فروش دریل

دریل تجهیزی کاربردی با قابلیت حمل آسان در تمامی پروژه ها می باشد. این ابزار محبوب که عملیات سوراخکاری و پیچیدن انواع پیچ را برای کاربران میسر می سازد، امروزه در تمامی منازل مسکونی، اماکن صنعتی و کارگاه ها کاربرد فراوان دارد و قابلیت سوراخکاری انواع سطوح سخت فلزی، دیوارهای بتنی، آجری، چوب و ام دی اف را دارد و دارای مته ای است که در صورت نیاز، قابل تعویض می باشد. دریل ها بر حسب نوع کاربری در انواع مختلف عرضه می شوند.

هایپر صنعت فامکو توانسته است با سابقه ای بالغ بر دو دهه، انواع دریل را با کیفیت مطلوب به شما مشتریان عزیز ارائه نماید. برای انتخاب و خرید دریل پر فروش می توانید با مشاورین هایپر صنعت فامکو در ارتباط باشید.

مشخصات فنی دریل

دریل ها از بخش های مختلفی تشکیل می شوند و امروزه برای سهولت استفاده کاربران، اشکال این دستگاه متناسب با سیستم فیزیکی کاربران طراحی می شود و یکی از مهم ترین ابزارآلات محسوب می شود که در مدل های برقی و شارژی عرضه می شوند. دریل های برقی تکفاز بوده و با برق 220 ولت شهری کار می کنند و دریل های شارژی با باطری های قابل شارژ، مورد استفاده قرار می گیرند. ساختار عملکردی دریل ها به گونه ای است که الکتروموتور، شفتی راکه به سه نظام متصل است با چرخش به حرکت در می آورد و بدین ترتیب کار می کند. همچنین برخی از دریل ها برای سهولت در هدف گیری و سوراخکاری صحیح و عمود مجهز به دسته کمکی هستند که با متصل کردن دسته دوم به بدنه، می توان تسلط و فشار بیشتری، حین سوراخکاری ایجاد کرد و خرید دریل کوچک و بزرگ می تواند نیاز شما را در تمام زمینه ها برطرف نماید.

انواع دریل

خرید انواع دریل

خرید انواع دریل بستگی به نیاز کاربر دارد. در صورتیکه که قصد خرید بهترین دریل را دارید باید با انواع این تجهیز به خوبی آشنا شوید و سپس اقدام به خرید نمایید. دریل ها به صورت کلی از نظر عملکرد به دو صورت دریل چکشی و گیربسی هستند که دریل گیربکس می تواند خاصیت چکشی هم داشته باشد. در ادامه انواع دریل های قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو را مشاهده می کنید. همچنین برای شناخت بیشتر دریل ها، می توانید به مقاله دریل چیست، مراجعه نمایید.

مزایای دریل

  • سهولت در سوراخکاری
  • ایجاد سوراخ در قطر های متنوع با توجه به نوع کاربری
  • سهولت در سفت کردن و باز کردن انواع پیچ
  • سرعت بالا در سوراخکاری
  • سرعت بالا در باز و بسته کردن پیچ ها
  • عدم فشار به نیروی دست کاربر در زمان باز و بسته کردن پیچ ها
  • ایجاد سوراخکاری های دقیق و بدون تخریب در سایزهای مد نظر
  • سرعت بالا در اجرا

دریل دست دوم

دریل دستگاهی برقی است که دارای الکتروموتور تکفاز یا الکتروموتور DC برق مستقیم با باطری قابل شارژ می باشد که طول عمر همه الکترو موتورهای برقی نامعلوم بوده و ارتباط مستقیمی با نحوه استفاده کاربر دارد. ضمن اینکه دستگاه دریل دارای طول عمر مشخص می باشد و در صورت استفاده مکرر به خوبی عمل نمی کنند. از این جهت، هایپر صنعت فامکو به خریداران محترم توصیه می کند از خرید دریل های دست دوم خودداری کرده و نسبت به خرید یک دستگاه دریل آکبند با توجه به نیاز و کاربری مورد نظر خود اقدام نمایید.

گارانتی

دریل ها بسته به نوع و برند دریل می توانند شامل گارانتی باشند. توصیه می شود قبل از اقدام به خرید دریل از برندهای مختلف، درباره گارانتی محصول مورد نظر از کارشناسان هایپر صنع فامکو، اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

خرید دستگاه دریل

خرید دریل ارزان قیمت می تواند مقرون به صرفه باشد و به عوامل گوناگونی مانند نوع کاربری، سایز دریل، میزان توان خروجی و برند دریل بستگی دارد. در این بین سایز دریل ها یکی از عوامل اصلی و تعیین کننده در قیمت نهایی این محصول به حساب می آید که عمدتا قیمت دریل کوچک کمتر از قیمت دریل بزرگ می باشد و قیمت دریل حرفه ای در مقایسه با دریل های بزرگ بیشتر است. از این جهت، برای دریافت مشاوره فنی و استعلام قیمت انواع دریل با کارشناسان فنی ابزارآلات در هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

همچنین در صورتیکه که تمایل دارید درباره انواع دریل، اطلاعات بیشتری کسب نمایید، می توانید به مقاله دریل چیست، مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: