کابل خودنگهدار فشار متوسط

فروش انواع کابل خودنگهدار فشار متوسط

کابل های خودنگهدار فشار متوسط با توجه به استانداردهای تعریف شده در ایران برای ساخت این نوع کابل ها در دو سطح ولتاژ 20 و 33 تولید می شوند که کابل خودنگهدار فشار متوسط 20 کیلوولت دارای تقاضای بیشتری دربازار های مختلف ایران می باشد. این کابل ها با شیلد فلزی یا همان شیلد زمین ساخته می شوند تا بتوان از جان کارکنان در برابر خطرات محافظت کرد. این کابل ها باید توانایی مقاومت در بربر عوامل طبیعی، اشعه UV و نور خورشید را داشته باشند. این نوع کابل ها را می توان در اندازه های 35، 50، 70، 120 و 150میلیمتر مربع و به صورت سه فاز و با استاندارد IEC60502-2 ساخت. همچنین هایپر صنعت فامکو آماده عرضه کابل خودنگهدار فشار متوسط در مدل های زیر می باشد.

  • کابل خودنگهدار فشار متوسط 20 کیلوولت
  • کابل خودنگهدار فشار متوسط 33 کیلوولت

کابل خود نگهدار فشار متوسط

مشخصات فنی کابل خودنگهدار فشار متوسط

از این کابل ها جهت خطوط ثانویه بر روی قطب ها و یا به عنوان تغذیه کننده در مکان های مسکونی استفاده می شود. این نوع کابل براساس استانداردهای IEC60502/ AS/ NZS3599-1 طراحی می شود همچنین عایق کابل خودنگهدار فشار متوسط از نوع XLPE می باشد.

مشخصات فنی کابل خودنگهدار فشار متوسط
ولتاژ نامی 0.6 ولت تا 1 کیلوولت
عایق اسکرین لایه نیمه رسانا اکسترود شده
نوع عایق  گالوانیزه
نوع روکش بیرونی HDPE
جنس هادی تقویتی سیم های فولادی گالوانیزه

کابل خودنگهدار فشار متوسط 20 کیلوولت

کابل خودنگهدار فشار متوسط 20 کیلوولت در خطوط توزیع هوایی استفاده می شود که در بازار ایران بسیار پرطرفدار است که این نوع کابل را با توجه به استانداردهای موجود در اندازه های 50، 70، 95، 120 و 150 میلیمتر مربع ساخته می شوند که پاسخگو تمامی نیازها می باشد. کابل های فشار متوسط نسبت به کابل های فشار ضعیف دارای ساختاری متفاوت هستند که این تفاوت به علت ولتاژ کاری بالایی است که کابل های خودنگهدار فشار متوسط باید آن را تحمل کنند که این تفاوت بیشتر در عایق های کابل نمود پیدا می کند برای مثال کابل های خودنگهدار فشار ضعیف دارای یک لایه عایق و هادی می باشد اما ساختار کابل خودنگهدار فشار متوسط از داخل به بیرون به صورت زیر می باشد.

اجزای کابل خودنگهدار فشار متوسط 20 کیلوولت

  1. رسانا
  2. اسکرین هادی (نیمه هادی)
  3. عایق (XLPE)
  4. اسکرین عایق (نیمه هادی اکسترود شده)
  5. شیلد (نوار یا مفتول های مسی)
  6. روکش (HDPE)
  7. نگهدارنده : مفتول از جنس فولادی گالوانیزه

کابل خودنگهدار فشار متوسط 33 کیلوولت

این کابل بعد از کابل 20 کیلوولت دارای تقاضای زیادی می باشد، کابل خودنگهدار فشار متوسط 33 کیلوولت برای استفاده در خطوط زمینی، هوایی، توزیع برق عمومی و صنایع می باشد. تفاوت این دو کابل را می توان در ضخامت عایق آنها دانست که ضخامت عایق کابل خودنگهدار فشار متوسط که از نوع XPLEبوده برابر با 8 میلیمتر و ضخامت عایق کابل خودنگهدار فشار ضعیف 5.5 میلیمتر می باشد. از این نوع کابل به عنوان کابل انتقال هوایی اولیه و ثانویه، خطوط انتقال هوایی و غیره استفاده می شود.

لطفا جهت اطلاع از انواع، برندها، لیست قیمت و دیگر اطلاعات مورد نیاز در زمینه کابل خودنگهدار فشار متوسط، با واحد فروش تماس بگیرید.