سایز و حداکثر ارتفاع پمپ کفکش تک فاز

پمپ کف کش تک فاز تا چه سایز و چه ارتفاعی موجود است؟

ارتفاع پمپ های کف کش تکفاز تا 100 متر می باشد و سایز دهانه خروجی آنان 1 ، 1¼ ، 2 و 3 اینچ هستند. همانطور که می دانید، پمپ های کف کش از سری پمپ های سانتریفیوژ مستغرق هستند که جهت پمپاژ آب صاف حاوی ذرات ریز جامد و معلق از مناطق مختلف مانند زیرزمین ها، سایت های ساختمانی و چاه های آب به جهت انجام فرآیندهای آبیاری استفاده می شوند.

پمپ کفکش در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می شود. هر نوع پمپ خصوصیات مختص به خود نظیر ارتفاع آبرسانی، مقدار آبدهی و توان مصرفی، را دارد. در این مقاله می خواهیم به خصوصیات پمپ کف کش تک فاز اعم از سایز دهانه خروجی و همچنین میزان ارتفاع آبرسانی (هد)، بپردازیم.

پمپ های کف کش

سایز پمپ کفکش تک فاز

پمپ کف کش تک فاز دارای سایز دهانه خروجی 1 اینچ، 1¼ اینچ، 2 اینچ و 3 اینچ موجود می باشند که بنا به شرایط مصرف کننده اعم از میزان ارتفاع آبرسانی (هد) و مقدار آبدهی (دبی) مورد نیاز مصرف کننده، در قطرهای مختلف انتخاب می شوند. بدیهی است که هرچه سایز دهانه خروجی بیشتر باشد، میزان ارتفاع کاسته و مقدار آبدهی افزایش می یابد، و بالعکس. ضمنا سایز های اعلام شده لزوما مختص نوع تک فاز پمپ کف کش نمی شود و پمپ کف کش سه فاز نیز می تواند در قطرهای دهانه خروجی کم، تولید شود. شکل زیر انواع پمپ کف کش را با قطرهای دهانه خروجی مختلف نشان می دهد.

ارتفاع آبرسانی (هد) پمپ کفکش تک فاز

حداکثر محدوده هد پمپ های کف کش بسته به عوامل مختلفی مانند نوع پمپ، برند و طراحی آن و نیازهای کاربردی خاص می تواند متفاوت می باشد. هد به فاصله ای اطلاق می شود که یک پمپ می تواند آب یا سایر سیالات را از منبع (مثلا چاه) تا نقطه تخلیه انتقال دهد. هد معمولا بر حسب متر یا فوت اندازه گیری می شود. پمپ کفکش تک فاز به واسطه قدرت (توان) پایین تر نسبت به پمپ کف کش سه فاز، ارتفاع آبرسانی کمتری دارد. معمولا ارتفاع پمپ کف کش تک فاز تا 100 متر می باشد. اما لزوما تمام برندهای کفکش تک فاز تا این ارتفاع را تولید نمی کنند.

ارتفاع آبرسانی (هد) پمپ کفکش تک فاز

برندهای پمپ کف کش تکفاز بر اساس سایز

برندهای پمپ کف کش تکفاز بر اساس سایز
پمپ کف کش استیل لوارا DIWA با سایز 1½ اینچ پمپ کفکش بدنه پلاستیکی داب DIVERTRON با سایز 1 اینچ
اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر

برندهای پمپ کف کش تکفاز بر اساس ارتفاع آبرسانی

پمپ کف کش تکفاز بر اساس ارتفاع آبدهی
پمپ کفکش بدنه استیل پنتاکس 5PES با ارتفاع 90 متر پمپ کف کش لوارا Scuba با ارتفاع 75.5 متر
اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر

به طور خلاصه، پمپ های کف کش تک فاز دارای ارتفاع آبرسانی و میزان آبدهی مطلوبی هستند و برای آن دسته از مصرف کنندگان که امکان تامین برق سه فاز ندارند، گزینه مطلوب و با راندمانی قابل قبول محسوب می شوند. به منظور انتخاب پمپ مناسب در راستای نیاز کاری خود، حتما با متخصصان مربوطه در این زمینه مشورت بفرمایید. در همین راستا، کارشناسان هایپر صنعت فامکو برای ارائه مشاوره مناسب انتخاب پمپ مناسب، در خدمت شما عزیزان هستند.

همچنین بخوانید
در این بخش به بررسی خصوصیات و ویژگی های نفوذدهنده صنعت نساجی پرداخته می شود و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن و کاربردهای آن در صنعت نساجی مورد بحث قرار می گیرد. در پایان این مقاله شما به راحتی با اطلاعاتی کامل و دقیق می توانید جهت خرید آن اقدام نمایید. نفوذ دهنده ها در واقع همان مواد فعال سطحی هستند که با کاهش کشش سطحی آب باعث می شوند که آب به راحتی در به الیاف نفوذ کند.. استفاده از این مواد در صنعت نساجی می تواند کمک شایانی به افزایش کیفیت رنگرزی داشته باشد.
استفاده از کریر CK-80 در صنعت نساجی جهت رنگرزی پارچه های پلی استر می باشد. این مقاله حاوی اطلاعات مفید و جامعی در مورد این ماده است که می تواند به شما در شناسایی این ماده تعاونی نساجی کمک کند. از آنجایی که رنگرزی پارچه های پلی استر به راحتی در دمای پایین انجام نمی شود به همین دلیل استفاده از کریر یک امر اجتناب ناپذیر می باشد و می تواند به بهبود رنگرزی در دمای پایین کمک کند که در این مورد انتخاب نوع حامل بسیار مهم است و دقت به این نکته می تواند در بهبود کیفیت رنگرزی مفید باشد.
این دوربین های مداربسته دیجیتال به واسطه آی پی مستقلی که دارند به اینترنت وصل می شوند. از این رو داده های حاصل از رصد دوربین بر روی نمایشگر دستگاه قابل مشاهده است و در کمترین فاصله زمانی دیتاها دراختیار کاربر قرار می گیرد که این امر در دوربین های مداربسته آنالوگ امکانپذیر نمی باشد. بدون محدودیت زمانی و مکانی به راحتی می توان به داده های دوربین مداربسته تحت شبکه دسترسی داشت که این قضیه بزرگ ترین مزیت این دوربین ها تلقی می شود.
در این بخش با ساختار و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده آشنا شده و همچنین به بررسی فرایند تولید و کاربردهای آن پرداخته شده است. سدیم آلژینات از آنجایی که از جلبک های دریایی و به صورت طبیعی در دسترس است با داشتن ویژگی هایی چون عدم سمیت و زیست تخریب پذیر بودن و هزینه دستیابی به صرفه به عنوان یک ماده با ارزش در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد این ماده جهت مصرف در صنایع غذایی و دارویی دارای تاییدیه جهانی از سازمان غذا و دارو (FDA) می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: