موتور برق بنزینی

فروش موتور برق بنزینی

یکی از پرکاربردترین انواع موتور برق ها، موتور برق بنزینی است. سوخت مورد استفاده در موتور برق بنزینی همواره در دسترس تر از سوخت های دیگر بوده و به دلیل پرتابل بودن آن باعث محبوبیت این موتور برق شده است.

موتور برق بنزینی

فیلم معرفی اجزای موتور برق بنزینی

نحوه انتخاب موتور برق بنزینی؟

اولین فاکتور انتخاب موتور برق بنزینی نیاز و انتظارات شما از موتور برق است. اینکه در وهله اول انتخاب کنید چه موتور برقی با چه توانی مورد نیاز شما می باشد حائز اهمیت است.

برای مثال موتور برق مورد نیاز برای یک جوشکار باید توان روشن کردن دستگاه جوش را داشته باشد و علاوه بر آن پرتابل بودن، پر قدرت و سبک و کم حجم نیز باشد.

موتور برق های بنزینی به دلیل سوخت در دسترس و پرتابل بودن برای هیئت های مذهبی و مساجد و استفاده در محل هایی که دسترسی به بنزین آسان می باشد نیز مناسب است.

موتور برق بنزینی کم صدا

به طور میانگین موتور برق های بنزینی میزان صدایی که تولید می کنند بین 75 دسی بل تا 65 دسی بل است. البته چون صدا به صورت لگاریتمی تغییر می کند، حتی با اضافه شدن یک واحد تولید صدا، تقریبا یک چیزی حدوده دو برابر حس می شود.

البته این میانگین صدا در موتور برق با برند های مختلف، متفاوت می باشد.

میانگین میزان صدای موتور برق های بنزینی از فاصله 7 متری

میزان صدای موتور برق های بنزینی از فاصله 7 متری
میزان صدای تولیدی بر حسب (دسی بل) توان موتور برق بنزینی بر حسب (کیلووات)
61 تا 63 0.8
61 تا 65 1.8
61 تا 65 2.8
61 تا 65 3.2
61 تا 65 4.0
61 تا 65 5.0
70 تا 72 5.5
70 تا 72 6.0
70 تا 72 6.5
70 تا 75 7.5

کم کردن صدای موتور برق بنزینی

عمدتا موتور برق های بنزینی دارای صدای کمی می باشند اما هر چه توان موتور برق بالاتر رفته میزان صدای آن هم نسبتا بالاتر می رود ولی برای به حداقل رساندن صدای آن ها می توانید از راهکار های زیر استفاده کنید.

  1. موتور برق را در فاصله ای مناسب قرار دهید:
    • برای رهایی از صدای اضافه موتور برق می توانید آن را دور تر از محل مورد استفاده در یک اتاقک مخصوص قرار دهید و به وسلیه یک کابل، برق مورد نیاز خود را از موتور برق بگیرید.
  2. موتور برق را روی سطح مناسبی قرار دهید:
    • بعد از اینکه موتور برق را در فاصله ای مناسب قرار دادید حتما به این موضوع توجه کنید که سطح قرار گیری موتور برق از چه جنسی است.
    • آسفالت، ایزوگام، آهن و بتن باعث افزایش لرزش و صدای موتور برق می شود. به جای قرار دادن موتور برق روی این سطوح، از سطوح نرمی که باعث کاهش صدای موتور برق می شود مانند خاک و چمن و پوشش لاستیکی می توانید استفاده کنید. 
    • اگر دسترسی به خاک و چمن نداشتید از تشک های لرزه گیر و عایق صدا استفاده کنید جنس این تشک ها از پلاستیک فشرده بوده و باعث کاهش صدای موتور برق می شود.
  3. استفاده از کانوپی مخصوص موتور برق:
    • در صورتی که صدای موتور برق باعث آزار و اذیت شما می گردد در ابتدای خرید به این نکته توجه کنید که موتور برق های کانوپی دار را تهیه کنید. کانوپی یا اتاق سایلنت باعث کاهش صدای موتور برق شده و موتور برق را از هر گونه حوادث طبیعی مانند باران و گرد وغبار در امان نگه می دارد و در نتیجه باعث طول عمر موتور برق می شود. اما اگر موتور برقی را که قبلا تهیه کردید بدون کانوپی است، می توانید با فلز یا چوب باکسی بزرگ تر از موتور برق برای آن درست کنید و سطح داخلی آن رابا پشم شیشه یا پشم سنگ پوشش داده تا این کار باعث جلوگیری از خروج صدای زیاد موتور برق شود. اما به این نکته توجه کنید در زمان ساخت باکس مسیرجریان هوا برای آن قرار دهید تا از داغ شدن موتور برق جلوگیری کند.

موتور برق های بنزینی سایلنت یا بی صدا

البته این نکته را باید در نظر داشت که موتور برق های بنزینی را به دلیل بالا رفتن حرارت موتور و احتمال اشتعال، آن را کانوپی یا کاور سایلنت نمی کنند. این موضوع در موتور برق هایی که اینورتری نیستند صدق می کند زیرا موتور برق های اینورتری به دلیل نوع ساخت و تکنولوژی ای که دارند تا توان 6 کیلووات به صورت سایلنت قابل عرضه می باشند حتی اگر بنزینی باشند.

وتور برق بنزینی کانوپی

نحوه عملکرد موتور های بنزینی

موتور برق های بنزینی، موتور های درون سوز یا موتور های احتراق داخلی هستند که در حالی که پیستون به سمت پایین حرکت می کند مخلوط سوخت و هوا یا اکسیژن در داخل محفظه احتراق جمع شده و برای اشتعال آن از جرقه شمع استفاده می کند که این گازهای داغ با دما و فشار بالا بر اثر احتراقی که به وجود آمده و انبساط حاصل از گرما پیستون موتور را به حرکت در آورده و نیروی محرکه لازم جهت چرخش ژنراتور را تامین می نماید و دود حاصل از انفجار توسط دریچه خروجی به بیرون می رود.

مکانیزم عملکرد موتور چهار زمانه بنزینی

مرحله اول: ورود هوا به داخل محفظه احتراق یا (مکش)
مرحله دوم: متراکم شدن هوای وارد شده به محفظه احتراق یا همان (تراکم)
مرحله سوم: ترکیب هوا و سوخت و انجام جرقه و در نتیجه انفجار داخل محفظه احتراق یا (انفجار)
مرحله چهارم: حرکت سیلندر به سمت پایین و تخلیه دود ایجاد شده از انفجار یا (تخلیه)

میزان مصرف سوخت موتور برق بنزینی

مصرف سوخت موتور برق های بنزینی با توجه به نوع برند و توان آن ها متفاوت است. 

به صورت تقریبی، میزان مصرف سوخت موتور برق های بنزینی با محاسبه توان هر کدام بر حسب لیتر بر ساعت به صورت جدول زیر است.

مصرف سوخت موتور برق های بنزینی
توان موتور برق بنزینی (کیلووات) لیتر در ساعت
0.75 0.5
0.9 0.6
1.6 1
2 1.2
2.8 1.7
3.2 1.9
4 2.4
5 3
6 3.6
7 4
8 4.5

طبق جدول فوق موتور برق 2 کیلووات حدودا به میزان 1.2 لیتر بنزین در ساعت مصرف می کند.

این جدول به صورت حدودی و میانگین است و میزان مصرف سوخت بستگی به برند و کیفیت ساخت موتور برق و همچنین میزان بار تحمیل شده به موتور برق دارد.

موتور برق بنزینی تک فاز و سه فاز

قبل از خرید موتور برق، این دوگانگی در انتخاب موتور برق تک فاز و موتور سه فاز وجود دارد که مربوط به نوع برق متناوبی دارد که به دو دسته خانگی و یا صنعتی تقسیم می شود.

موتور برق بنزینی تک فاز: به صورت کلی و عامه به خروجی برقی که در پریز خانه ها وجود دارد برق تک فاز می گویند. اگر بخواهیم تعریف دقیقی از ان ارائه بدهیم به جریانی از برق متناوب می گوییم که جریان الکتریسیته را به صورت تناوبی و با یک فرکانس خاص که در ایران آن فرکانس 50 هرتز می باشد تولید می کند.

موتور برق بنزینی 5 کیلووات مناسب ترین موتور برق ها برای مصرف خانگی با امپراژ 25a می باشند که خروجی آمپر های برق تک فاز خانه ها هم 25 آمپر می باشد.
در هنگام انتخاب موتور برق، حتما تمامی دستگاه های مصرف کننده را با کارشناس مربوطه در میان بگذارید. زیرا ممکن است در یک خانه در زمان اضطراری نیاز به موتور برق بنزینی کوچک باشد تا موتور برق های 5 کیلووات برای مصرف های کم.

موتور برق بنزینی سه فاز: با تعریف دقیقی از موتور برق بنزینی تک فاز، در برق سه فاز با سه عدد فاز که توسط سه عدد کنداکتور متفاوت است رو به رو هستیم. که اگر تخصصی بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم نسبت هر کدام از فاز ها به یک دیگر 120 درجه اختلاف فاز دارند.
 

کاربرد موتور برق بنزینی

بیشترین کاربردی که موتور برق بنزینی دارد تامین برق خانگی بوده و مورد استفاده در منازل و مشاغل کوچک مانند جوشکاری، مطب دندان پزشکی، ساختمان های اداری کوچک که در زمان قطع برق نیاز به برق اضطراری دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای موتور برق بنزینی
  1. سوخت در دسترس و آسان
    • کشوری که در آن زندگی می کنیم یکی از منابع اصلی سوخت های فسیلی در جهان است. از آن جایی که سوخت مورد نیاز موتور برق ما بنزین می باشد و بنزین یکی از در دسترس ترین سوخت ها در هر شرایط و مکانی در ایران است، موتور برق بنزینی جزو محبوب ترین دسته از موتور برق ها از لحاظ در دسترس بودن سوخت قرار می گیرد.
  2. هزینه نگهداری و تعمیر پایین
    • به دلیل تعمیرات ساده و استحکام موتور برق بنزینی و لوازم در دسترس آن در بازار، هزینه های جانبی موتور برق بنزینی به نسبت انواع دیگر کاهش می یابد.
  3. قیمت مناسب و به صرفه
    • موتور برق های بنزینی به نسبت دیگر موتور برق های گازوییلی و موتور برق گازی از قیمت به صرفه تری نسبت به توان خروجی ای که دارند برخوردار هستند.
    • به صرفه بودن این موتور برق ها باعث شده که موتور برق های بنزینی یکی از پر فروش ترین موتور برق ها به حساب بیاید.
  4. ابعاد کوچک و قابل حمل
    • موتور برق های بنزینی به دلیل دور بالای موتور های احتراقی خود و همچنین ژنراتور های 3000 دوری که دارند می توانند با ابعاد کوچکتر توان های بیشتری تولید نمایند لذا قابلیت پرتابل بودن این موتور برق یکی از مزیت های اصلی آن می باشد که برای مصارفی مانند جوشکاری سیار که دائم در حال جابه جایی موتور برق هستند و کسانی که به دنبال موتور برق های قابل حمل و سبک می باشند انتخاب ایده آل است.
  5. مناسب برای مصارف خانگی و کارگاه های صنعتی کوچک
    • به دلیل کوچک و پر قدرت بودن این نوع از موتور برق استفاده آن در ساختمان ها و کارگاه های صنعتی کوچک بسیار مورد استفاده بوده است.

قیمت موتور برق بنزینی

قیمت موتور برق بنزینی با توجه به مقدار توان و تعداد خروجی و کانوپی دار یا بدون کانوپی بودن و برند موتور برق، متغیر می باشد.

faq

به تجهیزی که انرژی مکانیکی حاصل از سوخت بنزین را به انرژی الکتریسیته و خروجی برق تبدیل می کند موتور برق بنزینی می گویند. موتور برق بنزینی یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین موتور برق ها نیز می باشد و این محبوبیت به دلیل سوخت بنزین و در دسترس بودن آن نیز می باشد.

میزان کارکرد و زمان استفاده از موتور برق ها با توجه به توان آنها متغیر است. اما اگر به صورت کلی در مورد زمان کارکرد و استفاده از موتور برق ها بخواهیم بگوییم به طور کلی میزان ساعت کارکرد 8 ساعت می باشد. این موضوع بستگی به توان موتور برق نیز دارد.

به صورت کلی در هر موتور برق بنزینی مقدار مصرف سوخت با توجه به برند های مختلف متفاوت است. اما اگر به صورت کلی و تقریبی بخواهیم مقدار مصرف سوخت را تخمین بزنیم این گونه می باشد که به ازای هر کیلووات تولید برق 300 سی سی مصرف سوخت بنزین در موتور برق نیز می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد ولیشاهی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 اسفند 1402

سلام، موتور برقی می خوام که پمپ کف کش دو اینچی تک فاز را راه بندازه در ضمن سیم پیچش مسی باشه. تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 02 اسفند 1402

سلام جناب ولیشاهی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سجاد جوانمرد
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام، من یه موتور برق می خوام که هفت هشت تا لامپ کم مصرف روشن کنه از کوچک ها معمولیه تقریبا دوسه تا هم پمپ کوچک آکواریوم پمپ هوا لامپا که 10 واتن، پمپ ها هم تقریبا 8 وات اینا می شن. لطفا در این باره راهنمایی کنید. مرسی.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 اسفند 1402

سلام جناب جوانمرد عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عبدالرضا عمیری پور
ارسال شده در : جمعه 06 بهمن 1402

سلام، من یه موتور برق می خوام برای زمان قطع شدن برق تو سالن مرغداری بومی که بتونه دوتا فن و یک کولر آبی و حدود بیست تا لامپ 8 وات رو تغذیه کنه. تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 08 بهمن 1402

سلام، لطفا آمپر کلی دستگاه ها را اعلام بفرمایید.

جلیل فتحی
ارسال شده در : یکشنبه 10 دی 1402

سلام، دستگاهی می خوام که زمانی با دستگاه جوش کار می کنیم به مشکل برنخوریم. ممنون می شم راهنمایی کنید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 11 دی 1402

سلام و عرض ادب، لطفا نوع الکترود جوشکاری را ذکر نمایید.

علی یازرلو
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 آذر 1402

سلام، موتور برق بنزینی با خروجی 25 آمپر و قیمت مناسب چی پیشنهاد می کنید؟ قیمتش رو هم بفرمایید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 23 آذر 1402

سلام دوست عزیز، موتور برق 5.5 کیلووات استفاده نمایید. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

عباس امینی
ارسال شده در : دوشنبه 13 آذر 1402

با سلام، من یک موتور برق سایلنت می خوام که عمق چاه 12 متر است که با لوله 3 می خوام آب بریزم تو استخر چه نوع موتور برق و کف کشی می خواد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 20 آذر 1402

سلام جناب امینی عزیز، به دلیل نیاز به ارائه توضیحات کامل و طولانی برای پرسش حضرتعالی، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس گرفته و شما را به تفصیل راهنمایی می کنند.

رضا رجب پور
ارسال شده در : دوشنبه 06 آذر 1402

با سلام، من یک دستگاه ژنراتور سه فاز از 12 تا 15 کیلووات می خوام، جهت استفاده در مرغداری. خواهش می کنم راهنمایی کنید. متشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 آذر 1402

سلام جناب رجب پور عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدی
ارسال شده در : پنجشنبه 25 آبان 1402

سلام، من موتور برق می خوام برای نانوایی، شاطر برقی، خمیر گیر، تنور، 3 عدد لامپ روشنایی، یخچال و آب گرمکن دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 25 آبان 1402

سلام دوست عزیز، لطفا آمپر دستگاه هایی که موتور برق باید برقشان را تامین کند، ذکر بفرمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

امید غریبی
ارسال شده در : یکشنبه 14 آبان 1402

سلام، وقت بخیر. یه موتور برق می خوام که باهاش بشه با اینورتر 250 آمپر جوشکاری کرد. الکترود مصرفی هم 3 می باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 آبان 1402

سلام جناب غریبی عزیز، موتور برق 8.5 کیلووات مناسب است. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

دانیال نصیری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 مهر 1402

سلام، من یه موتور برق می خوام که حداقل 5 کیلووات باشه و دائم کار، چی پیشنهاد می دید؟ قیمت می فرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 12 مهر 1402

سلام جناب نصیری عزیز، موتور برق ها با توجه به ساختار درونی ای که دارند مناسب کارهای موقتی و اضطراری هستند و سیستم دائم کاری ندارند و معمولا برای یک سیکل کاری 8 ساعت ساخته شده اند. در صورتی که بیشتر از 8 ساعت مورد نیاز شماست می توانید از چند موتور برق استفاده کنید. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مجتبی کریمیان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 مهر 1402

سلام، وقت بخیر. موتور برق روبین ey40 بنزینی دارم که با هندل به سختی می تونم روشن کنم و نیاز دارم که استارتی بشه. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 مهر 1402

سلام جناب کریمیان عزیز، به دلیل نیاز به ارائه توضیحات کامل و طولانی برای پرسش حضرتعالی، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس گرفته و شما را به تفصیل راهنمایی می کنند.

ترابی
ارسال شده در : پنجشنبه 06 مهر 1402

با درود، موتور برقی نیاز دارم که بتوانم 10 عدد لامپ 50 وات، یک دستگاه کولر آبی كوچک، در زمستان یک عدد کرسی برقی و یک دستگاه بخاری برقی 3 شعله المنتی و در صورت نیاز از دستگاه جوش و فرز یا دریل استفاده کنم. لطفا راهنمایی فرمایید موتور برق با چه توانی باید تهیه نمایم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 مهر 1402

سلام دوست عزیز، با توجه به المنت هایی که دارید و در صورتی که به مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد، موتور برق 8.5 کیلووات مناسب می باشد. اما بدون در نظر گرفتن المنت ها، یک موتور برق 5.5 کیلووات مناسب خواهد بود.

مهدی عمرملی
ارسال شده در : یکشنبه 15 مرداد 1402

سلام، خواستم بپرسم چه موتور برقی برای یک خانه می تونه تأمین برق کنه؟ مثال باید چند کیلووات باشه که بتونه برق یک خانه را تأمین کنه؟ قیمتش خواستم. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، لطفا نوع و آمپر دستگاه هایی که موتور برق باید برقشان را تامین کند، ذکر بفرمایید.

علیرضا افخم
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 مرداد 1402

با درود خدمت شما، موتور برقی برای مصرف خانگی شامل یخچال، کولر، تلویزیون و دیگر دستگاه ها (جوشکاری، فرز بزرگ و غیره) مورد نیاز است. چه پیشنهادی دارید؟ بی صدا باشد و باکیفیت بالا باشد. ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید. لطفا قیمت را هم بفرمایید. با سپاس فراوان.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 04 مرداد 1402

سلام جناب افخم عزیز، لطفا نوع و آمپر دستگاه هایی که موتور برق باید برقشان را تامین کند، ذکر بفرمایید.

جعفری
ارسال شده در : پنجشنبه 29 تیر 1402

سلام، وقت شما بخیر. برای یک خونه باغ 30 متری که برای تامین برق اقلام تلویزیون، یخچال، پمپ آب و حدود 10 عدد لامپ لطفا راهنمایی بفرمایید که از چه موتور برقی و با چه توانی باید استفاده کنم؟ اختلاف قیمت موتور برق کانوپی دار با بدون کانوپی چقدر است؟ آیا ساخت یک اتاقک با آجر یا بلوک برای کم کردن صدا شما پیشنهاد می دید؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 02 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، اتاقک در صورتی که تهویه مناسبی داشته باشد، مشکلی نخواهد داشت. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

برزو طالبی
ارسال شده در : یکشنبه 25 تیر 1402

سلام، جهت راهنمایی خرید موتور برق با بنده تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید احمدی
ارسال شده در : شنبه 03 تیر 1402

سلام، وقتتون بخیر. برای راه اندازی و کار با یک قیچی و خم کن برقی با مشخصات موتور 3 اسب و 10 آمپر به چه موتور برق با چه مشخصاتی نیاز دارم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 تیر 1402

سلام جناب احمدی عزیز، استفاده از ژنراتور 8.5 کیلووات برای شما توصیه می شود. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

جواد صیفی کار
ارسال شده در : جمعه 18 فروردین 1402

سلام، وقتتون بخیر. من برای تابستان می خواهم برای کارگاه موتور برق بگیرم. 2 المنت 1500 وات دارم که دائم روشن نمی شه. چون داخل وان هست و هر موقع دما به پایین تر از حد برسه نیم ساعت روشن می شه و همیشه هر دو با هم روشن نمی شه. چون دو وان مجزا هست و کنترلش دستی هم می شه که با هم روشن نشود. 2 تا ترانس 200 وات و یک کولر آبی که نمی دونم چقدر توان لازم داره (شاید 1000 وات)، 1 هواکش 100 وات، روشنایی و کامپیوتر روی هم 200 وات که جمع این ها 4500 وات است. چه برندی پیشنهاد می دید که قیمت مناسبی داشته باشه؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 21 فروردین 1402

سلام جناب صیفی کار عزیز، استفاده از موتور برق نویگیتور 5.5 کیلووات توصیه می شود.

محمد جعفری
ارسال شده در : چهارشنبه 24 اسفند 1401

سلام، موتور برقی می خوام که یک فرز دستی سنگبری را روشن کنه. چی پیشنهاد می دید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 25 اسفند 1401

سلام جناب جعفری عزیز، لطفا توان مصرفی تجهیز مورد نظرتان را ذکر نمایید.

موسی الرضا خوش ابی
ارسال شده در : جمعه 19 اسفند 1401

سلام، موتور برق بنزینی می خواهم که خروجی 250 آمپر را به من بدهد. اسم و مشخصات آن را به من می گویید؟ ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 21 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود
ارسال شده در : چهارشنبه 03 اسفند 1401

سلام، برای روشن کردن یک کولر اسپلیت 24000 به همراه یک پمپ آب 1 اسبی چه موتور برقی و چه مارکی توصیه می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 08 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، در صورت اینورتری بودن کولر گازی، یک موتور برق 7 کیلووات مناسب خواهد بود.

علی سخایی
ارسال شده در : شنبه 29 بهمن 1401

سلام، من یک موتور برق سه فاز می خوام برای یک فروشگاه که حداقل 12000 وات برق مصرفی داره، چی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 اسفند 1401

سلام جناب سخایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسین صادقی
ارسال شده در : یکشنبه 25 دی 1401

سلام، من یک موتور برق می خواهم برای یک واحد 70 مترمربعی در باغ که بدون صدا و بدون اذیت باشد. چه موتور برقی را پیشنهاد می کنید؟ در ضمن برای موتور برق انباری در نظر گرفته ام.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 بهمن 1401

سلام دوست عزیز، لطفا نوع و آمپر دستگاه هایی که موتور برق باید برقشان را تامین کند، ذکر بفرمایید.

ذبیح کریمی
ارسال شده در : جمعه 23 دی 1401

سلام، من یک موتور برق می خوام که تسمه نقاله 6 متری رو که دارای دینام هست روشن کنه. به نظرتون چه موتور برقی خوب است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 بهمن 1401

سلام جناب کریمی عزیز، لطفا آمپر مورد نیاز را ذکر نمایید.

محمدی
ارسال شده در : دوشنبه 05 دی 1401

سلام محمدی هستم. چه موتور برقی برای پمپ 1 اینج آب از استخر و اینورتر جوشکاری نیاز است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 13 دی 1401

سلام دوست عزیز، لطفا توان پمپ و نوع الکترود جوشکاری را ذکر نمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

بهمن گراوندی
ارسال شده در : یکشنبه 20 آذر 1401

سلام، یک دستگاه موتور برق بنزینی برای تزریق سم یا مواد تقویتی به داخل لوله آب با فشار 6 اتمسفر نیاز دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید چه نوع موتوری لازم است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 آذر 1401

سلام دوست عزیز، لطفا نوع و آمپر دستگاه هایی که موتور برق باید برقشان را تامین کند، ذکر بفرمایید.

رضا مهرآبادی
ارسال شده در : یکشنبه 22 آبان 1401

سلام، می شه کارشناس فروش با من تماس بگیرد. راهنمایی برای خرید موتور برق می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 23 آبان 1401

سلام جناب مهرآبادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

کاظمی
ارسال شده در : پنجشنبه 19 آبان 1401

سلام، برای یک پمپ کف کش 2 اینچ با پرتاب 60 متر چه موتوری پیشنهاد می فرمایید؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 21 آبان 1401

سلام دوست عزیز، لطفا توان پمپ (اسب بخار) را ذکر نمایید.

مرتضی اسدی
ارسال شده در : دوشنبه 16 آبان 1401

سلام، برای کف کش 25 متر پرتاب یا 20 آمپر برق چه متور برقی پیشنهاد می کنید؟ 2 عدد هم لازمه. قیمت چنده؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 آبان 1401

سلام جناب اسدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

تورج فلاح
ارسال شده در : پنجشنبه 12 آبان 1401

سلام، یک موتور برق بنزینی که بتونه پمپ کف کش 2 اینج از چاه 65 متری مکش کنه.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 14 آبان 1401

سلام جناب فلاح عزیز، لطفا توان (اسب) پمپ را ذکر نمایید.

قاسم
ارسال شده در : یکشنبه 01 آبان 1401

سلام، برای یک هیلتی 17 کیلوگرمی با توان 1700 وات چه موتور برقی پیشنهاد می دید؟ یک موتور با وزن کم و کم صدا نیاز دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 آبان 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از یک موتور برق 6 کیلووات توصیه می شود. برای صدای کمتر می توانید از موتور برق های دیزلی که امکان سایلنت بودن را دارند استفاده نمایید.

وحید حبیبی
ارسال شده در : دوشنبه 25 مهر 1401

سلام، من یک موتور برق می خوام باهاش یک پمپ 1 اسب، حدود 50 عدد لامپ 12 وات، تلویزیون و یخچال با صدای کم روشن نگه داره. به چه موتور برقی نیاز دارم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 25 مهر 1401

سلام جناب حبیبی عزیز، لطفا توان مصرفی تلویزیون (وات) و ظرفیت یخچال (فوت) را ذکر نمایید.

محمد حبیب زاده
ارسال شده در : شنبه 02 مهر 1401

سلام، یک موتور برق تک فاز می خوام برای یک دستگاه جوشکاری 200 اینوتر دار، یک پمپ 1 اسب، 4 عدد لامپ 20 وات و یک یخچال 12 فوت معمولی، البته جوشکاری گاه گداری نیاز هست. به صورت شخصی به چه دستگاه مولد برق با چه توانی نیازمند هستم؟ قیمت آن و چگونگی خرید را بفرمایید. در ضمن آیا شهرستان امل نمایندگی دارید یا نه؟ متشکر می شوم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 مهر 1401

سلام جناب حبیب زاده عزیز، در صورتی که ضخامت الکترود جوشماری 3 باشد، یک موتور برق با توان 7.5 کیلووات مناسب خواهد بود. هایپر صنعت فامکو در هیچ کجای ایران نمایندگی نداشته و کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

حسن روشندل
ارسال شده در : یکشنبه 06 شهریور 1401

سلام، لطفا آدرس و تلفن لطف کنید. ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 06 شهریور 1401

سلام جناب روشندل عزیز، شما می توانید به صورت حضوری از هایپر صنعت فامکو به نشانی تهران، کیلومتر 21 بزرگراه لشگری (جاده مخصوص کرج)، روبروی پالایشگاه نفت پارس، پلاک 12 دیدار کرده و کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید. همچنین کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. شما نیز می توانید جهت گفتگو با کارشناسان ما با شماره 02148000049 تماس بگیرید.

حمیدرضا شاکر
ارسال شده در : جمعه 21 مرداد 1401

سلام، وقت بخیر. برای یک دستگاه جوش 200 آمپر و یک پیکور یا فرز بزرگ چه نوع موتور برقی باید انتخاب کنم؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 22 مرداد 1401

سلام جناب شاکر عزیز، لطفا نوع الکترود دستگاه جوش و آمپر مصرفی پیکور را ذکر نمایید.

بابک ترکیان
ارسال شده در : شنبه 15 مرداد 1401

با سلام، لطفا برای راه اندازی پمپ آب 1 اسب و یک دستگاه هیلتی 17 کیلویی و سه عدد لامپ 12 وات که در کارگاه بطور دائم استفاده می شه، چه نوع موتور برقی نیازه؟ قیمت روز رو هم بفرمایین. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 15 مرداد 1401

سلام جناب ترکیان عزیز، لطفا توان مصرفی هیلتی را مشخص بفرمایید. توان مصرفی روی پلاک نام محصول یا کاتالوگ آن قید شده است.

زوسف
ارسال شده در : پنجشنبه 30 تیر 1401

سلام، برای جوشکاری با دستگاه 200 آمپر به چه موتور برقی نیاز دارم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 30 تیر 1401

سلام دوست عزیز، موتور برق دو منظوره که تا 250 آمپر خروجی برق برای جوشکاری می دهد برای شما مناسب است.

علی مرادی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 تیر 1401

سلام، برای یک محیط با حدود 16 عدد لامپ ال ای دی 25 وات و یک پمپ کف کش 2 اسب بخار، چه موتور برقی باید تهیه کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 23 تیر 1401

سلام جناب مرادی عزیز، یک موتور برق 6.5 کیلووات مناسب خواهد بود.

یدالله نصیری
ارسال شده در : یکشنبه 19 تیر 1401

سلام، نمی شه یک فرمولی ارایه بفرمایید تا با توجه به آن نوع موتور برق مورد نیازمان را باهاش محاسبه بکنیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 20 تیر 1401

سلام جناب نصیری عزیز، انتخاب موتور برق نیازمند توجه به پارامترهای متفاوتی ماننده برق مصرفی هنگام استارت اولیه برخی از تجهیزات است که امکان محاسبه آن با یک فرمول مشخص وجود ندارد و می بایست توسط کارشناسان فنی بررسی شود.

سعید احمدخانی
ارسال شده در : پنجشنبه 09 تیر 1401

سلام، لطفا یک دستگاه موتور برق بنزینی که بتونه یک دستگاه کولر گازی 32000 رو راه اندازی کنه با چه توانی مناسبه؟ قیمتش چقد هستش؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 تیر 1401

سلام جناب احمدخانی عزیز، یک موتور برق 5.5 کیلووات مناسب خواهد بود. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

مهرکی
ارسال شده در : چهارشنبه 08 تیر 1401

سلام، یه موتور برق با چه توانی برای 1 کولر آبی 2800، 1 یخچال کوچک قدیمی 12 فوت و 2 لامپ کم مصرف لازمه؟ لطف کنید راهنمایی کنید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 08 تیر 1401

سلام دوست عزیز، یک موتور برق با توان 6.5 کیلووات مناسب خواهد بود.

وطن خواه
ارسال شده در : شنبه 04 تیر 1401

سلام، وقتتون بخیر. لطفا بفرمایید برای یک مجتمع مسکونی 60 واحدی با 3 عدد آسانسور با داشتن کنتور سه فاز، چه موتور برقی با چه توانی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 تیر 1401

سلام جناب وطن خواه عزیز، لطفا ظرفیت آسانسور (تعداد نفر) را بفرمایید.

بهمن وزیری
ارسال شده در : جمعه 03 تیر 1401

سلام، وقت بخیر. نیاز به یک موتور برق برای تامین روشنایی و یک پمپ 1 اسب هستیم. به چه توان موتور نیاز هست؟ سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 تیر 1401

سلام جناب وزیری عزیز، استفاده از یک موتور برق 3.5 کیلووات توصیه می شود.

حسن اسمعیل زاده
ارسال شده در : شنبه 28 خرداد 1401

سلام، موتور برقی که بتونه پمپ شناور 2 اینچ را در چاه 12 متری راه بندازه، می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 29 خرداد 1401

سلام دوست عزیز، لطفا توان پمپ (اسب بخار) را ذکر بفرمایید.

بهزاد دینی
ارسال شده در : دوشنبه 23 خرداد 1401

درود، جناب برای روشنایی سر بساط در شب 3 تا لامپ 20 وات، چه موتوری مناسب هست؟ سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام جناب دینی عزیز، موتور برق 1 کیلووات مناسب است.

اشکان توکلی
ارسال شده در : شنبه 21 خرداد 1401

سلام، وقت بخیر. برای 1 سردخانه زیر 0 با کمپرسور 5 اسب چه نوع موتور برقی باید تهیه کنم؟ برای وقت هایی که برق قطع می شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 23 خرداد 1401

سلام جناب توکلی عزیز، لطفا نوع برق کمپرسور (تک فاز یا سه فاز) را ذکر بفرمایید. اگر تک فاز باشد یک موتور برق 8.5 کیلووات مناسب است.

مرتضی همایی
ارسال شده در : پنجشنبه 19 خرداد 1401

سلام، کولر گازی 9000خریدم برای ماشین سنگین، چه نوع موتور برقی بگیرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 21 خرداد 1401

سلام جناب همایی عزیز، لطفا اینوتری بودن یا نبودن کولر گازی را مشخص نمایید. در صورت اینورتری بودن کولر گازی، یک موتور برق 3.5 کیلووات مناسب است.

دکتر مسعوذیع
ارسال شده در : دوشنبه 16 خرداد 1401

سلام، برای یک داروخانه با 1 کولر، 2 یخچال، 10 لامپ ال ای دی و 2 سیستم کامپیوتر، چه موتور برقی نیازه؟ راهنمایی فوری نیاز دارم جهت خرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 خرداد 1401

سلام، لطفا نوع و توان کولر و یخچال را ذکر نمایید.

امین
ارسال شده در : یکشنبه 15 خرداد 1401

سلام، یک کولر گازی 9000 واسه کامیون گرفتم. موتور برق 3.5 کیلووات می خوام. قیمت چنده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 خرداد 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

احسان برومند
ارسال شده در : دوشنبه 09 خرداد 1401

سلام، وقت بخیر. برای یک کولر گازی 30000 غیر اینورتر که 2900 وات توان یا جریان 13.1 آمپر به همراه ۴۰ پنل اس ام دی 40 واتی، چه موتور برقی نیاز هست؟ اگر فقط کولر باشه چطور؟ بر اساس محتوای سایت، برای چنین کولری با در نظر گرفتن جریان استارت یک موتور 5.5 یا 6 کیلوواتی کافی به نظر می رسه اما تمام مشاوره های مربوط به کولرو خوندم و کمی گیج شدم. چون با شرایط مشابه پیشنهادهای متفاوت و بعضا متناقض داده شده بود. ممنون می شم راهنمایی کنید. در مورد دلیل امتیاز پایین که خیلیا ثبت کردن هم فکر می کنم کسی اصلا متوجه اون امتیاز نمی شه و چون پیش فرض روی یک هست خود به خود کمترین امتیاز ثبت می شه. اگر تصویر امنیتی رو هم اشتباه بزنیم باز خودش می ره روی یک. باید جابجا بشه یا حداقل پیش فرضش حذف بشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 خرداد 1401

سلام جناب برومند عزیز، ممنونیم بابت انتقاد سازنده شما. لطفا آمپر مصرفی پنل ها را ذکر بفرمایید. اگر جریان اولیه 13.1 آمپر باشد، فقط برای کولر ها یک موتور برق 5.5 یا 6.5 کیلووات مناسب است. در ارتباط با مشاوره ها در سایت، طبیعتا با توجه به نیاز متفاوت مشتریان، نوع و آمپر دستگاه های ایشان، پاسخ ها متفاوت هستند.

هادی اسدی
ارسال شده در : شنبه 07 خرداد 1401

با سلام و خسته نباشید. من یه موتور برق برای باسکول ۵۰ تنی جاده ای که یه نمایشگر و یک پرینتر سوزنی داره می خوام؟ چه توانی نیاز دارم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 خرداد 1401

سلام جناب اسدی عزیز، لطفا آمپر دستگاه را ذکر نمایید.

داريوش کزازی
ارسال شده در : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401

سلام، وقت بخیر. موتور برق هوندا G200 به حجم موتور 197 سی سی 5 اسب بخار دارم. می شه بگید چند آمپر برق تولید می کند؟ تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 اردیبهشت 1401

سلام، توان موتور از حجم آن قابل تخمین نیست. آمپر مصرفی باید از طریق مدل و کاتالوگ بررسی شود. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعیدنیا
ارسال شده در : دوشنبه 12 اردیبهشت 1401

سلام و خسته نباشید. من به یک موتور برق نیاز دارم برای کشیدن آب از یک چاه 12 متری بعلاوه روشن کردن 3 یا 4 لامپ کم مصرف و نهایتش 1 یخچال کوچک واسه نگهبانی. لطفا راهنماییم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401

سلام، لطفا توان مصرفی پمپ خود را ذکر بفرمایید. به جز پمپ به 3.5 تا 4.5 کیلووات توان نیاز دارید.

محمدی
ارسال شده در : دوشنبه 12 اردیبهشت 1401

سلام، وقت بخیر. برای دستگاه نانوایی برقی، چه نوع موتور برقی و با چه توانی معرفی می کنید؟ تشکر. لطفا برام پیامک کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401

سلام جناب محمدی عزیز، لطفا بفرمایید توان یا آمپر مصرفی دستگاه شما چه میزان است.

سارا فداکار
ارسال شده در : شنبه 10 اردیبهشت 1401

سلام، من برای روشن کردن اسپلیت کوچک، روشنایی و یخچال احتیاج به یه موتور برق بنزینیه کم صدا دارم. برای یه واحد 30 متری که برق نداره می خوام. لطف می کنید پیشنهاداتون رو واسم واتساپ کنین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401

سلام سرکار خانم فداکار عزیز، لطفا ظرفیت اسپلیت و اینورتری یا غیر اینورتری بودن آن را ذکر بفرمایید. اما بصورت حدودی می توان گفت یک موتور برق 8.5 کیلووات 32 آمپر برق ارائه می دهد که می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

علی رحیمی
ارسال شده در : شنبه 10 اردیبهشت 1401

سلام، یک موتور برق می خوام که 10 تا لامپ 15 وات روشن کند. بعضی وقت ها با هیلتی هم کار می کنم و سنگ فرز. چند کیلووات باید باشه؟ قیمت چنده ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 10 اردیبهشت 1401

سلام، لطفا بفرمایید توان مصرفی هیلتی و سنگ فرز چند کیلووات می باشد.

سجاد
ارسال شده در : دوشنبه 22 فروردین 1401

سلام، خسته نباشید. من یه موتور برق می خواستم واسه آبیاری 60 عدد گردو. پیشنهاد شما چه موتور برقی هست؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 فروردین 1401

سلام، لطفا آمپر یا توان موتور پمپ مورد استفاده را ذکر بفرمایید.

سجاد
ارسال شده در : دوشنبه 22 فروردین 1401

با عرض سلام مجدد، 2 اینچ هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 فروردین 1401

سلام، پمپ 2 اینچ چند متری می باشد؟ لطفا مشخصات پمپ را کامل تر ذکر بفرمایید.

سجاد
ارسال شده در : چهارشنبه 24 فروردین 1401

سلام، پمپ 2 اینچ با پرتاپ 20 متر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام، برای پمپ شما یک موتور برق 4 کیلووات مناسب است.

محسن عربی
ارسال شده در : پنجشنبه 18 فروردین 1401

با سلام و خسته نباشید. بابت اطلاع رسانی دقیق و منحصر به فردتان از شما و همکاران محترمتان کمال تشکر و قدردانی را دارم. از خداوند آرزوی بهترین ها را برای شما دارم. عزیزان شاد و سلامت باشید انشاءالله.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 18 فروردین 1401

سلام جناب عربی عزیز، ممنون از شما بابت این نظر دلگرم کننده. ما هم برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

احمدی
ارسال شده در : دوشنبه 15 فروردین 1401

باسلام و احترام. شهرداری به زمین ما برق و آب نمی دهد. برای ساختمان 40 متری برای استفاده 24 ساعته، برق تک فاز (یخچال، کولر آبی، برق اتاق ها، لباسشویی و امثالهم) می خواهم. باید چه دستگاه موتور برقی برای زندگی کردن بگذارم؟ اگر کارشناسان می توانند با من تماس بگیرند. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 فروردین 1401

سلام، شما می توانید از موتور برق گازسوز 14 کیلووات دائم کار استفاده نمایید.

سید صادق میری
ارسال شده در : جمعه 12 فروردین 1401

سلام، برای روشن کردن کولر اسپیلت 9000 چه ظرفیتی لازمه؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام، یک موتور برق 7.5 کیلووات کافی خواهد بود.

امین ابراهیمی
ارسال شده در : پنجشنبه 11 فروردین 1401

سلام، بنده برای شرکت در حال ساخت به یک عدد موتور برق بنزینی سه فاز 32 آمپر نیاز دارم که ترجیحا چرخ دار و کانوپی دار باشه و قطعاتش نیز موجود باشه. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام جناب ابراهیمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

قاسم پرکی
ارسال شده در : یکشنبه 29 اسفند 1400

سلام، موتور برق برای پیکور برقی ۱۷ کیلو برای حفاری و جوشکاری می خواستم. لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام، لطفا آمپر مصرفی دستگاه را ذکر بفرمایید.

ابوالفضل صادقی
ارسال شده در : پنجشنبه 26 اسفند 1400

سلام، برای یک پمپ آب چاه با توان 0.75 چه موتور برق اینورتری پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام، یک موتور برق اینورتری 2 کیلووات برای شما مناسب خواهد بود.

محمد امین احمدی تبار
ارسال شده در : چهارشنبه 25 اسفند 1400

سلام و خسته نباشید. برای روشن کردن سیستم کامپیوتر بعلاوه دو عدد لامپ 25 وات چه ظرفیتی از موتور برق لازم است؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 26 اسفند 1400

سلام، یک موتور برق 2 کیلووات برای شما کافی می باشد.

احسان سلیمانی
ارسال شده در : شنبه 30 بهمن 1400

سلام و عرض ادب، لطفا یک موتور برق معرفی کنید که بشه باهاش یک کف کش که حدود 18 آمپر برق سه فاز می کشه رو روشن کرد. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 01 اسفند 1400

سلام جناب سلیمانی عزیز، لطفا بفرمایید که کف کش از فاز 18 آمپر می کشد یا در مجموع.

محمدتقی خادم
ارسال شده در : شنبه 16 بهمن 1400

ضمن عرض سلام، موتور برقی می خوام که بتواند پمپ ۲ اینچ و یک پکیج ۲۴ کیلووات و 2 عدد لامپ کم مصرف را روشن کند.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 16 بهمن 1400

سلام جناب خادم عزیز، لطفا بفرمایید پمپ شما چند متری می باشد.

مظفر حدادی
ارسال شده در : دوشنبه 11 بهمن 1400

سلام و عرض ادب. من موتور برق می خوام ۳ کیلووات کم مصرف و مقرون به صرفه برای رودان استان هرمزگان. می شه لطفا کارشناسان محترم برای کمی راهنمایی و سفارش تماس بگیرن.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 بهمن 1400

سلام جناب حدادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

پروانه زارعی پور
ارسال شده در : دوشنبه 04 بهمن 1400

با سلام، موتور برق بنزینی که توان کافی برای تامین برق کولر اسپلیت 25000 رو داشته باشه موجود هست؟ قیمت و برند رو می فرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 بهمن 1400

سلام سرکار خانم زارعی پور، اگر کولر گازی شما اینورتری می باشد، موتور برق 6.5 کیلووات جوابگو خواهد بود. همزمان می توانید از وسایل دیگر نیز استفاده نمایید.

امیر
ارسال شده در : یکشنبه 26 دی 1400

سلام، یک موتور می خوام که بتونه 64 آمپر برق تولید کنه. شما چی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 26 دی 1400

سلام، شما به یک ژنراتور با 143 کاوا توان موتور نیاز خواهید داشت.

غفوریان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 آذر 1400

با سلام، ابعاد کوچکترین موتور برق بنزینی را اعلام بفرمایید. در خصوص ساخت دستگاه می خوام. تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 دی 1400

سلام جناب غفوریان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

منصور امیرآبادی فراهانی
ارسال شده در : جمعه 26 آذر 1400

سلام، جهت روشن کردن 3 عدد لامپ و 2 عدد هیتر برقی، یک موتور برق کم مصرف و سبک لازم دارم. سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 آذر 1400

سلام، یک موتور برق 1 کیلووات به شما پیشنهاد می شود.

مسعود حجی مرادی
ارسال شده در : چهارشنبه 17 آذر 1400

سلام، موتور برق برای هیلتی و تخریب نیاز دارم. هیلتی حداقل ۷.۵ کیلویی می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 18 آذر 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

میلاد مرادی
ارسال شده در : جمعه 12 آذر 1400

سلام، خسته نباشید. من یک موتور برق می خوام که یک کف کش و چند تا لامپ کم مصرف رو روشن کنه.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 آذر 1400

سلام جناب مرادی عزیز، لطفا توان پمپ کف کش را ذکر بفرمایید.

علی اصغر عطاالهی
ارسال شده در : جمعه 12 آذر 1400

سلام، من موتور برقی می خوام برای یک کولر گازی تک فاز 9 آمپر. راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 آذر 1400

سلام، اگر کولر گازی شما را اینورتری فرض کنیم، در صورتی که کل جریان مصرفی 9 آمپر باشد، با توجه به جریان استارت، به موتور برق 3 کیلوواتی نیاز دارید. اما چنانچه آمپراژ توان نامی 9 آمپر باشد، جریان استارت به 18 آمپر می رسد و یک موتور برق 5 کیلووات نیاز خواهد بود.

ذبیح الله مهدوی
ارسال شده در : پنجشنبه 11 آذر 1400

سلام، خسته نباشید. من یک دستگاه موتور برق که بشه باهاش جوشکاری کنی و ارزان قیمت هم باشه احتیاج دارم. چگونه می شود تهیه کنم؟ متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 آذر 1400

سلام، لطفا بفرمایید از چه نوع الکترودی استفاده می فرمایید.

احمد طالب
ارسال شده در : دوشنبه 01 آذر 1400

سلام خدمت عزیزان، برای برق یک کف کش 1.5 اینچی که از عمق 50 متری آب بکشه چه نوع موتور برقی لازمه؟ در ضمن حدودا 10 آمپر برق می خواد. قیمت هم بدید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آذر 1400

سلام، 20 آمپر برای آمپر کشیدن پمپ نیاز می باشد که در صورت تک فاز بودن برق، یک موتور 5.5 کیلووات کافی خواهد بود.

علی یوسفی
ارسال شده در : یکشنبه 23 آبان 1400

سلام، یک موتور برق فیرمن ۴۸۰۰ دارم می خوام بفروشم. اگه ممکنه بهم قیمت بدین.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 24 آبان 1400

سلام جناب یوسفی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

داریوش ربیعی
ارسال شده در : چهارشنبه 19 آبان 1400

سلام، امروز می خوام برای روشن کردن ۷ عدد لامپ کم مصرف ۶۰ وات، یک دستگاه پوز و یک دستگاه ترازو یک موتور برق خریداری کنم. روزی 6 ساعت استفاده می شه. ممنون می شم اگه سریع تماس بگیرید. چون حتما باید امروز خریداری کنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 19 آبان 1400

سلام جناب ربیعی عزیز، یک موتور برق 1 کیلووات برای شما مناسب خواهد بود.

محمد یوسفی
ارسال شده در : جمعه 07 آبان 1400

سلام، یه موتور برق بنزینی کوچک برای حدود 4 لامپ کم مصرف LED می خوام. ولتاژ 12 می خوام برای شب سر گله، که حداقل 12 ساعت روشن باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 آبان 1400

سلام، موتور برق 1 کیلووات برای شما مناسب خواهد بود.

امیر اقبالپور
ارسال شده در : جمعه 07 آبان 1400

سلام، روز بخیر. جهت تامین برق یک کولر گازی 30000 موتور پیستونی با 3 ساعت کار دائم در روز، چه دستگاهی با چه توانی رو پیشنهاد می دهید و مصرفش چقدر هست با این میزان کار؟ تشکر از شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 آبان 1400

سلام سرکار خانم جهانی فرد عزیز، کولر گازی 30000 اینورتری 10 آمپر مصرف دارد. اگر از نوع غیر اینورتری باشد، 25 آمپر مصرف خواهد داشت. مصرف هیتر نیز 5 آمپر بیشتر خواهد بود. همچنین میزان ساعت کاری مهم نمی باشد، موتور برق می تواند تا 10 ساعت هم پاسخگو باشد. موضوع مهم، انتخاب موتور برقی است که هنگام استارت بتواند توان مورد نیاز را تامین کند. دستگاه هنگام استارت دو برابر توان مصرف می کند. اگر کولر شما را اینورتری فرض کنیم، یک موتور برق 6 کیلووات کافی خواهد بود.

قدرت فرهی
ارسال شده در : شنبه 01 آبان 1400

سلام، یه موتور برق می خوام. خیلی کم صدا باشه. برای روشن کردن هفت هشت تا لامپ کم مصرف و شارژ گوشی. قیمتش مناسب باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 آبان 1400

سلام جناب فرهی عزیز، برای این کاربری می بایست از موتور برق اینورتری 1 کیلووات استفاده بفرمایید.

مهدی رضوی
ارسال شده در : شنبه 01 آبان 1400

سلام، نیاز به یک موتور برق جهت استفاده در باغ جهت تامین روشنایی و تلویزیون را دارم. ممنون می شم که از مشاوره مشاوران شرکت به صورت تلفنی بهره ببرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 آبان 1400

سلام جناب رضوی عزیز، همکاران واحد فنی برای ارائه مشاوره تلفنی با شما تماس خواهند گرفت.

افشین مشکل گشا
ارسال شده در : جمعه 02 مهر 1400

سلام، در یک گلخانه با دو فن ۱.۴۰، یک بخاری گلخانه با یک مشعل گازی و یک کف کش ۲ اینچ چه موتور برقی نیاز هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 مهر 1400

سلام، لطفا آمپر مصرفی را اعلام بفرمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

جوادی راد
ارسال شده در : شنبه 27 شهریور 1400

سلام، ژنراتور بنزینی برای باغ می خوام ‌که کار جوشکاری هم انجام بده و کم صدا ‌باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 28 شهریور 1400

سلام، برای جوشکاری با الکترود ۱ و ۲، موتور برق ۵ کیلووات و الکترود ۳ و۴، موتور برق ۷ کیلووات نیاز است. همچنین موتور برق بنزینی صدای کمتری نسبت به نوع دیزلی دارد. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

یاشار ولی پور
ارسال شده در : پنجشنبه 25 شهریور 1400

سلام، یه موتور برق می خوام که یخچال، تلویزیون، لامپ و پمپ آب رو روشن کنه. کوچک و قابل حمل باشه. بی صدا هم باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 25 شهریور 1400

سلام جناب ولی پور عزیز، لطفا ظرفیت یخچال و همچنین نوع و توان مصرفی پمپ آب را ذکر بفرمایید.

سید ابوطالب علوی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 شهریور 1400

سلام، درخواست خرید یک موتور برق برای باغ دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 شهریور 1400

سلام جناب علوی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی
ارسال شده در : یکشنبه 21 شهریور 1400

با سلام، من برای مسافرت یه موتور برق کوچک لازم دارم که بتونه هیتر ۲۵۰۰ واتی، دو عدد لامپ ۱۰۰ واتی، شارژر موبایل و امور روزانه سفر رو پشتیبانی کنه. چی پیشنهاد می کنین؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 شهریور 1400

سلام، شما می توانید از یک موتور برق اینورتری لانسین با وزن 30 کیلوگرم استفاده نمایید.

رضا فرمانی
ارسال شده در : شنبه 20 شهریور 1400

سلام، موتور برق برای هیئت می خواستم. لطفا راهنمایی کنید. انشاالله که یکی خریداری کنیم. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 21 شهریور 1400

سلام جناب فرمانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

گودرز کمری گاوبندی
ارسال شده در : جمعه 19 شهریور 1400

سلام، یک موتور برق می خواهم که کف کش 2.5 اینچ رو جوابگو باشد. داخل چاه ۲۵ متری می خواهم. ممنونم، تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 شهریور 1400

سلام، یک موتور برق با توان 7.5 کیلووات مناسب می باشد.

جلال شفاعی
ارسال شده در : پنجشنبه 11 شهریور 1400

سلام، یه موتور برق می خوام که کف کش 3 اینچی رو راه بندازه. لطفا قیمت و مشخصات بدید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 شهریور 1400

سلام، لطفا هد (ارتفاع) و دبی پمپ کف کش را ذکر بفرمایید.

کمال صیادی
ارسال شده در : پنجشنبه 11 شهریور 1400

سلام، برای روشن کردن یک کولر گازی ۲۴۰۰۰ چه موتور برقی مناسبه و قیمتش چقدر هستش؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 شهریور 1400

سلام جناب صیادی عزیز، یک موتور برق 5 کیلووات مناسب می باشد. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

مجید اصغری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 شهریور 1400

سلام، موتور برقی می خوام که تا ۱۰ آمپر ساعت رو بتونه برام تامین کنه. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 03 شهریور 1400

سلام جناب اصغری عزیز، اگر منظور شما تامین جریان 10 آمپر می باشد، یک موتور برق 3 کیلووات مناسب خواهد بود.

اکبر
ارسال شده در : شنبه 30 مرداد 1400

با سلام، من موتور برق می خوام برای روشن کردن کولر گازی 12000. لطفا بگید چند کیلووات می خواد و قیمتش چنده؟ ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 31 مرداد 1400

سلام، یک موتور ۷ کیلووات برای کابری حضرتعالی کافی خواهد بود و همزمان می توانید از وسایلی مانند روشنایی و تلویزیون نیز استفاده کنید.

جعفر نصیری
ارسال شده در : شنبه 30 مرداد 1400

با سلام، من توی یه خونه ویلایی دوبلکس زندگی می کنم. کولر ۱۸۰۰۰ با ۱۰ عدد لامپ ال ای دی ۱۵ ولت، تلویزیون LCD با یک رسیور. چه دستگاهی بگیرم؟ ممنون می شم. البته می تونم لامپ ها رو خاموش کنم و به جاش یخچال رو روشن کنم. چه موتور برقی بگیرم؟ ممنون می شم. ممنون از راهنمایی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 31 مرداد 1400

سلام جناب نصیری عزیز، چنانچه هنگام روشن کردن یخچال، کولر گازی را خاموش بفرمایید، یک عدد موتور برق ۸.۵ کیلووات کافی خواهد بود.

جواد قجاوند
ارسال شده در : چهارشنبه 27 مرداد 1400

سلام، موتور برق روبین سه فاز موجود هست؟ قیمت می خواستم. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 مرداد 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ماکان مجدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 مرداد 1400

سلام، وقتتون بخیر. خواستم بدونم واسه یک عدد کولر 24000 و تعداد ۵ الی ۶ عدد لامپ، چه موتور برقی مناسب خواهد بود که بی صدا هم باشد؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 مرداد 1400

سلام جناب مجدی عزیز، در صورتی که کولر گازی اینورتری باشد، یک موتور برق 8.5 کیلووات مناسب است. برای کاهش صدا نیز می توانید از کانوپی استفاده نمایید.

علیرضا خدابخش
ارسال شده در : جمعه 22 مرداد 1400

سلام، یه موتور برق می خواستم برای نانوایی که یه خمیر و یه تنور ماشینی را جواب بده. لطفا راهنمایی کنین.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 مرداد 1400

سلام جناب خدابخش عزیز، لطفا توان دستگاه های مورد نظر را ذکر بفرمایید.

مرتضی خوانساری
ارسال شده در : جمعه 22 مرداد 1400

با عرض سلام و خسته نباشید. برای نانوایی با یک دستگاه دوار ماشینی پهن کن خمیرگیر و کولر آبی ۷۰0۰ چه موتور برقی لازم است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 مرداد 1400

سلام جناب خوانساری عزیز، در صورت تک فاز بودن برق یک موتور برق 8.5 کیلووات مناسب است.

احمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 20 مرداد 1400

سلام، یه موتور برق برای مصرف خانگی در مواقع قطعی برق، برای کولر گازی پنجره ای، دو عدد یخچال و لامپ می خوام. چه موتور برقی لازم هست و چقدر هزینه می خواد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 21 مرداد 1400

سلام، لطفا بفرمایید کولر گازی حضرتعالی چند هزار می باشد.

حمید
ارسال شده در : شنبه 16 مرداد 1400

سلام وقت بخیر، برای یک پمپ کف کش و چندتا لامپ کم مصرف. موتور برق با چه توانی نیاز هست؟ 1 کیلووات کافیه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 16 مرداد 1400

سلام، وقت بخیر، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیرعلی
ارسال شده در : جمعه 15 مرداد 1400

سلام وقت بخیر، برای پمپ آب بشقابی دو اینچ دو اسب ۹ آمپر طبق نوشته پلاک روی محصول چه موتور برقی احتیاج می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 16 مرداد 1400

سلام، وقت بخیر، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی عابدی
ارسال شده در : یکشنبه 10 مرداد 1400

سلام‌، وقت بخیر. من دستگاه برق ۳ فاز می خواستم. می تونین راهنمایی کنین و قیمت بفرمایین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 مرداد 1400

سلام جناب عابدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضی قدس نیا
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 مرداد 1400

سلام، برای راه اندازی پمپ آب 1 اسب و یخچال ۲۰ فوت و چند عدد لامپ، موتور برق چند کیلووات مورد نیاز می باشد؟ توضیح اینکه پمپ آب دائم روشن نیست. لطفا مارک و کشور سازنده و قیمت را اعلام بفرمایید. سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 06 مرداد 1400

سلام، موتور برق 4 کیلووات در برندهای ویما یا سان پاور برای شما مناسب خواهند بود.

میرزایی
ارسال شده در : دوشنبه 04 مرداد 1400

سلام، خوبین؟ یه موتور برق که بتونه یه دستگاه جوش اینورتر رو روشن کنه باید چند کیلووات باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 مرداد 1400

سلام، چنانچه از الکترود 3 استفاده می فرمایید، یک موتور برق 7 کیلووات مناسب می باشد. اما اگر الکترود پایین تر باشد، توان نیز کاهش می یابد.

امیر خلیلی
ارسال شده در : دوشنبه 04 مرداد 1400

سلام، یک دستگاه موتور برق بنزینی هوندا ES6500 اصل ژاپن به قدرت 6 کاوا در حد نو با کارتن اولیه که مدت بیش از سی سال استارت نخورده و در انبار بوده دارم. مایلم مبلغی را جهت ارزیابی قیمت آن به حساب شما واریز کنم. چون یکی از دوستانم طالب و خریدار هست و من مایلم به قیمت عادلانه بفروشم. تصاویر را می تونم ایمیل یا واتساپ کنم. با احترام، امیر خلیلی.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 مرداد 1400

سلام جناب خلیلی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

جواد قربانی
ارسال شده در : پنجشنبه 24 تیر 1400

سلام استاد محترم. واسه یک باغ که چند تا لامپ کم مصرف 9 وات و یک کف کش 1 اسب با یک کولر 2500 داره، چه موتور برقی نیاز است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 24 تیر 1400

سلام جناب قربانی عزیز، موتور برق 8.5 کیلووات برای شما مناسب است.

شهاب
ارسال شده در : شنبه 19 تیر 1400

سلام، برای 5 عدد یخچال و یک عدد فریزر که در مجموع 27 آمپر برق مصرف می کنند، چه ژنراتور بنزینی ای پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 20 تیر 1400

سلام، موتور برق 8.5 کیلووات مناسب می باشد.

بابک صالحی
ارسال شده در : پنجشنبه 17 تیر 1400

درود بر شما. برای منزل مسکونی ویلایی دارای یک یخچال، فریزر، اسپیلت ۲۴۰۰۰، پمپ آب 1 اسب بخار، تلویزیون و چند رشته روشنایی، موتور برق چند کیلووات نیاز است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 تیر 1400

سلام جناب صالحی عزیز، در صورت اینورتری بودن کولر گازی حضرتعالی، یک موتور برق 8.5 کیلووات کافی خواهد بود.

میلاد دمیرچی
ارسال شده در : پنجشنبه 17 تیر 1400

سلام، برای فروشگاه لوازم آرایشی، یک کولر گازی که استارت 15 آمپر می خواهد به همراه 60 عدد لامپ 20 وات، کامپیوتر، پرینتر، دوربین مداربسته و یک عدد یخچال کوچک فروشگاهی. چه مدل موتور برق نیاز داریم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 تیر 1400

سلام، یک موتور برق 7.5 کیلووات برای کاربری حضرتعالی مناسب خواهد بود.

جباری
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

با سلام، آمپر مورد نیاز 30 الی 35 مورد نیاز هست برای کارگاه نانوایی، که دو موتور 3 اسب هم داره. چه مدل و توانی مورد نیازه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 17 تیر 1400

سلام جناب جباری عزیز، موتور برق 9.5 کیلووات مورد نیاز حضرتعالی می باشد.

بابایی
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام، ببخشید یه موتور برق برای 2 واحد مسکونی با یخچال و لوازم برقی مرتبط مثل تلویزیون، پمپ آب و غیره، دو عدد کولر 12000 و یک عدد کولر 24000 می خوام. پیشنهاد شما چه موتور برقی هستش؟ و قیمتش چه حدودیه؟ تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام جناب بابایی عزیز، لطفا توان پمپ آب را ذکر بفرمایید. بدون در نظر گرفتن پمپ، برای شما موتور برقی با 18 کیلووات توان کافی می باشد.

محمد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام، برای رستوران یک کولر آبی، یک تهویه و یک یخچال 1.5 اسب با ۴ عدد لامپ موتور برق، چه موتور برقی جواب می ده؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام، لطفا توان کولر را ذکر بفرمایید. بدون در نظر گرفتن کولر آبی، به یک موتور برق با 8.5 کیلووات توان نیاز می باشد.

ابراهیم رعنایی فرد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام، برای نانوایی یک دستگاه گردون با دستگاه سه کاره و یک خمیرگیر، چه موتور برقی نیاز داریم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام، لطفا مشخص بفرمایید که برق مورد نظر جنابعالی تک فاز می باشد یا سه فاز.

هادی شکوهی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام، من یک آسانسور با موتور 6.1 کیلووات و ۹ اسب بخار و یک واحد آپارتمانی با کولر ۳۶۰۰۰ و سایر لوازم معمول خانگی چه موتور برقی باید بخرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 17 تیر 1400

سلام، به دلیل وجود آسانسور حتما یک موتور برق 3 فاز لازم است. در کل برای حضرتعالی یک موتور برق 15 کیلووات مناسب می باشد.

طاهر داودی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

باسلام، برای مصرف خانگی که دارای کولر گازی و سایر لوازم خانگی می خوام موتور برق تهیه کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام جناب داودی عزیز، لطفا توان کولر گازی را مرقوم بفرمایید. بدون در نظر گرفتن کولر گازی، موتور برق 6.5 کیلووات کافی خواهد بود.

کامران رزاقی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام، خسته نباشید. واسه مغازه میوه فروشی می خواستم راهنمایی بگیرم. برای یک یخچال معمولی، ۲۰ تا لامپ کم مصرف ۵۰ وات، ۲ دستگاه کارتخوان و کولر ۳۵۰۰، چه موتور برقی را پیشنهاد می دهید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام جناب رزاقی عزیز، چنانچه یخچال کوچک باشد و پیش از کولر وارد مدار شود، یک موتور برق 7.5 کیلووات برای کاربری مد نظر جنابعالی کافی خواهد بود.

رضا
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

با عرض سلام و وقت به خیر. برای مغازه پنچرگیری شامل (اتو و کمپرسور) چه موتور برقی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 تیر 1400

سلام، لطفا توان مصرفی دستگاه خود را بفرمایید. با توجه به اینکه کمپرسور جریان راه اندازی بیشتری دارد، می بایست از دستگاهی با دو برابر توان استفاده شود.

سعیده کاظمی
ارسال شده در : دوشنبه 14 تیر 1400

با سلام، برای دفترخانه ۴ عدد کامپیوتر و ۲ لامپ (کولر گازی ۳۲000 در صورت امکان)، یک دستگاه کپی و سه عدد پرینتر چه موتور برقی می تونم استفاده کنم؟ اگر کولر گازی رو حذف کنم، کدوم رو می تونم بخرم؟ آیا من حتما باید در محل باز بذارم موتور برق رو؟ آیا دود می کنه؟ کمترین صدا و کمترین دود با موارد فوق کدوم رو پیشنهاد می دید با چه قیمتی هست؟ این مارک برای چه کشوری است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 17 تیر 1400

سلام، اگر کولر گازی اینوتری باشد، می توان از یک موتور برق 8.5 کیلووات استفاده نمود. اما بدون در نظر گرفتن کولر گازی، یک موتور برق 5.5 کیلووات مناسب می باشد. موتور برق می بایست حتما در بالکن یا فضای آزاد باشد، تا دود از اگزوز خارج شود، زیرا موتور برق هم صدا و هم دود تولید می کند. همچنین لطفا در سوال خود ذکر بفرمایید کدام برند مد نظر شما می باشد.

نادر جعفری
ارسال شده در : دوشنبه 14 تیر 1400

سلام، خسته نباشید. برق منزل ما ۲۵ امپر میباشه برای خرید موتور برق که بتواند جوابگو ۲۵ امپر باشه چه مدلی رو پیشنهاد می فرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 17 تیر 1400

سلام جناب جعفری عزیز، یک موتور برق 6.5 کیلووات مناسب می باشد.

سعید گلی
ارسال شده در : دوشنبه 14 تیر 1400

سلام، یک موتور برق می خواهم برای یک یخچال قصابی و سه تا چهار لامپ کم مصرف.

ناصر قلباربند
ارسال شده در : دوشنبه 14 تیر 1400

سلام، من برای ویلا در شمال یک موتور برق می خوام و نمی دونم چی بگیرم. لوازم مصرفی هم یخچال، تلویزیون، روشنایی، کولر گازی هستش. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 17 تیر 1400

سلام، لطفا بفرمایید کولر گازی چند هزار می باشد. چنانچه کولر گازی را اینورتری در نظر بگیریم، یک موتور برق 8.5 کیلووات مناسب خواهد بود.

صابر مهدوی
ارسال شده در : یکشنبه 13 تیر 1400

سلام، برای یک واحد آپارتمان با لوازم برقی مثل یخچال فریزر و تلویزیون و لوستر ۶ شاخه با لامپ های کم مصرف و اس ام دی و کولر آبی ۷۰۰۰ چه موتور برقی پیشنهاد می کنید؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 تیر 1400

سلام جناب مهدوی عزیز، یک موتور برق بنزینی با توان واقعی 8.5 کیلووات به حضرتعالی پیشنهاد می گردد.

احسان نواطق
ارسال شده در : پنجشنبه 10 تیر 1400

با عرض سلام و خسته نباشید. موتور برقی لازم داشتم برای ویلا باغ که حداقل 10 لامپ رو روشن کنه و برای استفاده از کف کش با عمق 25 متر مناسب باشه. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 10 تیر 1400

سلام، لطفا بفرمایید کف کش شما چند اینچ است، تا توان مورد نیاز را به شما اعلام کنیم. اما در ارتباط با لامپ ها باید گفت موتور برق 3 کیلووات مناسب است.

حامد احمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 09 تیر 1400

سلام، من دو نانوایی دارم. برای تامین برق در موارد اضطراری به موتور برق با توان 4 کیلووات و جریان 14 آمپر نیاز دارم. اما بزرگترین مشکل من حمل این موتور برق است که با سواری پراید باید حمل بشه. لطف کنید منو راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 10 تیر 1400

سلام جناب احمدی عزیز، به منظور حمل آسان، موتور برق کیفی را به شما پیشنهاد می دهیم، که در برند های مختلف در سایت موجود می باشد.

دانیال رجایی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400

سلام، برای روشن کردن یک موتور که حدود ۲۵ آمپر برق نیاز داره، چی پیشنهاد می دید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 10 تیر 1400

سلام جناب رجایی عزیز، موتور برق تک فاز 5.5 کیلووات مناسب می باشد. البته پیشنهاد ما موتور برق 6.5 کیلووات است، زیرا 5.5 کیلووات توان اضطراری می باشد و نه واقعی توان. چنانچه برق سه فاز مد نظر حضرتعالی است، یک موتور برق 14.5 کیلووات مناسب خواهد بود.

محمود شریفیان
ارسال شده در : یکشنبه 06 تیر 1400

سلام، برای کولر گازی 9000 هم سرمایشی و هم گرمایشی، برای کامیون چه موتور برقی مناسبه؟ البته بدون صدا و نوسان برق باشه. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 06 تیر 1400

سلام جناب شریفیان عزیز، به شما موتور برق دیزل کوپ 11 کاوا را پیشنهاد می دهیم.

حمید
ارسال شده در : پنجشنبه 03 تیر 1400

سلام، من کارواش دارم. یک موتور سه فاز و یک پمپ باد تک فاز دارم. چه موتور برقی لازم هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 05 تیر 1400

سلام، سوال شما بسیار کلی می باشد. با توجه به اینکه می خواهید برای هر دو محصول از یک موتور برق استفاده کنید، می توانید از موتور برق های کوپ که تک فاز و سه فاز، یا به اصطلاح 3D هستند، استفاده کنید. به طور مثال، موتور برق کوپ تک فاز 3D مدل 16000 مناسب است. این موتور برق در حالت سه فاز 13.8 کیلووات و در حالت تک فاز 11 کیلووات برق تامین می کند. اما برای رسیدن به یک پاسخ جزئی تر، می بایست آمپر کلی (یک آمپر برای تک فاز و یک آمپر برای سه فاز) یا توان مصرفی پمپ و کارواش مشخص باشد.

طاهری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 تیر 1400

با سلام، برای داروخانه با روشنایی، 1 یخچال، 2 عدد دستگاه پوز و 1 سیستم کامپیوتر چه موتوری پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 02 تیر 1400

سلام جناب طاهری عزیز، با توجه به اینکه مشخص نکردید یخچال حضرتعالی چند فوت است، به جز یخچال، اگر بخواهیم سایر موارد را محاسبه کنیم، حدودا 3.5 کیلووات کافی خواهد بود. اما اگر برای مثال، یخچال را 7 فوت در نظر بگیریم، این عدد به 5.5 کیلووات تغییر خواهد کرد. بسته به ابعاد یخچال، این عدد می تواند افزایش بیابد.

علی اینانلو
ارسال شده در : یکشنبه 30 خرداد 1400

سلام، برای روشن کردن یک دستگاه یخچال شیر سردکن با موتور 2 اسب چه دستگاهی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 خرداد 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی مرعی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 خرداد 1400

با سلام و احترام خدمت شما. دستگاه خانگی می خوام که بتونه سه کولر رو روشن کنه و اقصادی باشه. با تشکر و سپاس. مهدی مرعی از سوسنگرد.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 خرداد 1400

سلام جناب مرعی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

فرهاد قاسمی
ارسال شده در : شنبه 15 خرداد 1400

سلام خدمت مدیر سایت، لطفا جهت مشاوره تماس بگیرید. شهرستان نمایندگی دارید؟ خواهشا زود جواب دهید. متشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

سلام جناب قاسمی عزیز، هایپر صنعت فامکو در هیچ کجای ایران نمایندگی نداشته و کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

افشین فتحی
ارسال شده در : یکشنبه 09 خرداد 1400

با سلام، برای داروخانه با روشنایی و یک یخچال ایستاده تک درب ویترینی و چند عدد دستگاه پوز و یک سیستم کامپیوتر چه موتوری پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 خرداد 1400

سلام جناب فتحی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدعلی امینی
ارسال شده در : جمعه 07 خرداد 1400

سلام، راهنمایی های شما عالی بود.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 خرداد 1400

سلام جناب امینی عزیز، ممنون از حسن نظر شما.

خدابخشی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 خرداد 1400

سلام، یک موتور برق می خواهم برای نانوایی بربری. به نظر شما چه چیزی بخرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 05 خرداد 1400

سلام جناب خدابخشی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضایی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 خرداد 1400

سلام، بنده یک موتور برق نیاز دارم که تعداد چهار عدد کامپیوتر و دو دستگاه پرینتر، چند شعبه لامپ، یک کولر گازی ۳۰ هزار و یک یخچال کوچک را ساپورت کند. به نظر شما این موتور برق بنزینی باید چند کیلووات باشد تا همه این دستگاه ها همزمان کار کنند؟ و اینکه آیا برای نوسان برق خروجی احتیاج به ترانس هم هست، تا به دستگاه ها آسیب نرسد؟ ممنون از راهنماییتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 خرداد 1400

سلام جناب رضایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

توکلی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 خرداد 1400

سلام، لطفا راهنمایی کنید. برای دو طبقه باشگاه ورزشی چی بخرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 خرداد 1400

سلام جناب توکلی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فرهاد قاسمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 خرداد 1400

سلام، لطفا یه مشاوره در مورد موتور برق می خواستم. متشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 خرداد 1400

سلام جناب قاسمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فرزاد صیاد
ارسال شده در : دوشنبه 03 خرداد 1400

سلام، برای مصرف خانگی می خوام که حداقل جواب کولر گازی و یخچال و روشنایی رو بده.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 خرداد 1400

سلام جناب صیاد عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی یوسفی
ارسال شده در : دوشنبه 03 خرداد 1400

باسلام، برای مصرف خانگی که دارای کولر گازی و سایر لوازم خانگی می خوام موتور برق تهیه کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 خرداد 1400

سلام جناب یوسفی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

داود محمدپور
ارسال شده در : دوشنبه 03 خرداد 1400

با عرض سلام و خسته نباشید. مطالب شما بسیار خوب می باشد. اگر توان خروجی (میزان تولید برق بر حسب کیلووات یا آمپر ساعت) در کنار قیمت هر موتور ثبت می گشت، بسیارعالی می شد و انتخاب موتور برای بیننده راحت تر می شد. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 خرداد 1400

سلام جناب محمدپور عزیز، برای مشاهده قیمت موتور برق با توان های متفاوت، می توانید وارد صفحه برند مورد نظر شوید.

سید حمیدرضا امامی
ارسال شده در : دوشنبه 03 خرداد 1400

سلام، برای مطب دندانپزشکی احتیاج به موتور برق حدودا ۲۰۰۰ وات داریم، برای کمپرسور و یونیت. محبت می کنید قیمت بفرمایید؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 خرداد 1400

سلام جناب امامی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سالار کریمی
ارسال شده در : یکشنبه 02 خرداد 1400

سلام، یک عدد موتور برق برای جوشکاری لازم دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 خرداد 1400

سلام جناب کریمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عليرضا حسينى
ارسال شده در : یکشنبه 02 خرداد 1400

با سلام، من موتور برق بنزینى كونوپى دار می خوام، ٧٥٠٠ يا 8500 باشه. می خوام كولر گازى روشن كنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 خرداد 1400

سلام جناب حسینی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمزه امینی
ارسال شده در : یکشنبه 02 خرداد 1400

سلام، برای مغازه سوپری خود نیاز به موتور برق دارم. 2 عدد یخچال، یک فریزر بستنی، کولر آبی، تعدادی لامپ با توان 300 وات، ترازو و تلویزیون. لطفا راهنمایی فرمایید تا تهیه کنم. بسیار سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 خرداد 1400

سلام جناب امینی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

م.حسینی
ارسال شده در : یکشنبه 02 خرداد 1400

سلام، برای یک واحد تجاری موتور برق نیاز دارم که حداقل یک کامپیوتر و پرینتر و روشنایی در حد ۳ لامپ کم مصرف رو جواب بده. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 خرداد 1400

سلام جناب حسینی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نعیم خشتی
ارسال شده در : یکشنبه 02 خرداد 1400

سلام، یه موتور برق می خواستم که برق ویلا را تامین کند. البته ویلا برق دارد، منتها قطعی برق کلافه کننده شده. ضمنا مصرف ما کمی از میانگین مسکونی بالاتر هست. یه پمپ آب 2 اینچ و دو عدد کولر گازی را هم باید به مصرف معمولی یک واحد اضافه کنیم. بعد حساب کنیم چقدر مصرف داریم. لطفا بفرمایید چه موتور برقی برای مصرف ما کارآمد خواهد بود؟ سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 02 خرداد 1400

سلام جناب خشتی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسین شمس
ارسال شده در : یکشنبه 02 خرداد 1400

سلام، برای محل کسب خود نیاز به موتور برق دارم. میزان مصرف برق موردنظر من دو عدد هواکش تک فاز و حدودا ده عدد لامپ کم مصرف LED هست. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 02 خرداد 1400

سلام جناب شمس عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی صفری نسب
ارسال شده در : یکشنبه 02 خرداد 1400

سلام، وقت بخیر. من تولید پوشاک دارم. برق کارگاه قطع می شه. آیا موتور برق قوی هست که بتونه کارگاه تولیدی رو ساپورت کنه؟ ممنون می شم هر چه سریعتر جواب بدین.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 02 خرداد 1400

سلام جناب صفری نسب عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امید محمدی
ارسال شده در : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400

سلام، یک موتور برق بنزینی می خواستم برای باغ که چند تا لامپ ال ای دی کم مصرف، حدود 5 لامپ، یک یخچال کوچک و یک تلویزیون معمولی 14 اینچ رو روشن کنه. چه نوع مدلی باید خریداری کنم و قیمت چند است؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 خرداد 1400

سلام جناب محمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حميد فلاحی
ارسال شده در : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400

سلام، وقت بخیر بنده یک موتور برق برای طلا فروشی می خوام برای دو عدد تلویزیون و هشت عدد دوربین ترازو و تعدادی لامپ. ترجیحا بی صدا یا خیلی كم صدا باشه. ممنون می شم راهنمایی كنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 خرداد 1400

سلام جناب فلاحی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

خیرآبادی
ارسال شده در : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400

عرض سلام، ادب و احترام. موتور برق با خروجی تا 40 آمپر مورد نیاز ما می باشد. آیا با این میزان خروجی موتور برق داریم؟ در صورت موجود بودن، اگر قیمت و مشخصات رو هم مرحمت بفرمایید ممنون خواهیم بود. سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400

سلام جناب خیرآبادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید دولت آبادی
ارسال شده در : جمعه 10 اردیبهشت 1400

سلام، موتور برق برای باغ می خواستم.حدودا ۷ تا ۸ لامپ کم مصرف ۳-۴ پریز و یک عدد کف کش و پمپ آب استفاده می شه. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 اردیبهشت 1400

سلام جناب دولت آبادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اکبر رفیعی
ارسال شده در : دوشنبه 23 فروردین 1400

سلام، بنده یک موتور برای روشن کردن ۱۰ تا لامپ ۱۰ وات و تلویزیون و یخچال ۱۰ فوت می خواهم. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 23 فروردین 1400

سلام جناب رفیعی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

على سعادتى منش
ارسال شده در : شنبه 14 فروردین 1400

سلام، بنده نياز به موتور برق جهت ويلا دارم كه هم قيمتش مناسب باشه و هم امكان جوشكارى رو داشته باشه، لطفا با بنده تماس بگيريد و راهنماييم كنيد ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 15 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد نورعلیزاده
ارسال شده در : شنبه 14 فروردین 1400

سلام و سال نو مبارک، من برای ویلا یک موتور برق می خواهم که بتونه پمپ کف کش و تعدادی لامپ رو روشن کنه، میشه راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 15 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا مقیمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 فروردین 1400

سلام من جهت خرید موتور برق برای استفاده بالابر یا فرز یا جوشکاری نیاز به مشاوره دارم. سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 فروردین 1400

سلام، با توجه به تعطیلات نوروزی، درخواست حضرتعالی از روز 14 فروردین به بعد بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

محمدرضایی
ارسال شده در : یکشنبه 24 اسفند 1399

سلام خسته نباشید یک یا دو موتور برق دائم کار می خوام که تا ۵۰ آمپر برق، یا حدودا ۸ تا ۷ هزار وات برق بده قیمتش و اینکه هزینه نگهداریش روزانه چقدره منظورم؟ بنزین روغن یا هر چیزی دیگه ای اگر داره لطفا تماس بگیرید، ممنون میشم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 25 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

وحید وحیدی
ارسال شده در : چهارشنبه 20 اسفند 1399

لطفا با من هم تماس بگیرید. باتشکر

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 اسفند 1399

به روی چشم...

قربان نخبه
ارسال شده در : دوشنبه 27 بهمن 1399

با سلام من موتور برقی می خواهم که با آن بتونم یک پمپ شناور در چاه آب را روشن کنم و آب را از ارتفاع یازده متری مکس کنه. لطفا از چه نوع موتور برق بنزینی استفاده کنم

user1@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سمیع
ارسال شده در : پنجشنبه 09 بهمن 1399

سلام، موتور برق قابل حمل خانگی میخواهم که بتوانم در بعضی اوقات بتوانم از دستگاه اینورتر جوشکاری هم استفاده کنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 09 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اسماعیل محمدپور
ارسال شده در : یکشنبه 05 بهمن 1399

سلام و عرض ادب، قصد خرید موتور برقی را دارم برای کفکش چهار اینچ و روشن کردن سه لامپ برای خانه باغ. در ضمن در جعبه پراید جا بشه ممنون میشم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نجفی
ارسال شده در : پنجشنبه 02 بهمن 1399

بگید با منم تماس بگیرند.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 بهمن 1399

به روی چشم...

کورش بهمنیار
ارسال شده در : دوشنبه 08 دی 1399

موتور برقی میخواهم برای داخل خط لوله، موتور برق بدون صدا داریم یا نه؟؟ بعد برای دو عدد مینی سنگ، یک عدد پروژکتور هزار با ۳۰۰ متر کابل که بکشیم، چه موتور برقی پیشنهاد می کنید؟ لطف کنید نوع و قیمت و موجودی را بهم اطلاع دهید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 08 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی روحی
ارسال شده در : شنبه 06 دی 1399

سلام موتور برق ۶ و نیم کیلووات می خوام، قیمت چند؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 07 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد نوذری
ارسال شده در : یکشنبه 09 آذر 1399

سلام عرض ادب و ارادت، ژنراتور یک kw موجود دارین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شاهرخ خورسندی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 آبان 1399

سلام و درود، یک موتور برق برای تجهیزات حساس و استریو میخواستم که سبک و قابل حمل باشه چه برندی مناسبه و با چه قیمتی هست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 28 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شاهرخ خورسندی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 آبان 1399

سلام و درود، یک موتور برق برای تجهیزات حساس و استریو میخواستم که سبک و قابل حمل باشه چه برندی مناسبه و با چه قیمتی هست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 28 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا فلاح
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 آبان 1399

با سلام من یک موتور برق برای تامین برق اضطراری برای ویلا به متراژ ۲۳۰ متر میخواستم لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 28 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سارا زندی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 آبان 1399

بسیار عالی بود

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 آبان 1399

ممنون از شما دوست عزیز...

امیر جاودان
ارسال شده در : پنجشنبه 16 مرداد 1399

باسلام من یک موتور برق بنزینی میخواهم برای داخل باغ که برق حدودا تعدادی لامپ، تلویزیون، یخچال را تامین نماید لطفا راهنمایی فرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 19 مرداد 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سياوش فروغ
ارسال شده در : یکشنبه 14 اردیبهشت 1399

يك موتور برق كارگاهي پرتابل جهت استفاده چندين ابزار از جمله فرز دستي، سشوار صنعتي هيلتي و واتر جت نيازمند هستم. لطفا در اسرع وقت راهنمايي فرماييد.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 اردیبهشت 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.