قیمت :
10,500,000
تومان
قیمت :
13,860,000
تومان
قیمت :
13,860,000
تومان
قیمت :
147,950,000
تومان

میز کار صنعتی چیست؟

میز کار صنعتی، جزء تجهیزاتی است که در محیط های صنعتی دارای رطوبت، مواد شوینده و حتی در مکان هایی که احتمال سایش و ضربه وجود داشته باشد، استفاده می شود. میز کار صنعتی از متریال مقاوم و مستحکم ساخته شده و برای انجام اموری مثل آماده سازی غذا در آشپزخانه صنعتی یا بسته بندی در صنایع بهداشتی و تولیدی استفاده می شود.

ویدیو معرفی میز کار صنعتی

مشخصات میز کار صنعتی

میز کار صنعتی یا میز تخته کاری یکی از تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی بوده که از متریال مقاوم مانند استیل، چوب و پلی اتیلن ساخته می شود و به لحاظ شکل، ظاهر و کاربرد دارای انواع مختلفی می باشد. نوع جنس و کیفیت این میز کار صنعتی بسیار مهم است و با توجه به اینکه استیل از استقامت بالایی برخوردار است و در برابر رطوبت و ساییدگی مقاوم است در بخش آشپزخانه های صنعتی و حتی صنایع دارویی و تولیدی بسیار پرطرفدار است. میز کار صنعتی را می توان به صورت متحرک نیز ساخت. میز کار صنعتی متحرک دارای چرخ هایی است که امکان جابجایی میز را فراهم می کند، البته برخی از این مدل های میز کار صنعتی در دسته ترولی های حمل نیز قرار می گیرند.

میز کار صنعتی

انواع میز کار صنعتی

میز کار آشپزخانه صنعتی را می توان با توجه به متریال ساخت، به انواع میز کار صنعتی استیل، میز کار صنعتی چوبی، میز کار صنعتی پلی اتیلن و تانک شستشو تقسیم بندی کرد که در ادامه به بررسی موارد ذکر شده می پردازیم.

میز کار صنعتی استیل

میز کار استیل تماما از ورق های استیل ساخته شده و با توجه به نوع کاربری آنها دارای انواع مختلفی مثل میز کار قصابی، نانوایی، برنج پاک کنی و غیره می باشد.

میز کار صنعتی استیل

میز کار صنعتی چوبی

میز کار آشپزخانه چوبی ممکن است دارای پایه ها و سازه استیل بوده و رویه میز از جنس چوب با ضخامت و مقاومت بالا باشد که برای مصارفی مثل خرد کردن مرغ، ماهی، سبزیجات و غیره در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

میز کار صنعتی چوبی

میز کار صنعتی پلی اتیلن

میز کار صنعتی از جنس پلی اتیلن مانند میز کار صنعتی چوبی ممکن است دارای پایه های استیل باشد که در مقابل زنگ زدگی و سایر عوامل مقاوم است. از میز کار صنعتی پلی اتیلن نیز برای مصارفی مثل خرد کردن گوشت، جوجه و غیره استفاده می گردد.

میز کار صنعتی پلی اتیلن

تانک شستشو یا وان شستشوی برنج

این دستگاه برای شستشوی برنج استفاده می گردد و آن را می توان نوعی میز کار صنعتی دانست که علاوه بر شستشوی برنج، میوه، سبزیجات و غیره را به کمک آن می توان شستشو داد. این دستگاه لگنی بزرگ دارد و جنس آن از استیل می باشد، لازم به ذکر در صورت نیاز می توان شیر آب روی تانک شستشو نصب نمود.

تانک شستشو یا وان شستشوی برنج

میز بردینگ

میز بردینگ یا میز سوخاری، میزی است مجهز به لگن و موتور برای الک کردن آرد، ادویه و مرینیت کردن مواد غذایی مثل مرغ، ماهی، قارچ و غیره استفاده می شود. این میز در مدل های تک لگن و دو لگن تولید می شود و یکی از تجهیزات آماده سازی غذاهای سوخاری در آشپزخانه های صنعتی، فست فودها و فود کورت ها می باشد.

میز بردینگ

میز کار صنعتی دست دوم

در برخی موارد مشتریان تصمیم به خرید میز کار صنعتی دست دوم می گیرند که با توجه به اینکه محل استفاده از میزها اماکنی هستند که نیاز به رعایت بهداشت بالا دارند و همچنین طول عمر این میزها هر چقدر بیشتر باشد ارزش افزوده و کاهش هزینه در طولانی مدت را برای خریداران در پی دارد، کارشناسان هایپر صنعت فامکو خرید این سبک میز کار را به صورت دست دوم توصیه نمی کنند.

راهنمای خرید میز کار صنعتی

برای انتخاب بهترین میز کار صنعتی متناسب با کار خود پیشنهاد می گردد که موارد زیر را مد نظر قرار دهید.

  • نوع جنس میز با توجه به کاربری
  • سایز و ابعاد میز متناسب با کاربری
  • فضای قرارگیری میز و انتخاب میز مناسب با محل مورد نظر
  • استانداردهای ارتفاعی میز برای جلوگیری از آسیب های جسمانی به پرسنل

کاربرد میز کار صنعتی
  • آشپزخانه های صنعتی
  • رستوران ها
  • فست فودها
  • کافی شاپ ها
  • فود کورت ها
  • هایپر مارکت ها
  • قصابی
  • نانوایی
  • بیمارستان ها
  • آزمایشگاه ها
  • صنایع تولیدی

قیمت میز کار صنعتی

با توجه به تنوع در جنس، شکل ظاهری و ابعاد میز کار صنعتی پیشنهاد می گردد که برای دریافت قیمت میز کار صنعتی و مشاوره های لازم به منظور خرید، با کارشناسان هایپ صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: