کالیبراتور فشار پرتابل چیست؟

دستگاه کالیبراتور فشار پرتابل، دستگاهی قابل حمل و دستی است که دقت بالایی دارد و برای تنظیم و کالیبراسیون دستگاه های اندازه گیری فشار استفاده می شود. کالیبراتور فشار باید دارای دقت بیشتری نسبت به دستگاه های دیگری که قرار است با کالیبراتور فشار پرتابل کالیبره شوند، باشد.

کالیبراتور فشار پرتابل

مشخصات فنی کالیبراتور فشار پرتابل

کالیبراتور فشار پرتابل در واقع ترکیبی از کالیبراتور هند پمپ و دستگاه کایبراتور آزمایشگاهی می باشد و از امکانات هر دو این دستگاه ها در این دستگاه کالیبراتور فشار می توان استفاده کرد. عموما دستگاه های کالیبراتور فشار پرتابل تا رنج 700 بار را می توانند کالیبره کنند. دستگاه هایی مانند سوئیچ فشار، گیج فشار و ترسمیتر فشار که پارامتر فشار را اندازه گیری می کنند، به کمک کالیبراتور فشار پرتابل کالیبره و تنظیم می شوند.

طرز کار کالیبراتور فشار پرتابل

کالیبراتو فشار دستی به کمک تست گیج، دستگاه اندازه گیری فشاری که مشکوک به عدم تنظیم می باشد را کالیبره می کند تا صحت عملکرد دستگاه را تثبیت نماید. در این سری از تجهیزات کالیبراسیون، عموما داده ها از طریق کابل RS232 انتقال پیدا می کنند و ارتباط دستگاه کالیبراتور فشار دستی با پی ال سی و کنترلرها به وسیله این کابل فراهم می گردد.

کاربرد کالیبراتور فشار پرتابل

دستگاه کالیبراتور فشار دستی، به طور کلی وظیفه کالیبراسیون و تنظیم تجهیزات اندازه گیری فشار یکه در رنج های 700 بار کار می کنند را بر عهده دارد.

مزایای کالیبراتور فشار پرتابل
  • حمل راحت و ساده ای
  • ایمن
  • دارای دقت بسیار بالا

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: