تجهیزات جانبی ماشین آلات بسته بندی

قیمت :
66,000,000
تومان
قیمت :
72,500,000
تومان
قیمت :
42,000,000
تومان
قیمت :
76,000,000
تومان
قیمت :
80,000,000
تومان
قیمت :
2,000,000
تومان
قیمت :
65,000,000
تومان
قیمت :
7,200,000
تومان
قیمت :
5,300,000
تومان

تجهیزات جانبی ماشین آلات بسته بندی

ماشین آلات جانبی که در خطوط بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند جزو پر کاربرد ترین انواع ماشین آلات به شمار می روند. از این رو وجود تجهیزات جانبی ماشین آلات جانبی در فرآیند تولید امری بسیار ضروری و انکار ناپذیر می باشد به گونه ای که نبود آنها منجر به کند شدن یا توقف در امر تولید به خصوص تولیدات کارگاهی و صنعتی می گردد. برای مشاهده سایر مشخصات به کاتالوگ تجهیزات جانبی ماشین آلات بسته بندی مراجعه فرمایید.

انواع تجهیزات جانبی ماشین آلات بسته بندی

تجهیزات جانبی ماشین آلات بسته بندی که در هایپر صنعت فامکو ارائه می گردد شامل موارد زیر می باشد که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم:

دستگاه بالابر

دستگاه بالابر جهت انتقال مداوم محصولات به مخزن دستگاه بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای انواع مختلفی می باشد که شامل بالابر Z، بالابر اوگر حلزونی مخصوص مواد پودری و بالابر پله ای می باشد.

دستگاه تسمه کش

این دستگاه جهت تسمه کشی به دور محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع دستگاه های تسمه کش وارداتی چینی و تایوانی از مدل های دستی تا مدل های اتوماتیک می باشد.

انواع دستگاه های دوخت

این دستگاه در صنعت بسته بندی بسیار پر کاربرد است و برای درب دوزی انواع پاکت های ساخته شده با متریال های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه چسب زن کارتن

دستگاه چسب زن جهت افزایش سرعت فرایند چسب زنی کارتن های بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه میز ترافیک

این دستگاه برای جمع شدن بطری های آماده شده در خط تولید مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه میکسر پودر 

دستگاه میکسر پودر برای مخلوط کردن مواد پودری خشک در ظرفیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.


دستگاه خط شست و شو سبزیجات و میوه جات

این دستگاه ها شست و شو تا آبگیری نهایی محصولات را جهت راه اندازی خطی کاملا بهداشتی، انجام می دهند که بعد از شست و شو کار بسته بندی محصولات انجام می شود. هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده پروژه های متعدد در راه اندازی خط شست و شوی سبزیجات و میوه جات می باشد از این رو می توانید صفر تا 100 راه اندازی این خط را به کارشناسان این مجموعه بسپارید.

دستگاه بلانچر

این دستگاه به صورت درام و چرخشی می باشد و جهت آنزیم زدایی مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که در استفاده از این دستگاه حتما باید مورد توجه قرار دهید این امر است که محصولات شما نباید دیواره نرم داشته باشند در غیر این صورت محصولات شما دچار آسیب خواهند شد.

دستگاه استرچ پالت

این دستگاه جهت کشیدن نایلون استرچ به دور محصولاتی بزرگی که بر روی پالت قرار می گیرند مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه اسکین پک

دستگاه اسکین پک جهت بسته بندی های خاص که تولید کننده می خواهد بسته بندی فرم محصول را به خود بگیرد مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه آسیاب

هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده 2 نمونه دستگاه آسیاب به صورت ساخت صنعتی و وارداتی چینی با ظرفیت کم است که مناسب استفاده های آزمایشگاهی یا تولیدات محدود می باشد.

دستگاه اسلایسر میوه

این دستگاه جهت اسلایس کردن انواع میوه به شکل های مختلف بوده و به صورت وارداتی می باشد.

دستگاه نوار استیل آبکشی 

دستگاه نوار استیل آبکشی جهت آبکشی محصولات بعد از دستگاه های شست و شو قرار می گیرد.

دستگاه سانتریفیوژ آبگیری

این دستگاه برای گرفتن آب محصولاتی چون سبزی و میوه مورد استفاده قرار می گیرد.

میز کار استیل

میز کار استیل جهت کار در کارگاه های بهداشتی، آزمایشگاه ها و شرکت های دارویی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

مخازن نگهداری محصولات

این دستگاه ها مخازن بسیار پر کاربرد در امر تولید هستند و در صنایع دارویی، بهداشتی و نوشیدنی ها استفاده می شوند.

انواع دستگاه روغن گیر پرس سرد

دستگاه های روغن گیر پرس سرد دستگاهی برای روغن گیری دانه های گیاهی است که روغن های گیاهی بسیار با کیفیت و ارگانیک را تولید می نماید.

انواع دستگاه های تفت و شور کن آجیل و خشکبار

این دستگاه جهت تفت دادن و طعم دار کردن محصولات خشکباری مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه بوجاری

دستگاه های بوجاری برای پاک کردن خاشاک و سنگ ریزه و غیره از محصولاتی چون گندم ، جو ، خشکبار و حبوبات مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که وجود دارد این است که برای پاک نمودن و بوجاری کردن گندم و جو نمی تواند از دستگاه بوجاری حبوبات و خشکبار استفاده نمود زیرا دستگاه بوجاری گندم و جو متفاوت از دستگاه بوجاری حبوبات و خشکبار می باشد.

دستگاه کره و ارده گیر

در استفاده از این دستگاه کافی است محصول مورد نظر را درون مخزن دستگاه بریزید با شروع کار این دستگاه کره گیری یا ارده گیری انجام می گردد. این دستگاه به صورت وارداتی چینی با کیفیت درجه 1 می باشد.

دستگاه های دربند

دستگاه های دربند مناسب جهت بستن درب انواع بطری های مختلف می باشد.

هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع ماشین آلات جانبی در امر بسته بندی به صورت وارداتی و یا سفارشی ساز به مشتریان عزیز خود می باشد. تمامی ماشین آلات هایپر صنعت فامکو اعم از ماشین آلات وارداتی و ماشین آلات ساختنی دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش شرکت فامکو می باشند از این رو جهت خرید دستگاه از هایپر صنعت فامکو می توانید با خیالی آسوده با کارشناسان هایپر صنعت فامکو جهت معرفی دستگاه مورد نیاز تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: