لوازم و تجهیزات جانبی استخر

فروش لوازم و تجهیزات جانبی استخر

تجهیزات استخری به دو دسته تجهیزات اصلی و جانبی تقسیم می شوند. تجهیزات اصلی شامل پمپ تصفیه استخر، فیلتر شنی استخر، سیستم های گند زدایی، مبدل و غیره می باشد که از اساسی ترین تجهیزات برای داشتن استخر به شمار می روند. اما تجهیزات جانبی استخر شامل جارو های تمیز کننده استخر، شیر های چند راه، اسکیمر، استرینر، استخر بی پایان و غیره می شوند، تجهیزات جانبی استخر برای راحتی، ایجاد نشاط و محیطی امن برای شناگران و داشتن آبی با کیفیت بالاتر در در کنار تجهیزات اصلی استخر، سونا و جکوزی به کار برده می شوند. هایپر صنعت فامکو به عنوان مرکز فروش لوازم استخر ارائه دهنده وسایل استخر شنا یا تجهیزات جانبی استخر در انواع مختلف می باشد.

معرفی انواع لوازم جانبی استخر و جکوزی

وسایل جانبی استخر و جکوزی شامل موارد زیر می باشد:

  • جارو استخری
  • شیر های بکواش فیلتر
  • استخر بی پایان
  • اسکیمر
  • گریل
  • آبنما استخری
  • نردبان استخر

در ادامه به شرح هر یک از موارد فوق که از تجهیزات و لوازم استخر یا وسایل جانبی استخر محسوب می شوند، می پردازیم:

جاروی استخر

یکی از بهترین روش ها برای جمع آوری نمودن آشغال های ته نشین شده در کف استخر، گل و لای و جلبک های سطح و دیواره استخر استفاده از جارو های استخری می باشد. عدم استفاده از جاروی استخری به عنوان یکی از تجهیزات جانبی استخر موجب می شود محیطی کاملا مساعد برای رشد میکرو ارگانیسم ها داشته باشیم. آلودگی های ناشی از میکروارگانیسم ها سبب بروز بیماری در افراد که از استخر استفاده می کنند، می شود. جارو استخر به عنوان یکی از تجهیزات جانبی استخر با توجه به ساختار و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد، در سه دسته جارو استخری دستی، جارو نیمه اتوماتیک، روبات های تمیز کننده استخر دسته بندی می شود.

جاروی استخر

شیر فیلتر شنی استخر

شیر فیلتر شنی به عنوان یکی از تجهیزات جانبی استخر به منظور کنترل و بهبود عملکرد فیلتر های شنی در سیستم تصفیه استخر و جکوزی به صورت چند راهه، در اختیار کاربران قرار می گیرد و عملیات هایی اساسی چون فیلتر، بک واش و شستشو در فیلتر های شنی را کنترل می کند. این شیر ها در دو نوع دستی و اتوماتیک طراحی و ساخته می شوند.

شیر فیلتر شنی استخر 

دستگاه موج ساز استخر بی پایان یا استخر بی انتها

دستگاه موج ساز، مجهز به پمپی است که وظیفه آن ایجاد جریان مخالف در آب استخر است و این امکان را ایجاد می کند تا فرد برای مدت طولانی در نقطه ای ثابت شنا کند بدون اینکه در واقعیت مسافتی را طی کرده باشد به عبارت دیگر استخر بی پایان به عنوان یکی از تجهیزات جانبی استخر رویای شنا کردن در روخانه را در استخر های کوچک خانگی محقق ساخته است.

دستگاه موج ساز استخر بی انتها

در ساختمان استخر بی انتها از نازل، پمپ سیرکولاتور، سیستم لوله کشی و کنترل پنل استفاده می شود. نازل های استخر بی پایان در دو نوع تو کار و روکار ارائه می شوند که کاربران با توجه به نوع استخر و کاربری آن اقدام به انتخاب یکی از انواع گفته شده می کنند. با وجود هزینه اولیه بالا استخر بی انتها به عنوان یکی از تجهیزات جانبی استخر، این تجهیز نوعی سرمایه گذاری عالی برای استخر شما محسوب می شود.

اسکیمر استخر

اسکیمر استخر یکی از تجهیزات جانبی استخر است که محفظه ای از جنس پلاستیک فشرده است که در دیواره های استخر قبل از بتون ریزی نصب می شود. نحوه عملکرد اسکیمر استخر به این شکل است که آب وارد اسکیمر شده و ضایعات بزرگ توسط سبد موجود در اسکیمر جذب و مانع از ورود آنها به خط تصفیه می شود. نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که آلودگی های کوچکی که از سبد توری اسکیمر عبور می کنند در فیلتر شنی به دام خواهند افتاد.

اسکیمر استخر

از اسکیمر استخر همچنین در زمان جارو نمودن ضایعات ته نشین شده در کف استخر نیز استفاده می شود بدین صورت که در جارو دستی استخری شیلنگ خرطومی را وارد دهانه اسکیمر می کنیم و با استفاده از قدرت مکش پمپ تصفیه، ضایعات ته نشین شده بر کف استخر جمع آوری شده و وارد سیستم فیلتراسیون استخر می شود.

گریل استخر

گریل استخر به عنوان یکی از تجهیزات جانبی استخر در واقع یک نوع در پوش است، این نوع از گاتر ها به منظور پوشاندن سطح کانال های پیش ساخته و یا سنگی که در حاشیه استخر و جکوزی به منظور جمع آوری آب های سرریزی و در سرویس های بهداشتی و راه رو ها جهت جمع آوری آب های سطحی قرار دارند استفاده می شود، جنس آنها پلی پروپیلن (PP) یا فایبر گلاس (UPVC) و استیل می باشد. و در مدل ها و سایز های مختلف طراحی و ساخته می شوند.

گریل استخر

آبنما استخری

آبنما استخر یک تجهسز جانبی استخر است که با نام های دیگری چون سر ریز های استخری، آبنمای پرده ای و نازل کرتین نیز شناخته می شود، نوعی آبنما دیواری است که آب استخر توسط یک پمپ مکش شده و مجددا توسط نازل به صورت پرده آب به داخل استخر یا حوض سرازیر می شود.

آبنمای استخری

استخر های شنا به دلیل آب بندی کافی، فضای لازم تاسیساتی و سیستم تصفیه مناسب از بهترین مکان ها برای نصب آبنما هستند که علاوه بر ایجاد آرامش و جنبه های ماساژ درمانی با ایجاد رطوبت در محیط استخر آب را خنک نموده و شرایطی مطبوع برای استفاده شناگران را فراهم می کند. جنس بدنه این آبنما ها به عنوان یکی از تجهیزات جانبی استخر از استنلس استیل است که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی ناشی از آب استخر دارند.

نردبان استخر

یکی از تجهیزات جانبی استخر وجود نردبان استخر است که سبب راحتی و ایجاد امنیت در ورود و خروج شناگران به استخر می شود. پله های استخری از 2 تا 6 پله در دو نوع کف پلاستیک فشرده (ABS) و کف استیل در بازار ارائه می شود.

نردبان استخر

بدنه این نردبان ها به دلیل شیمی آب از جنس استنلس استیل 304 ساخته می شوند تا از خوردگی و زنگ زدگی و ایجاد خش در نردبان جلوگیری به عمل آید. وجود یک نردبان استخری در استخر هایی به طول 6 متر کافی است در استخرهایی با طول بیش از 6 متر به ازای هر 5 متر باید یک نردبان نصب شود که باید در قسمت کم عمق و عمیق استخر قرار گیرند.

شایان ذکر است در خرید نردبان استخر به عنوان یکی از تجهیزات جانبی استخر باید به مواردی زیر توجه شود:

  • عمق استخر
  • سر پوشیده و یا سرباز بودن استخر
  • توجه به قلیایی یا اسیدی بودن آب استخر و چه رده سنی کودک یا بزرگسال از استخر استفاده می کنند.

لیست قیمت لوازم جانبی استخر

لوازم جانبی استخر شامل تجهیزات مختلفی می شود . جهت اطلاع از قیمت لوازم جانبی استخر یا تجهیزات جانبی استخر با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

faq

تجهیزات جانبی استخر به دسته ای از لوازم گفته می شود که سبب سهولت در استفاده، ایجاد حس نشاط و شادابی بیشتر در شناگران و داشتن آب با کیفیت بالاتر استفاده می شوند.

در زمان خرید تجهیزات جانبی استخر باید به مواردی چون حجم استخر، سر پوشیده یا رو باز بودن استخر، عمق استخر، وجود و همچنین عدم وجود اپراتور برای حفاظت و نگهداری توجه نمود.

لوازم جانبی ستخر شامل جاروی استخری، شیر های بکواش اتوماتیک، استخر بی پایان، آبنما و نردبان استخری و غیره می شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: