تجهیزات رفاهی لند اسکیپ

تجهیزات رفاهی لند اسکیپ چیست؟

تجهیزات رفاهی لند اسکیپ، به تمامی تجهیزاتی گفته می شود که اسباب و وسایل آرامش، ساعاتی استراحت و دور همی را برای فراغت از مشغله ها و روزمرگی های شهری را در محوطه های باز، باغ، ویلا، روف گاردن و غیره ایجاد می کنند.

هایپر صنعت فامکو تجهیزات رفاهی لند اسکیپ را در انواع گوناگون مانند آتشدان، تاب های ریلکسی، مبلمان شهری و غیره با کاربردهای رفاهی متفاوت ارائه می نماید.

مشخصات فنی تجهیزات رفاهی لند اسکیپ

دسته بندی تجهیزات رفاهی لند اسکیپ دارای بازه گسترده ای می باشد که شامل تمامی لوازم رفاهی باغ، ویلا و محوطه های باز مثل، تخت آفتاب، فلاور باکس، مبلمان فضای باز و غیره می باشد و با کیفیت های متفاوت و در مدل های مختلفی تولید می شوند و می توان در طراحی لند اسکیپ این لوازم را جزئی از تجهیزات ساختمانی و اکسسوری های طراحی محیط دید که علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط، فضایی را جهت استفاده مفید با کاربری خاص و آرامش در اختیار ما می گذارد. اکثر این تجهیزات محصولات با کیفیت و مقاوم در برابر رطوبت و اشعه آفتاب هستند که می توان از آنها با خیال راحت در محیط باز استفاده نمود.

تجهیزات رفاهی لند اسکیپ

انواع تجهیزات رفاهی لند اسکیپ

تجهیزات رفاهی لند اسکیپ در انواع مختلفی ارائه می شوند که در ادامه به معرفی هر یک از آنها می پردازیم.

آتشدان

یکی از تجهیزاتی که برای گرم کردن محوطه، ایجاد لحظاتی گرم برای دور همی گرفتن و حتی پخت غذا استفاده می شود، آتشدان است. این تجهیزات ظروفی فلزی هستند که درون آن آتش ایجاد می کنند و از شعله و نور آن لذت می برند.

آتشدان

تاب ویلایی

وسیله ای با طرح ها و جنس های مختلف که برای استفاده کودکان و یا حتی بزرگسالان و برقراری آرامش در محوطه های ویلاها، باغ ها و تالارها مورد استفاده قرار می گیرد و از ابزار رفاهی و تفریحی محوطه های باز و لند اسکیپ محسوب می شود. علاوه بر این از برخی از مدل های این تاب های ریلکسی و تاب های ویلایی در داخل منازل نیز استفاده می شود.

تاب ویلایی

تخت سنتی

مبلمانی سنتی که در آلاچیق باغ ها، محوطه ویلاها، رستوران ها و کافه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این تخت ها اغلب از جنس چوب ساخته می شوند ولی مدل فلزی آن نیز موجود است که حس و حالی سنتی و قدیمی به فضا می دهد و فضایی نوستالژی را برای افراد علاقمند به تفریح نمودن در محیط باز ایجاد می کند.

تخت سنتی

تخت آفتاب

تخت آفتاب یا تخت استخری یکی از تجهیزاتی است که برای دراز کشیدن در زیر نور آفتاب در کنار استخر و محوطه ویلا یا استخرهای روباز مورد استفاده قرار می گیرد که با جنس های متفاوتی تولید می شود مثل پلاستیک، چوب و غیره که در برابر رطوبت مقاوم است و همچنین دارای طرح های متفاوتی هستند.

تخت آفتاب

بخاری هیزمی

وسیله ای گرمایشی و در عین حال نوستالژی و زیبا که می توان از آن در محوطه آلاچیق، ویلا و باغ استفاده نمایید، گرمایی مطبوع، به همراه بوی خوش هیزم، لذتی وصف نشدنی از همراه شدن با آتش که خود باعث سرگرم شدن نیز می شود چرا که ریختن چوب به داخل این بخاری هیزمی و شنیدن صدای آتش گرفتن این قطعات چوبی بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است.

بخاری هیزمی

مبلمان شهری

مبلمان شهری شامل تمامی تجهیزاتی می شود که در پارک ها، پیاده رو و مسیرهای عمومی شهری مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات رفاهی لازم را برای استراحت و آرامش در اختیار عموم قرار می دهد. این تجهیزات معمولا توسط پیمانکاران شهرداری خریداری و در محل نصب می گردد که می توان از جمله مبلمان های شهری به نیمکت های شهری اشاره نمود که می توان به صورت پیش ساخته و یا قابل ساخت در محل آن را تهیه نمود.

مبلمان شهری

مبلمان فضای باز

وقتی صحبت از مبلمان فضای باز می باشد به سرعت به یاد مبلمان هایی می افتیم که می بایست از جنسی ساخته شوند که مقاومت لازم در برابر شرایط آب و هوایی را داشته باشند و از این دست ملبلمان می توان به مبلمان استیل یا فلزی، ترموود و حصیری اشاره نمود. تفاوت این مبلمان با مبلمان شهری در مدل ها و طرح های آنها می باشد که مناسب فضاهای باز خانوادگی و خصوصی یا رستوران ها و کافه ها طراحی شده اند و مناسب فضای شهری نمی باشند.

مبلمان فضای باز

مه پاش رستورانی

مه پاش رستورانی دستگاه خنک کننده هوا به وسیله ذرات آب می باشد که آب را به کمک فشار هوا در فضا اسپری می کند و علاوه بر خنکی، رطوبت مناسبی را در فضا ایجاد می کند که گرمای شدید را تبدیل به خنکایی لذت بخش برای نشستن در محوطه های باز در فصول گرم سال می کند.

مه پاش رستورانی

نیمکت باغی

نیمکت باغی از تجهیزات مبلمان فضای باز محسوب می گردد که می تواند یا به صورت پیش ساخته خریداری شود، یا مناسب فضا و محوطه باز و با توجه به طراحی های معماری طراح و سلیقه کارفرما متناسب فضا ساخته شود. این مدل نیمکت باغی معمولا از جنس های مقاوم مثل ترموود، فلز یا چوب ساخته می شوند.

نیمکت باغی

هیتر فضای باز

یکی از وسایل گرمایشی که به وسیله تابش حرارت اطراف خود را گرم می کند و در مدل های مختلف و زیبایی تولید می شود، بخاری یا هیتر فضای باز است که می توان در محوطه باز رستوران ها، کافه ها، روف گاردن و غیره از آن استفاده کرد و عملکرد فضای باز را در زمستان قابل استفاده نمود. امروزه اکثر رستوران ها و کافه هایی که دارای فضای باز برای پذیرایی از مشتریان خود می باشند از این مدل هیترها بسیار استفاده می کنند.

هیتر فضای باز

راهنمای خرید تجهیزات رفاهی لند اسکیپ

به هنگام خرید هر یک از تجهیزات لند اسکیپ بهتر است در ابتدا به موارد مصرف و نیاز خود توجه نمایید و سپس اقدام به خرید وسیله ای مناسب با کاربری که در نظر دارید، اقدام کنید. جنس و کیفیت این دستگاه ها و تجهیزات، ماندگاری و استحکام آنها و مهمترین مورد زیبایی طرح و ظاهر آنها که در تعامل کامل با طراحی محوطه و فضا باشد از مهم ترین مواردی هستند که به هنگام خرید این تجهیزات باید به آنها دقت نمایید.

کاربرد تجهیزات رفاهی لند اسکیپ

  • استخرهای عمومی
  • روف گاردن
  • محوطه رستوران ها و کافه ها
  • محوطه باغ و ویلا
  • محوطه تالارها
  • محوطه آلاچیق ها

قیمت تجهیزات رفاهی لند اسکیپ

با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات در این حوزه و مدل های متنوع آنها شما میتوانید برای دریافت مشاوره های لازم و قیمت تجهیزات با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: