فروش پروژکتور

پروژکتور یا نور افکن وسیله ای برای روشنایی فضاهای وسیع مانند استادیوم ها، کارخانه ها، باغ ها، سالن های سینما، تئاتر، کنسرت و غیره می باشد و همچنین برای زیباسازی ساختمان ها و فروشگاه ها و ادارات هم از پروژکتورها می توان استفاده کرد که طبق استانداردهای ISO14001 ،ISO9001 3ISO45001 ،CE و غیره ساخته می شوند و ایجاد نور زیاد در سطح وسیع از مهم ترین ویژگی های پروژکتور می باشد.

مشخصات فنی پروژکتور 

پروژکتور ها شامل اجزایی مانند منعکس کننده نور یا رفلکتور، سرپیچ، لامپ یا ال ای دی، بدنه نور افکن، پایه و اتصالات می باشد که این اجزا در مدل های مختلف مشخصات فنی و شکل ظاهری متفاوتی با هم دارند.

پروژکتور 

انواع پروژکتور

هایپر صنعت فامکو توانسته است با ارائه لوازم روشنایی کارگاهی و صنعتی بخشی از نیاز بازار را تامین نماید. در زیر برخی از پروژکتورهای ارائه شده در این مجموعه را معرفی می کنیم:

  • پروژکتور گازی
  • پروژکتور SMD
  • پروژکتور LED
  • پروژکتور COB
  • پروژکتور آفرود یا LIGHT BAR
  • پروژکتور خطی یا Wall Washer


پروژکتور گازی

پروژکتور گازی که در رنج های 70/125/160/250/400/500/1000 وات و با نور تولیدی 50 تا 100 لومن بر وات موجود است به دو نوع بخار جیوه و بخار سدیم تقسیم می شوند که پروژکتور جیوه ای دارای نور سفید و پروژکتور بخار سدیم نور زرد رنگ دارند و همچنین پروژکتور جیوه ای در دو نوع جیوه ای مستقیم و جیوه ای معمولی و پروژکتور بخار سدیم هم در دو نوع بخار سدیم فشار قوی و بخار سدیم کم فشار وجود دارند.

پروژکتور گازی

پروژکتور SMD

این نوع پروژکتور از نصب چیپ های LED بر روی صفحه ای ساخته می شود که به صورت بستری برای چیپ ها عمل می کند و دارای تنوع رنگ نور بالا، وضوح نور بالا، مصرف برق کم، قیمت مناسب، زمان شروع به کار پایین، قابلیت تنظیم زاویه تابش نور، جابجایی آسان، می باشد و شار نوری آنها 4000 لومن بوده و رنگ نورشان آفتابی مهتابی می باشد با ولتاژ 220 ولت، توان 50 وات، طول عمر 30000 ساعت با جنس بدنه آلومینیوم و دوستدار طبیعت ساخته شده اند.

پروژکتور SMD

پروژکتور LED

در پروژکتور های LED چیپ های LED به صورت مستقیم روی پایه پروژکتور قرار دارند، یکی از موارد استفاده از این پروژکتورها در سالن های تولید و نگهداری مواد غذایی است به دلیل نداشتن پرتوهای مضر و آسیب نرساندن به مواد غذایی و همچنین برای نور پردازی بیلبورد های تبلیغاتی، سالن عروسی، ورزشگاه ها و غیره استفاده می شوند.

پروژکتور LED

پروژکتور COB

این نوع پروژکتور از چیپ های سرامیکی تشکیل شده اند و به صورت متمرکز و با فضای اشغالی کمی ساخته می شوند و برای دفع حرارت نیاز به بدنه قوی تری دارند و تابش نور پروژکتور COB مناسب مکان هایی که به نور شدید یا نور موضعی نیاز دارند می باشد و در مکان هایی که سقف بلند دارند مورد نیاز هستند.

پروژکتور COB

پروژکتور آفرود

پروژکتور آفرود از یک یا چند لامپ LED ساخته می شود که در ماشین های آفرود یا ماشین های سنگین برای روشنایی مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع پروژکتورها در دو رنگ آفتابی که به عنوان مه شکن هم استفاده می شوند و رنگ سفید که بالاترین درجه درخشش را دار است تولید می شوند و همچنین ضد آب نیز هستند و آمپر مصرفی بسیار پایینی دارند و نیاز به سیم کشی هم ندارند.

پروژکتور آفرود

پروژکتور خطی

همانطور که از نام این نوع چراغ مشخص است این چراغ ها از کنار هم قرار گرفتن تعدادی لامپ LED به صورت خطی تشکیل می شوند که در ابعاد مختلفی تولید شده اند که به صورت دیواری و یا سقفی مدل های متفاوتی دارد که به عنوان مثال در دفاتر کار، شرکت ها، اماکن عمومی، هتل ها و غیره مدل های توکار و روکار آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

پروژکتور خطی

مزایای پروژکتور

برای روشنایی در فضاهای وسیع به جای استفاده از تعداد بیشتری از لامپ های کوچکتر و صرف هزینه بیشتر برای تامین، تعمیر و نگهداری از آن لامپ ها می توان از تعدادی پروژکتور استفاده کرد که بازدهی بهتر، هزینه پایین تر و میزان مصرف انرژی پایین تری را دارا هستند.

قیمت پروژکتور

عواملی همچون توان لامپ پروژکتور، نوع لامپ پروژکتور، جنس بدنه، مدل انتخابی یا سفارشی مشتری، محل و شرایط استفاده از پروژکتور، گارانتی، برند و مواردی از این دست در تعیین قیمت پروژکتورها موثر هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: