فروش مینی چیلر

مینی چیلر با ابعاد کوچکتری که دارد ظرفیت برودتی آن تقریبا کمتر از 10 تن تبرید می باشد. وظیفه اصلی مینی چیلر تولید آب سرد مصرفی در سیستم های تهویه مطبوع است که سرمایش محیط های مسکونی را تامین می نماید.

این دستگاه ها با توجه به دسترسی کامل به دمای مطلوب هر بخش از واحد مسکونی همانند اتاق یا هر بخش از خانه می تواند گزینه مناسبی برای ایجاد تهویه مطبوع باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از مینی چیلرها می توانید به مقاله مینی چیلر چیست؟ مراجعه کنید.

معرفی انواع برندهای مینی چیلر

هایپرصنعت فامکو مینی چیلرهای متنوع را در برندهای مدیا، تهویه آریا، تهویه فراز، برنولی، تاو، ساری پویا، آرن تهویه، یکتا تهویه اروند و مبنا تهویه عرضه می کند. شما می توانید با گرفتن مشاوره از کارشناسان این مجموعه بهترین نوع را انتخاب نمایید.

مشخصات فنی مینی چیلر

دستگاه های مینی چیلر عمدتا دارای کمپرسورهای اسکرال از برندهای معتبری مانند DANFOSS ،COPLAND و غیره می باشند. در بخش کندانسور دستگاه از کویل هایی با فین های عمدتا آلومینیومی و لوله های مسی استفاده می شود که با توجه به ظرفیت دستگاه ابعاد آنها متفاوت خواهد بود. در بخش اواپراتور دستگاه با توجه به ابعاد دستگاه عمدتا از اواپراتورهای صفحه ای استفاده می گردد. اگر چه برخی برند های موجود از اواپراتور های پوسته-لوله نیز استفاده می کنند.

در بخش شیر انبساط یا اکسپنشن ولو دستگاه می توان از مدل های الکترونیکی و یا مکانیکی و ترموستاتیک استفاده کرد که استفاده از شیر انبساط الکترونیکی در راندمان دستگاه تاثیر گذار خواهد بود و خروجی مطلوب تری را شاهد خواهیم بود.

انواع مینی چیلر

  • مینی چیلر هوا خنک
  • مینی چیلر آب خنک

مینی چیلر

مینی چیلر هوا خنک

به مینی چیلرهایی که در بخش کندانسور عمل تقطیر مبرد با استفاده از تبادل حرارتی با هوا انجام می شود، مینی چیلر هوا خنک گفته می شود که با توجه به ظرفیت دستگاه و شرایط آب و هوایی محل پروژه، دارای تعداد فن مشخص می باشند.

مینی چیلر آب خنک

به مینی چیلر هایی که در بخش کندانسور عمل تقطیر مبرد با استفاده از گردش آب در داخل کندانسور انجام می شود مینی چیلر آب خنک گفته می شود. آب ورودی به کندانسور در مینی چیلرهای آبی که از طریق برج خنک کننده تامین می شود، دمایی حدود 30 درجه دارد که وارد بخش کندانسور می شود.

نکات مهم خرید مینی چیلر

  • شهر محل پروژه
  • مساحت بخشی که نیاز به مینی چیلر دارد.

انواع مینی چیلر

مزایای مینی چیلر

  • امکان کنترل دمایی به صورت جداگانه برای هر بخش
  • عدم نیاز مداوم به تعمیر و نگهداری

استانداردهای مینی چیلر

در صنعت تهویه مطبوع بخش مینی چیلرها از استاندارد های ASHRAE پیروی می شود که بخش های مختلفی دارد که مهم ترین موارد در این بخش حداقل راندمان دستگاه می باشد.

گارانتی

گارانتی مینر چیلرها با توجه به برند و شرایط گارانتی که عرضه می کند، بستگی دارد. برای دانستن دقیق تر شرایط گارانتی این محصول، توصیه می شود با کارشناشان فروش مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت مینی چیلر

مینی چیلر ها با توجه به نوعی آنها یعنی هواخنک یا آب خنک و همچنین با توجه به کاربری که دارند، قیمت متفاوتی دارند. برای اطلاع از قیمت مینی چیلر می توانید با کارشناسان هایپر صنعت فامکو در ارتباط باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: