فروش تجهیزات استخر

تجهیزات استخری به اقلام و محصولاتی گفته می شود که برای ساخت، نگهداری، تمیز کردن استخرها، سونا و جکوزی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی تجهیزات استخری طیف بسیار گسترده ای از لوازم مورد استفاده در استخر را شامل می شود. این امکانات برای تامین فشار آب، ضدعفونی، گرمایش، حذف رطوبت محیط و به طور کلی در جهت رفاه هر چه بیشتر شناگران مورد استفاده قرار می گیرد. این تجهیزات بسته به سایز استخر، عمومی و خصوصی بودن، روباز یا سر بسته بودن، ممکن است متفاوت باشند. به صورت کلی تجهیزات استخر را می توان در دو دسته لوازم اصلی استخر و لوازم جانبی تقسیم بندی کرد.

انواع تجهیزات استخری

انواع تجهیزات و لوازم جانبی استخر قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو:

  • پمپ تصفیه استخر
  • فیلتر تصفیه استخر و جکوزی
  • تجهیزات ضد عفونی استخر
  • تجهیزات نظافتی استخر
  • تجهیزات روشنایی استخر
  • مبدل حرارتی استخر
  • نردبان و دستگیره استخر

پمپ تصفیه استخر

رکن اصلی در تجهیزات استخر، پمپ می باشد. پمپ آب خروجی سیستم تخلیه را از فیلتر عبور داده و مجددا به کاسه استخر باز می گرداند.

فیلتر تصفیه استخر و جکوزی

فیلترهای تصفیه استخر و جکوزی معمولا مخزن هایی هستند که از فلز یا فایبر گلاس ساخته می شوند. این فیلتر ها خود به سه دسته فیلتر شنی، دیاتومه ای و کارتیجی تقسیم بندی می شوند.

تجهیزات ضدعفونی استخر

بعد از فیلتر و حذف شدن ذرات جامد موجود در آب، می بایست یک توازن شیمیایی در آب استخر ایجاد شود تا از این طریق عوامل بیماری زا، از بین برود و میکروارگانیسم های بیماری زا در آب استخر امکان رشد و تکثیر نداشته باشند. از جمله این تجهیزات می توان به کلرزن های خطی، کلرزن های نقطه ای، قرص کلر، دوزینگ پمپ ها اشاره نمود.

تجهیزات نظافتی استخر

در ادامه به تجهیزات نظافتی مورد نیاز استخر ها اشاره شده است.

  • جاروی استخر

جاروی استخر از وسایل جانبی استخری می باشد که موجب پاکسازی مواد معلق سنگین ته نشین شده در کف استخر می شود. جاروی استخر کمک می کند تا برای تمیز نمودن استخر لازم نباشد، آب استخر تخلیه شود. جاروی استخر، خود به سه دسته جاروی دستی و جاروی رباتیک و نیمه اتوماتیک استخر تقسیم بندی می شود.

  • برس استخر

برس استخر برای تمیز کردن آلودگی های چسبیده به استخر، که امکان تمیز نمودن آن به وسیله جارو امکان پذیر نیست، مورد استفاده قرار می گیرد.

  • کفشور استخر

کفشور استخر به منظور جلوگیری از ایجاد جریان گردابی در زمان مکش آب، در استخر کاربرد دارد.

تجهیزات روشنایی استخر

این تجهیزات برای روشنایی استخر در دو نوع روکار (بدون کاسه) و توکار (با کاسه) مورد استفاده قرار می گیرند.

نردبان و دستگیره استخر

جهت سهولت استفاده شناگران از استخر، نردبان و دستگیره مورد استفاده قرار می گیرد. در استخر هایی که طول آن ها، بیشتر از ده متر باشد از دو نردبان استخر یکی در عمق کم و دیگری در عمق زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین نردبان استخر، از جنس استیل 304 یا 316 می باشد.

مبدل حرارتی استخر

این قطعه نقش مهمی در گرم کردن آب استخر به خصوص در فصل زمستان دارد. روش کار در مبدل های حرارتی بدین صورت است که آب قبل از ورود به استخر، با عبور از بخاری گرم شده و به دمای مطلوب می رسد. مبدل های حرارتی به چند دسته تقسیم می شوند که بسته به نوع استخر ها، انواع متفاوتی از آن کاربرد دارد. به صورت کلی، بخاری، پمپ حرارتی و پوشش خورشیدی انواعی از سیستم های گرمایشی استخر می باشند.

faq

تجهیزات استخر به طور معمول برای استخرهای متفاوت یکسان است، فقط تفاوت های جزیی ممکن است مشاهده شود. برای توضیح بیشتر می توان این گونه بیان کرد که مثلا برای استخرهای کوچک از تجهیزات کوچکتری که فضای کمتر را اشغال می کنند می توان استفاده کرد. امکانات مورد استفاده در استخرهای آموزشی کمی متفاوت تر است چون نیاز به تجهیزاتی کاملی برای آموزش افراد غیر حرفه ای می باشد.

حجم آب مورد استفاده در استخر، روباز یا سربسته بودن، عمومی یا خصوصی بودن و مورد آخر، استخر در چه مرحله ای از ساخت می باشد!? در بعضی موارد که در ابتدای ساخت استخر هستید می توان از تجهیزاتی استفاده نمود که به صورت دفنی کاربرد دارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: