جمله نفوذدهنده در بازار این صنعت به وفور انجام می شود. عوامل متعددی (نرخ ارز، کیفیت ماده، شرکت تولید کننده و غیره ) بر روی قیمت این ماده تاثیر گذار هستند. هایپر صنعت فامکو به عنوان یک شرکت معتبر در تلاش است تا نیاز مشتریان عزیز به این مواد و خرید آن را فراهم نماید.

بسته بندی مواد کمکی نفوذ دهنده

این مواد در حال حاضر به صورت بشکه های پلی اتیلنی 115 یا 120 کیلوگرمی توسط شرکت تولید کننده به بازار عرضه می شود که در صورت نیاز مشتریان عزیز قابل تغییر می باشند. برای اطلاعات بیشتر در باره این ماده به صفحه مقاله نفوذ دهنده نساجی چیست؟ مراجعه نمایید.

قیمت مواد نفوذ دهنده نساجی

با توجه به اینکه این نوع از مواد در انواع مختلف و برای کاربری های متفاوت تولید می شوند و همچنین در سایزهای مختلف به صورت بشکه ای عرضه می شوند لذا دارای قیمت های متغیر هستند. برای اطلاع از قیمت هر کدام از انواع نفوذ دهنده ها می توانید به صفحه مربوط به آن محصول مراجعه نمایید یا با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: