دستگاه فرز سنگبری

دستگاه فرز سنگبری چیست؟

دستگاه فرز سنگبری دستگاهی بسیار کاربری در صنعت سنگ کاری می باشد که جهت برش انواع سنگ و سرامیک و ساب سنگ های نما و راه پله ها مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه فرز سنگ دارای دور چرخش متفاوتی از دستگاه فرز آهنگری بوده و با وجود تشابه ظاهری کاربردی متفاوت دارد که ضمن برخورداری از دور چرخش کمتر از فرز آهنگری صفحه برش مورد استفاده در سنگبری  متفاوت و مختص دستگاه فرز سنگبری می باشد. هایپر صنعت فامکو با دو دهه تجربه در تامین ماشین آلات صنعتی ارایه کننده بهترین برندهای فرز سنگبری دارای استاندارد روز دنیا می باشد.

دستگاه فرز سنگبری

مشخصات فنی دستگاه فرز سنگبری

دستگاه فرز سنگبری دستگاهی کاربردی در صنعت ساختمان سازی است که کاربرد اختصاصی در برش سنگ و ساب اسلب های بریده شده دارد. سرعت آزاد چرخش در دستگاه های فرز اصلی ترین فاکتور متمایز کننده در دستگاه فرز سنگبری از دیگر انواع فرز می باشد که در فرز سنگبری این سرعت از 6000 تا 6500 دور در دقیقه می باشد. که این تعداد دور از تعداد دور آزاد صفحه، در فرز آهنگری حدود دو هزار دور کمتر بوده و امکان برش سنگ بدون آسیب را فراهم می کند. در برخی از نمونه های دستگاه فرز سنگبری امکان اتصال پمپ آب جهت سهولت در برش برخی از انواع سنگ با سختی های گوناگون وجود دارد که این گزینه امکان برش نرمتر و بدون گرد و غبار را فراهم می آورد.

اجزای دستگاه فرز سنگبری

اجزای دستگاه فرز سنگبری

  1. دسته فرزسنگبری
  2. دکمه چرخش دسته فرز سنگبری
  3. قاب محافظ آلومینیومی فرز سنگبری
  4. شاسی قفل کن اتومات صفحه فرز سنگبری
  5. کلید استارت فرزسنگبری
  6. موتور فرز سنگبری
  7. صفحه برش فرز سنگبری
  8. محل اتصال شیلنگ پمپ آب در برخی از مدل ها

نحوه انتخاب دستگاه فرز سنگبری

برای انتخاب دستگاه فرز سنگبری باید به توان مورد نیاز برای برش و تعداد دور آزاد دستگاه دقت ویژه داشت چرا که فرز های سنگبری دارای دور آزاد 6000 تا 6500 دور در دقیقه بوده و از صفحه مخصوص برش سنگ استفاده می کنند. ابعاد دستگاه و شیلد محافظ آلومینیومی جهت استفاده از فرز سنگ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

کاربرد دستگاه فرز سنگبری
  • کارخانجات فعال در صنایع سنگ بری
  • برش و ساب انواع سنگ
  • کارگاه سنگبری
  • برش کاری کاشی و سرامیک
  • ساختمان سازی

مزایای دستگاه فرز سنگبری
  • سرعت در برش کاری انواع سنگ
  • صرفه جویی در وقت و هزینه نیروی انسانی
  • دقت در برش انواع سنگ
  • سرعت در برش انواع سنگ

نکات ایمنی استفاده از دستگاه فرز سنگبری

دستگاه فرز سنگبری دستگاهی سنگین و دارای لنگر بوده و جهت استفاده لازم است کاربر تجربه کافی جهت استفاده از فرز سنگبری را داشته باشد. در غیر اینصورت ممکن است آسیب های جدی به کاربر در اثر عدم استفاده صحیح وارد آید. استفاده از پوشش مناسب ایمنی شامل عینک ایمنی و دستکش و لباس ضخیم و همچنین ماسک مخصوص تنفسی هنگام استفاده از فرز سنگبری الزامی بوده و در صورت عدم استفاده پوشش ایمنی توسط کاربر احتمال وارد آمدن صدمات جدی جبران ناپذیر به کاربر وجود دارد.

دستگاه فرز سنگبری دست دوم

دستگاه فرز سنگبری دستگاهی الکتریکی می باشد که در طول زمان استفاده از عمر آن کم شده و به مرور زمان فرسوده می گردد لذا باید دقت داشت در صورت تصمیم به خرید انواع دست دوم فرز سنگبری از چه کسی و از کجا خریداری می شود. جهت جلوگیری از تحمیل هزینه های بیشتر جهت تعمیر مجدد دستگاه هایپر صنعت فامکو به خریداران محترم پیشنهاد می کند از خرید انواع فرز سنگبری دست دوم صرف نظر کنند.

قیمت دستگاه فرز سنگبری

فاکتور قیمت در دستگاه فرز سنگبری نسبت به نوع دستگاه و توان دستگاه و همچنین برند دستگاه فاکتوری متغییر می باشد. جهت استعلام قیمت به صفحات فروش دستگاه فرز سنگبری مراجعه کرده یا با کارشناسان فروش ماشین آلات ساختمانی در هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: