دستگاه فرز بیسکوییت زن

دستگاه فرز بیسکوییت زن چیست؟

دستگاه فرز بیسکوییت زن دستگاهی است که جهت اتصال دو قطعه چوب به یکدیگر استفاده می شود. به وسیله این دستگاه در قطعه چوب شیار و شکافی ایجاد می شود و بیسکوییت ها به وسیله چسب در این شکاف ها فیکس شده و دو قطعه چوب به یکدیگر متصل می شوند.

دستگاه فرز بیسکوییت زن

مشخصات فنی دستگاه فرز بیسکوییت زن

منبع تغذیه دستگاه فرز بیسکوییتی برق شهری می باشد که برق تکفاز با ولتاژ 220 ولت است که معمولا امکان ایجاد شکاف در سه سایز 0، 10 و 20 را دارد. همچنین لازم به ذکر است که اکثر بیسکوییت زن ها دارای سرعت برش حدود 10000 تا 11000 دور در دقیقه را دارند که امکان برش چوب های سخت تر را دارد.

ساختار دستگاه فرز بیسکوییت زن

ساختار دستگاه فرز بیسکوییت زن

  1. دستگیره
  2. کیسه جمع آوری گرد و غبار
  3. سوئیچ
  4. صفحه (کفی)
  5. اهرم تنظیم زاویه
  6. پد ضد لغزش
  7. تیغه
  8. صفحه 
  9. صفحه تنظیم ضخامت
  10. اهرم تنظیم عمق

نحوه انتخاب فرز بیسکوییت زن

هنگام خرید فرز بیسکوییت زن نیز مانند سایر تجهیزات باید به نکات متفاوتی توجه کرد. از مهم ترین نکاتی که باید هنگام انتخاب فرز بیسکوییت زن توجه کرد می توان به توان دستگاه، نوع تیغه، عمق برش، سرعت برش و نوع دستگیره اشاره کرد.

کاربرد فرز بیسکوییت زن

از فرز بیسکوییت زن جهت ایجاد اتصال های مقاوم و محکم در کارگاه های نجاری استفاده می شود. این اتصال ها در مکان های متفاوتی کاربرد دارند. از اتصال بیسکوییت برای ساخت میز، کابینت، شلف و غیره استفاد می شود.
 

مزایای فرز بیسکوییت زن
  • ایجاد اتصال قوی
  • امکان استفاده در مکان های مختلف
  • کاربری آسان

فرز بیسکوییت زن دست دوم

فرز بیسکوییتی نیز مانند سایر تجهیزات برقی نیازمند نگهداری درست می باشد تا طول عمر بالایی داشته باشد، لذا کارشناسان هایپر صنعت فامکو توصیه می کنند از خرید فرز بیسکوییت زن دست دوم خودداری کنید تا متحمل پرداخت هزینه های گزاف و بیهوده تعمیر و نگهداری نشوید.

قیمت فرز بیسکوییت زن

فرز بیسکوییتی در مدل های متفاوت با برند های مختلف در بازار تولید شده اند که باتوجه به مدل و مشخصات فنی قیمت های متفاوتی دارند، جهت اطلاع از قیمت فرز بیسکوییت زن با کارشناسان ابزارآلات هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: