محصولات پنوماتیک ایرتک

محصولات پنوماتیک ایرتک

ایرتک یکی از برندهایی است که در بازار بسیار پرکاربرد می باشد. این برند ساخت کشور تایوان بوده و به شکل وارداتی در کشور فروخته می شود. محصولات ایرتک شامل: جک های چهار میل، جک قلمی، جک کتابی، چک رادلس، جک کامپکت و شیرهای آنها مثل شیر برقی و شیر کنترل جهت دستی و هم چنین واحد مراقبت و گریپر در بازار عرضه می شوند.

انواع عملگرهای پنوماتیک ایرتک

عملگرهای ایرتک انواع متفاوتی دارند که در این صفحه به آنها و نحوه کارکردشان اشاره شده است.

محصولات پنوماتیک ایرتک (Airtac)

جک چهار میل پنوماتیک ایرتک

این جک ها دارای یک سیلندر دو طرفه می باشند که عمل رفتی و برگشتی شفت ها را کنترل می نمایند. قطر پیستون آنها 32 الی 100 میلیمتر می باشد. فشار کاری که این جک ها می توانند تحمل کنند 1 تا 10 بار می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک چهار میل Airtac به صفحه جک چهار میل پنوماتیک ایرتک مراجعه نمایید.

جک چهار میل ایرتک (Airtac)

جک قلمی پنوماتیک ایرتک

جک های قلمی ایرتک کورس و قطر کمتری دارند. قطر داخلی که این جک ها دارند 20 الی 40 میلیمتر می باشد. فشار عملگر در جک های قلمی به دو صورت یطرفه و دو طرفه می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک قلمی پنوماتیک AirTac به صفحه جک قلمی ایرتک مراجعه نمایید.

جک قلمی ایرتک (Airtac)

جک کتابی ایرتک

نام دیگر جک های کتابی جک راهنمادار یا کشویی می باشد. سرعت شفت جک های کتابی ایرتک بین 30 تا 500 میلیمتر بر ثانیه می باشد. دمای کاری آن از 20- تا 70 درجه سانتیگراد است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک کتابی Airtac به صفحه جک کتابی ایرتک مراجعه نمایید.

جک کتابی ایرتک (Airtac)

جک کشویی ایرتک

قطر پیستون این جک ها 10 تا 32 میلیمتر بوده و فشاری کاری آنها معادل 1 تا 10 بار می باشد. محدوده تغییر سرعت جک کشویی ایرتک 30 تا 500 میلیمتر بر ثانیه بوده، هم چنین دمای کاری آنها بین 20- تا 70 درجه سانتیگراد متغییر است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک کشویی Airtac به صفحه جک کشویی ایرتک مراجعه نمایید.

جک کشویی ایرتک (Airtac)

جک کامپکت ایرتک

پرکاربردترین عملگرهایی که در بازار استفاده می شوند، جک های کامپکت ایرتک است. قطر پیستون آنها 12 الی 100 میلیمتر می باشد. دمای کاری آنها 20- تا 70 درجه سانتیگراد می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک کامپکت Airtac به صفحه جک کامپکت ایرتک مراجعه نمایید.

جک کامپکت ایرتک (Airtac)

سیلندر چرخشی پنوماتیک Airtac

ویژگی بارزی که این سیلندرها را نسبت به سایرین متمایز کرده است، نصب و استفاده آسان آنها می باشد. دمای کاری که سیلندر چرخشی می تواند تحمل کند 20- تا 70 درجه سانتیگراد است. صنایع نفت، گاز و آبرسانی بیشترین استفاده از سیلندرهای دورانی را دارند.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت سیلندر چرخشی پنوماتیک Airtac به صفحه سیلندر چرخشی پنوماتیک ایرتک مراجعه نمایید.

سیلندر چرخشی پنوماتیک ایرتک (Airtac)

جک رادلس ایرتک

قطر پیستون این جک ها 10 تا 32 میلیمتر است. فشار کاری که جک رادلس ایرتک می تواند تحمل کند بین 1.5 تا 7 بار متغییر می باشد. محدوده دمای کاری آنها 20- تا 70 درجه سانتیگراد است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت جک رادلس Airtac به صفحه جک رادلس ایرتک مراجعه نمایید.

جک رادلس ایرتک (Airtac)

گریپر پنوماتیکی ایرتک

طیف وسیعی از گریپرهای پنوماتیک ایرتک در سبد محصولات این شرکت وجود دارد. محصولات ایرتک تایوان می تواند به عنوان جایگزین سایر برندها کیفیت را به خطوط اتوماسیون و مدارات پنوماتیک مصرف کنندگان هدیه دهد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت گریپر Airtac به صفحه چنگک یا گریپر ایرتک مراجعه نمایید.

گریپر پنوماتیکی ایرتک (Airtac)

کلمپ ایرتک

کلمپ ال ایرتک در پاسخ به نیاز صنعتگران به قطعه ای پنوماتیکی جهت نگه داشتن قطعه کارهای بزرگ یا سنگین به بازار عرضه شده است. این کلمپ ها با استفاده از نیروی فشار حاصل از هوای فشرده می تواند قطعه کار را مهار و از تکان خوردن آن هنگام عملیات ماشین کاری جلوگیری به عمل آورد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت کلمپ Airtac به صفحه کلمپ ایرتک مراجعه نمایید.

کلمپ ایرتک (Airtac)

انواع شیرهای پنوماتیکی ایرتک

شیر برقی ایرتک

شیر برقی ایرتک در چهار مدل در بازار موجود می باشد. نوع شیر آنها دارای 3 پورت و 2 موضع می باشد. دمای محیط کاری 20- الی 70 درجه سانتیگراد بوده و بیشترین فشار کاری تا 15 بار است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت شیر برقی Airtac به صفحه شیر برقی ایرتک مراجعه نمایید.

شیر برقی ایرتک (Airtac)

شیر کنترل جهت با تحریک دستی ایرتک

جنس بدنه ای که برای این شیرها به کار برده شده است از آلیاژ آلومینیوم می باشد. دمای کاری این شیرها 20- تا 70 درجه سانتیگراد بوده و نیاز به روغنکاری ندارد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت شیر کنترل جهت با تحریک دستی AirTAC به صفحه شیر کنترل جهت با تحریک دستی ایرتک مراجعه نمایید.

شیر کنترل جهت با تحریک دستی ایرتک (Airtac)

شیر کنترل جهت با تحریک دستی ایرتک 4H-4HA

این نوع شیرها دارای فرآیند نصب و راه اندازی آسان می باشند. وزن کم و کیفیت بالا باعث شده است مشتریان زیادی از این نوع خریداری کنند. عمر طولانی و عدم احتیاج به روغنکاری یکی از مزایای شیر کنترل جهت با تحریک دستی ایرتک 4H-4HA است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت شیر کنترل جهت با تحریک دستی 4H-4HA Airtac به صفحه شیر کنترل جهت با تحریک دستی ایرتک 4H-4HA مراجعه نمایید.

شیر کنترل جهت با تحریک دستی ایرتک (Airtac) 4H-4HA

شیر کنترل جهت با تحریک دستی ایرتک 4HV

محدوده فشار کاری این شیرها 0 تا 10 بار می باشد. دمایی که شیر کنترل جهت با تحریک دستی ایرتک 4HV میتواند تحمل کند 20-تا 70 درجه سانتیگراد است. توجه داشته باشید این نوع شیر نیازی به روغنکاری نداشته و به همین دلیل کاربری راحت تری دارد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت شیر کنترل جهت با تحریک دستی 4HV Airtac به صفحه شیر کنترل جهت با تحریک دستی ایرتک 4HV مراجعه نمایید.

شیر کنترل جهت با تحریک دستی ایرتک (Airtac) 4HV

واحد مراقبت ایرتک

واحد مراقبت ایرتک در مدل ها و شکل های مختلف تنوع بسیاری دارند. این واحد های مراقبت با تحمل فشار ورودی تا 16 با و خروجی قابل تنظیم در سایزهایی مختلف و با اندازه بدنه های متفاوت تولید شده اند. در کنار واحد های مراقبت ایرتک، فیلتر، روغن زن و رگلاتورهای فشار ایرتک نیز به صورت جداگانه در سبد محصولات این شرکت قرار دارند.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت واحد مراقبت Airtac به صفحه واحد مراقبت ایرتک مراجعه نمایید.

 واحد مراقبت ایرتک (Airtac)

تاریخچه ایرتک

کمپانی AirTAC در سال 1988 در تایوان به عنوان تولید کننده تجهیزات پنوماتیک و قطعات آماده سازی و کنترل هوا تاسیس شد. پس از افتتاح یک پایگاه تولیدی در چین درسال 1998، این شرکت گسترش یافته و به گروه بین المللی AirTAC تبدیل شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: