برای چاه پمپ کفکش بهتر است یا شناور

فروش انواع پمپ چاه

پمپ های کف کش اصولا برای چاه های کم عمق و کوچک به کار می روند، این در حالی است که پمپ های شناور برای چاه های نیمه عمیق و عمیق نیز مناسب می باشند. با توجه به تعداد بالای پروانه پمپ شناور، در این پمپ امکان پمپاژ آب به ارتفاعات بالاتر، با توان مصرفی کم تر وجود دارد. باید توجه داشت که در چاه هایی که به صورت مته ای حفاری شده اند و قطر دهانه چاه کم می باشد، تنها استفاده از شناور های تنه باریک امکان پذیر است.

پمپ کفکش و پمپ لجن کش

به طور کلی برای انتقال آب از چاه با عمق کمتر یا حداکثر 100 متر با برق تکفاز از کفکش های ¼ 1، 2 و 3 اینچ تکفاز و برای کاربری خانگی، باغ و باغچه و کاربری هایی که نیاز به برداشت کم آب دارند، استفاده می شود.

پمپ کفکش و پمپ شناور برای چاه

همچنین برای برداشت آب در حجم بیشتر برای کاربری های کشاورزی و صنعتی با برق سه فاز می توان از پمپ کفکش و شناور تا عمق 180 متر و در صورت عمیق تر بودن (عمق بیش از 180 متر) منحصرا از پمپ های شناور استفاده کرد.

کارشناسان فامکو با تجربه چندین ساله در این بخش می توانند به شما در انتخاب بهترین پمپ کفکش و پمپ لجن کش یاری نماید برای دریافت قیمت و مشاوره با هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

همچنین بخوانید
بهترین پمپ آب خانگی کدام است؟ معرفی کم صداترین، قویترین و بهترین پمپ آب خانگی و کشاورزی در ایران، در این مقاله به تفصیه به این مضوع پرداخته و بهترین پمپ ها را همچنین بر اساس نوع و توان معرفی می کنیم.
این مقاله به عنوان یک مرجع راهنمایی مصرف کنندگان پمپ روغن داغ، اطلاعات زیر را در اختیار آنها قرار می دهد. دستورالعمل های نصب، تعمیر و نگهداری پمپ روغن داغ پمپیران روش های راه اندازی، بهره برداری و توقف پمپ روغن داغ پمپیران این مطلب همواره باید جهت بهره برداری در دسترس پرسنل تعمیر و نگهداری قرار گیرد تا بهره برداری و نصب و نگهداری از پمپ روغن داغ پمپیران، صحیح باشد.
هایپر صنعت فامکو به عنوان تولید کننده و نمایندگی فروش انواع بوستر پمپ، مفتخر است شما همراهان گرامی را در انتخاب و خرید بوستر پمپ آتش نشانی مناسب راهنمایی و مشاوره نماید. توصیه می شود قبل از نصب بوستر پمپ آتش نشانی، این مطلب را به دقت مطالعه فرمائید. نصب و کارکرد می بایست دقیقا مطابق با قوانین کشوری باشد که در آنجا محصول نصب می گردد. تخطی از این مقررات نه تنها موجب بروز صدمات فردی و آسیب رسیدن به تجهیزات می گردد، بلکه موجب صلب موارد مندرج در گارانتی می شود.
منبع تحت فشار با نام های دیگری اعم از مخزن دیافراگمی یا منبع تحت فشار نیز شناخته می شود. چگونه باید این محصول را انتخاب نماییم؟ در زمان استفاده از این محصول چه نکاتی حیاتی می باشند؟
پمپ ها مدل ها و برند های مختلفی دارند. آنچه از پمپ ها انتظار می رود سیال را از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال دهد در این رابطه مابین فشار و دبی پمپ رابطه معکوس وجود دارد. بدین مفهوم که؛ پمپ هایی که دبی زیادی را انتقال می دهند فشار کمتری تولید می کنند و برعکس آن نیز صادق است، یعنی پمپ هایی که فشار زیادی تولید می کنند دبی کمتری تولید می کنند. برای انتخاب یک پمپ اولین موضوع مقدار دبی و میزان فشار لازم است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: