محصولات پنوماتیک متال ورک

محصولات پنوماتیک متال ورک

محصولات تولید شده این برند که ساخت کشور ایتالیا می باشد شامل: سیلندر چرخشی، شیرهای کنترل جهت و کنترل جریان می باشد و هم چنین انواع عملگرهای آن عبارتند از: جک قلمی، جک کتابی، جک رادلس و غیره که در این صفحه اشاره شده است می باشد.

انواع عملگرهای پنوماتیک Metalwork

عملگرهای پنوماتیک متال ورک در انواع زیر ارائه می شوند که در ادامه به آنها اشاره شده است.

محصولات پنوماتیک متال ورک (Metalwork)

جک پنوماتیک متال ورک

متال ورک برند ایتالیایی می باشد که متناسب با استانداردهای جهانی تولید می شود. جنس برند این جک ها از آلیاژ آلومینیوم و استنلس استیل است و دمای کاری 20- تا 80 درجه سانتیگراد نوع عملکردی یک یا دو طرفه می باشد. قطر این جک ها از 32 تا 125 میلیمتر می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک پنوماتیک Metalwork به صفحه جک یا سیلندر متال ورک مراجعه نمایید.

جک پنوماتیک متال ورک (Metalwork)

جک قلمی متال ورک

جک های متال ورک از بدنه آلومینیومی تولید شده است که در سایزهای مختلفی وجود دارند. این جک ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند زیرا دارای بدنه محکم و با دوام می باشند. نام دیگر جک قلمی متال ورک، جک گرد می باشد که در ابعاد متفاوتی وجود دارد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک قلمی Metalwork به صفحه جک قلمی متال ورک مراجعه نمایید.

جک قلمی متال ورک (Metalwork)

جک کامپکت پنوماتیک متال ورک

جک کامپکت متال ورک فشار کاری 10 بار را می تواند تحمل کند. جنس این جک ها نیز مانند سایر جک های متال ورک از آلومینیوم تولید شده است. دمای کاری که این جک ها 10- تا 80 درجه سانتیگراد با مدل های مختلف و کورس های گوناگون می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک کامپکت پنوماتیک Metalwork به صفحه جک کامپکت پنوماتیک متال ورک مراجعه نمایید.

جک کامپکت پنوماتیک متال ورک (Metalwork)

جک کتابی یا راهنمادار متال ورک

این جک ها دارای دو شفت راهنما دار می باشد. حسگرهای دوگانه در دو سمت بالا و پایین نصب شده اند. قطر پیستون جک های کتابی متال ورک از 6 تا 32 میلیمتر با توجه به مدل های مختلف متغیر است. دمای کاری آنان نیز 10- تا 80 درجه سانتیگراد می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک کتابی یا راهنمادار Metalwork به صفحه جک کتابی یا راهنمادار متال ورک مراجعه نمایید.

جک کتابی یا راهنمادار متال ورک (Metalwork)

جک رادلس متال ورک

فشار کاری این جک ها 1 تا 8 بار و دمای کاری آنها 10- تا 80 درجه سانتیگراد می باشد. قطر و کورس آنان با توجه به مدل های مختلف، متفاوت می باشد. جک رادلس قابلیت نصب سنسورهای پنوماتیکی را نیز دارد. از آلیاژ آلومینیوم برای بدنه آنها استفاده شده است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک رادلس Metalwork به صفحه جک رادلس متال ورک مراجعه نمایید.

جک رادلس متال ورک (Metalwork.)

جک کارتریجی متال ورک

جک کارتریجی متال ورک دارای قطر پیستون 6 تا 16 میلیمتر می باشد. مهره هایی که روی رزوه های جک کارتریجی تعبیه شده است، سهولت نصب آن را تضمین می نماید. مدل یکطرفه آن برای نصب در فضاهای کوچک کاربردی می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک کارتریجی Metalwork به صفحه جک کارتریجی متال ورک مراجعه نمایید.

جک کارتریجی متال ورک (Metalwork).

سیلندر چرخشی متال ورک

سیلندر های چرخشی متال ورک که برای تبدیل نیروی خطی پنوماتیک به نیروی چرخشی دورانی در انواع مختلف و با نیروی دورانی متنوع مورد استفاده قرار می گیرند. فشار کاری آنها از 1 تا 7 و 10 بار برحسب مدل های گوناگون و رنج دمای قابل تحمل آنها نیز با توجه به نوع آببند متفاوت می باشد که معمول آن از 5- تا 60 درجه سانتیگراد می باشد. قابل ذکر است که در این نوع از سیلندرهای Metalwork برخلاف سایر سیلندرهای دیگر که نیروی خطی مورد توجه است نیروی دورانی یا گشتاور مهم بوده و مورد توجه قرار دارد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت سیلندر چرخشی Metalwork به صفحه سیلندر چرخشی متال ورک مراجعه نمایید.

سیلندر چرخشی متال ورک (Metalwork)

گریپر پنوماتیک متال ورک

گریپرها یا چنگک های پنوماتیک Metalwork از دیگر تجهیزات پنوماتیکی این برند می باشند که در انواع گوناگون و متنوع برای جابجایی یا گرفتن و نگه داشتن قطعات کار مورد استفاده قرار می گیرند. مانند سایر تجهیزات متال ورک، گریپر ها هم در سایزهای مختلف و با فشار کاری تا 7 بار و دمای کاری تا 60 در سانتیگراد تولید می شوند. موردی که در گریپرهای متال ورک با توجه به تنوع مدل های آنها مورد توجه قرار می گیرد، نوع حرکت انگشتان یا فک های گریپر می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت گریپر پنوماتیک Metalwork به صفحه گریپر پنوماتیک متال ورک مراجعه نمایید.

گریپر پنوماتیک متال ورک (Metal work.)

انواع شیرهای پنوماتیکی متال ورک

شیر کنترل جهت متال ورک

کمپانی متال ورک انواع شیرهای کنترل جهت پنوماتیکی را در سبد محصولات خود دارد. شیرهای پنوماتیک کنترل جهت متال ورک از نظر نوع تحریک شیر به مدل های شیر کنترل جهت برقی Metalwork، شیر کنترل جهت دستی متال ورک، شیر کنترل جهت مکانیکی Metalwork و شیر کنترل جهت سیگنالی متال ورک تقسیم می شوند.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت شیر کنترل جهت متال ورک Metalwork به صفحه شیر کنترل جهت متال ورک مراجعه نمایید.

شیر کنترل جهت متال ورک (Metalwork)

شیر کنترل فشار متال ورک

شیر کنترل جهت متال ورک یکی از محصولات منحصر به فرد Metalwork است که تقریبا به صورت اختصاصی توسط این کمپانی تولید می گردد و می تواند به عنوان شیر اطمینان و شیر کاهنده فشار در مدارات پنوماتیک مورد استفاده قرار گیرد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت شیر کنترل فشار Metalwork به صفحه شیر کنترل فشار متال ورک مراجعه نمایید.

شیر کنترل فشار متال ورک (Metalwork)

شیر کنترل جریان متال ورک

شیر کنترل جریان Metalwork یا فلو کنترل های متال ورک در مدارات مختلف پنوماتیک به عنوان کنترل کننده های جریان یا سرعت کاربرد دارند. این شیرها در مدل های مختلف بین راهی شیلنگ خور یا رزوه ای یا به صورت ثابت و یک سر رزوه در دسترس قرار دارند.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت شیر کنترل جریان Metalwork به صفحه شیر کنترل جریان متال ورک مراجعه نمایید.

شیر کنترل جریان متال ورک (Metalwork)

شیر ماژولار پنوماتیک متال ورک

شیرهای ماژولار پنوماتیک Metalwork با تکنولوژی به روز و ترکیب کردن تمام عناصر پنوماتیکی و الکتریکی یک واحد یکپارچه پنوماتیک بوجود آورده و انجام امور و کنترل مدارات پنوماتیکی را از طریق نصب این شیرها برای اپراتور راحت تر کرده است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت شیر ماژولار پنوماتیک Metalwork به صفحه شیر ماژولار پنوماتیک متال ورک مراجعه نمایید.

شیر ماژولار پنوماتیک متال ورک (Metalwork)

واحد مراقبت متال ورک

واحد مراقبت متال ورک در دو سری، واحد مراقبت متال ورک اسکیل ایر و واحد مراقبت متال ورک نیودیل تولید می شود. هر یک از این دو سری واحد مراقبت Metalwork خود به دسته های متنوع دیگری تقسیم می شود که تنوع فراوان را در انتخاب مصرف کننده بوجود می آورد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت واحد مراقبت Metalwork به صفحه واحد مراقبت متال ورک مراجعه نمایید.

واحد مراقبت متال ورک (Metalwork)

فیتینگ و اتصالات پنوماتیک (Metalwork)

کمپانی متال ورک گستره وسیعی از انواع فیتینگ و اتصالات پنوماتیک متال ورک را تولید می کند که می تواند در مدارات و صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. تنوع این محصولات به گونه ای است که به عنوان مثال این شرکت یک سری از محصولات خود را بطور مخصوص جهت صنایع غذایی تولید می کند.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت فیتینگ و اتصالات پنوماتیک Metalwork به صفحه فیتینگ و اتصالات پنوماتیک متال ورک مراجعه نمایید.

فیتینگ و اتصالات متال ورک (Metalwork)

تجهیزات جانبی و متعلقات متال ورک

در کنار محصولات و تجهیزات اصلی Metalwork، متعلقات و تجهیزات جانبی Metalwork که خود به عنوان یک قطعه اصلی و مجزا از سایر قطعات قرار می گیرند یا به عنوان لوازم یدکی کاربرد دارند، دسته ای دیگر از محصولات پنوماتیکی متال ورک را تشکیل می دهند.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت تجهیزات جانبی و متعلقات متال ورک Metalwork به صفحه تجهیزات جانبی و متعلقات متال ورک مراجعه نمایید.

تجهیزات و متعلقات متال ورک (Metalwork)

تاریخچه متال ورک

شرکت متال ورک (Metalwork) در سال 1967 راه اندازی شد و در ابتدا بعنوان کارگاه کوچکی شروع به تولید اتصالات فشاری برای سیستم های هوای فشرده کرد. از آن زمان، این شرکت به تدریج ساختار و محدوده تولید خود را گسترش داد تا به یک رهبر بازار در قطعات پنوماتیک برای سیستم های اتوماسیون تبدیل شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: