قیمت :
5,900,000
تومان

اره گرد بر شارژی چیست؟

اره گرد بر شارژی یا اره دیسکی شارژی، دستگاهی است که برای برش خطوط مستقیم، تمیز و واقعی بر روی الوارهای سنگین، ورق یا تخته های مصنوعی مانند ام دی اف بسیار مناسب است که به کمک آن سرعت و دقت کار افزایش می یابد. اره گردبر شارژی در مدل های مختلف با ظرفیت برش های مختلف تولید شده است.

مشخصات فنی اره گردبر شارژی

اره گرد بر شارژی از ابعاد 3 تا 16 اینچ در بازار وجود دارد که هر کدام نیز ظرفیت برش گوناگونی دارند و نسبت به اره بری قدرت برش کمتری دارد اما به دلیل راحتی در حمل و نقل در بین مصرف کنندگان محبوبیت خاصی دارند.

اره گرد بر شارژی (اره دیسکی شارژی)

اجزای اره گرد بر شارژی

اجزای اره گرد بر شارژی

  1. سوئیچ روشن و خاموش
  2. دستگیره
  3. کفی
  4. پیچ تنظیم زاویه
  5. محافظ تیغه
  6. پیچ تنظیم ارتفاع
  7. تیغ

نکات خرید اره گرد بر شارژی

موارد اصلی که هنگام انتخاب اره دیسکی شارژی باید به آن توجه کنید ظرفیت برش، عمق برش و زاویه برش است. ظرفیت و عمق برش یک اره گرد بر را قطر تیغ آن مشخص می کند و قطر استاندارد و معمول در اره گرد بر شارژی 165 میلیمتر است.

نکات ایمنی کار با اره گرد بر شارژی

استفاده از محافظ چشم در هنگام کار با اره گرد بر شارژی بسیار مهم است. برای استفاده ایمن از اره گرد بر شارژی، تیغه مناسب کار را انتخاب کنید، آن را محکم و درست نصب کنید، سپس صفحه زیره را برای ارتفاع و زاویه مناسب کار تنظیم کنید. پس از آماده شدن برای برش، اره را به پریز برق وصل کنید، دسته را محکم نگه دارید، تیغه را نزدیک علامتی که قرار است برش دهید (به آن دست نزنید) تراز کنید، کلید ایمنی را فشار دهید، سپس کلید ماشه را فشار دهید. علامت برش را به آرامی دنبال کنید. هنگامی که تقریبا تمام شد، مطمئن شوید که انتهای چوب در حال برش نگه داشته شده باشد. برای ایمنی، به یاد داشته باشید که دندانه های تیغ اره تیز می باشند و نباید روی سطوحی که ممکن است آسیب ببینند قرار داده شوند.

نکات نگهداری اره گردبر شارژی
  • تیغه ها به طور مرتب تمیز شوند.
  • دستگاه در صورت نیاز به صورت مرتب روغن کاری شود.
  • از محافظ تیغه استفاده شود.
  • از تیغه مناسب دستگاه استفاده شود.

مزایا اره گردبر شارژی
  • افزایش سرعت کار
  • افزایش دقت کار
  • قابل حمل

قیمت اره گرد بر شارژی

اره گرد بر شارژی در انواع مختلفی تولید می شود که دارای ابعاد تیغه های متنوعی می باشد که هر یک با توجه به این موارد قیمت متفاوتی خواهند داشت. به همین جهت برای اطلاع از قیمت اره گرد بر شارژی یا سایر ابزار آلات می توانید با کارشناسان حوزه ابزارآلات هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: