قیچی هرس پنوماتیک چیست؟

قیچی هرس پنوماتیک به دستگاهی گفته می شود که نیروی خود را از پمپ باد تامین می کند و برای هرس کردن درختان تا ارتفاع 50 میلیمتر استفاده می شود. در این دستگاه می توان بصورت همزمان دو یا چند قیچی را با توجه به ظرفیت مخزن باد و پمپ آن راه اندازی کرد.

مشخصات فنی قیچی هرس پنوماتیک

قیچی هرس پنوماتیک در حالت کلی از سه قسمت قیچی، شیلنگ رابط و مخزن باد تشکیل شده است. قسمت قیچی بادی مانند سایر قیچی های هرس از دو تیغه محکم فولادی و ضد زنگ تشکیل شده است که قابلیت برش شاخه درختان با قطرهای مختلف از 30 تا 50 میلیمتر را دارد. این قیچی در دو نوع معمولی و دسته بلند می باشد که نوع دسته بلند آن برای هرس درخت در ارتفاع بالا بکار می رود. شیلنگ در این نوع قیچی با قابلیت تحمل فشار بالا است که در شرایط کاری مختلف به خوبی عمل کرده و بدون هیچ گونه تلفات اضافی، توان پمپ را به قیچی می رساند. عملگر پنوماتیک در قیچی هرس دسته بلند از طریق بازویی با تیغه های قیچی در ارتباط است. مخزن قیچی های هرس بادی به یک پمپ باد بنزینی مجهز هستند و در ظرفیت های مختلف ساخته شده اند. هرچه قدرت پمپ بیشتر و ظرفیت مخزن بالاتر باشد می توان تعداد بیشتری از قیچی های هرس بادی را بصورت همزمان راه اندازی کرد. در مقایسه با قیچی های شارژی، قیچی های هرس پنوماتیک از قدرت بالاتری برخوردارند و با توجه به داشتن شیلنگ های با طول زیاد و امکان نصب چند قیچی به پمپ، سرعت کار در این نوع از قیچی های هرس بسیار بالا است.

قیچی هرس پنوماتیک کامپگنولا

داشتن تیغه مستحکم فولادی و ضد سایشی و قدرت پمپ بالا باعث شده است تا امکان استفاده از این قیچی برای انجام عملیات هرس در ظرفیت های کاری بالا به راحتی امکان پذیر باشد. این برند دارای دو نوع قیچی معمولی و قیچی دسته بلند است که امکان هرس در شرایط کاری مختلف را فراهم کرده است.

قیچی هرس پنوماتیکی کامپگنولا (campangola)

کاربرد قیچی هرس پنوماتیک
  • هرس شاخه های درختان در ارتفاع های مختلف تا قطر 50 میلیمتر
  • هرس انواع ساقه گل

مزایا قیچی هرس پنوماتیک
  • داشتن تیغه فولادی ضد زنگ و ضد سایش
  • مجهز به پمپ باد قوی
  • دارای فشار پنوماتبک قابل تنظیم
  • طول عمر بالا
  • دارای هوای روغنی و غیر خشک
  • طراحی ارگونومیک

راهنمای استفاده از قیچی هرس پنوماتیکی

راه اندازی و استفاده از قیچی هرس بادی بسیار ساده است. نحوه اتصال شیلنگ رابط به پمپ و قیچی، از طریق رابط های نر و مادگی انجام می شود که در سر شیلنگ ها، قیچی و پمپ باد وجود دارند. نحوه اتصال شیلنگ به قیچی نیز بسیار ساده انجام می شود. معمولا این قیچی ها دارای یک یا چند حلقه شیلنگ هستند که می توانند با توجه به ظرفیت مخزن چند قیچی را بصورت همزمان راه اندازی کنند. طول شیلنگ بلند است و به همین دلیل با این قیچی می توانید بخش زیادی از باغ را پوشش دهید.

هوایی که از طریق مخزن به قیچی می رسد هوای روغنی است که باعث روانکاری و جلوگیری از فرسایش و زنگ خوردگی تیغه قیچه خواهد شد. از ویژگی های بارز این دستگاه، موتور پرقدرت، سرعت بالای هرس، داشتن هوای روغنی و طراحی ارگونومیک است که موجب شده در میان قیچی های هرس به عنوان یک برند شناخته شده و با کیفیت مشهور شود.

قیمت قیچی هرس پنوماتیک

قیچی هرس بادی با توجه به قدرت پمپ باد، ظرفیت مخزن و داشتن تعداد و نوع قیچی ها می تواند متغییر باشد. هر چقدر ظرفیت کاری دستگاه در قیچی های پنوماتیکی بیشتر باشد نیاز به دستگاه قوی تری دارید و طبیعتا هزینه آن نیز بالاتر می رود. اما سرعت بسیار بالا و قدرت قوی این دستگاه باعث شده است تابه راحتی و در کمترین زمان ممکن عملیات هرس را انجام دهید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: