راهنمای خرید درب ضد سرقت

امروزه با توجه به نیاز عموم مردم به استفاده از درب ضدسرقت جهت افزایش امنیت منازل، گاها با عدم آگاهی یا آگاهی کم از نحوه انتخاب این درب ها مواجه هستیم. در این مقاله سعی داریم اصلی ترین و مهم ترین نکات خرید درب ضد سرقت را بررسی و بیان کنیم.

راهنمای کامل خرید درب ضد سرقت

در هنگام خرید درب ضد سرقت لازم است به 9 نکته دقت نمایید که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

چهارچوب درب ضد سرقت

یکی از موارد مهم در انتخاب درب ضد سرقت، چهارچوب آن می باشد. در هنگام خرید در ضد سرقت لازم است با توجه به چهارچوبی که محل نصب درب های منزل یا محیط مورد نظرتان دارد خرید را انجام دهید. همچنین توجه داشته باشید که مرغوب بودن چهارچوب موجب می شود امنیت این درب افزایش یابد و همچنین ضخامت آن که لازم است بیشتر از 1.5 میلیمتر باشد می تواند دیلم خور بودن آن را کاهش دهد. نکته دیگر در چهارچوب درب ضد سرقت توجه به محل جوش کاری ورق ها است که باید یکسان بوده و همه قسمت های آن به خوبی جوش کاری شده باشند.

چهارچوب درب ضد سرقت

وزن درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین وجه های تمایز درب ضد سرقت با درب های معمولی، فولاد به کار رفته در درب ضدسرقت است. این فولادها موجب سنگین شدن درب می شوند. یعنی هرچه درب سنگین تر باشد امنیت بالاتری دارد. معمولا درب های بالای 90 یا 95 کیلوگرم، وزن قابل قبولی به عنوان درب ایمن دارند. برای اینکه دری بتواند وزن قابل قبولی برای خرید داشته باشد لازم است کف چهارچوب آن پهنای حداقل 18 سانتیمتری داشته که تحمل این وزن را داشته باشد.

لولا درب ضد سرقت

یکی از راه های ورود سارقین به منازل، لولای درب می باشد که این مشکل در درب های ضد سرقت، مرتفع شده است به این صورت که لولا ها از داخل و خارج یا تنها از بیرون، پنهان هستند. در هنگام خرید این تجهیزات ساختمانی اگر فروشنده، درب ضد سرقتی به شما معرفی کرد که لولاهای آن پیدا بود بهتر است که از خرید آن درب صرف نظر کنید. همچنین توجه داشته باشید که چرخش لنگه درب، روزانه بارها روی این لولاها انجام می شود و وزن درب و تعادل آن برعهده لولا می باشد بنابراین مستحکم بودن آنها امری بسیار مهم در انتخاب درب می باشد و عدم استفاده از مواد و جنس مرغوب موجب می شود درب منزلتان در زمان کوتاهی از حالت تنظیم و رگلاژ خارج شود. لازم به ذکر است که استفاده از 3 لولا در این درب ها یکی از ایده آل ترین مشخصه در درب ضد سرقت می باشد و لولای بلبرینگ دار یکی از بهترین لولاها در بازار است.

امنیت لولا درب ضد سرقت

جنس رویه درب ضد سرقت

یکی از معیارهای اصلی در انتخاب درب ضدسرقت، روکش یا رویه آن است که لازم است با توجه به شرایط محیطی منطقه مورد نظر انتخاب شود. به این صورت که در مناطق شرجی بهتر است از رویه PVC که مقاوم در برابر آب و رطوبت است استفاده شود. رویه درها معمولا به دو صورت روکش طبیعی و روکش مصنوعی ارائه می شود. در صورتی که تمایل به صرف هزینه کمتر دارید می توانید درب های اکونومی که از رویه هایی مثل هایگلاس، لمینوکس (ضد خش)، PVC (ضد آب) و غیره تهیه نمایید اما اگر می خواهید روکش درب ضد سرقتتان مقاوم تر باشد و از نظر ظاهری جلوه بیشتری داشته باشد درب ضد سرقت لوکس یا درب ضد سرقت مدرن که ساخته شده از روکش چوب طبیعی راش، بلوط، گردو و ترمووود است خریداری نمایید.

کیفیت قفل و یراق آلات درب ضد سرقت

از آنجایی که قفل درب ضد سرقت یکی از ارکان مهم آن می باشد و امنیت درب رابطه مستقیمی با نوع قفل آن دارد و با توجه به انواع گسترده قفل های درب ضد سرقت، مقاله ای تحت عنوان انواع قفل مناسب درب ضد سرقت برایتان تهیه کردیم که می توانید برای خرید بهتر به آن مراجعه نمایید. در ارتباط با یراق آلات نیز می توان گفت که بیشتر جنبه بصری دارند و اگر شما به دکوراسیون داخلی علاقمند هستید این قسمت از انتخاب درب برایتان هیجان انگیز خواهد بود. روکوب، چشمی، دستگیره و غیره یراق آلات درب محسوب می شوند.

کیفیت قفل و یراق آلات درب ضد سرقت

ضخامت درب ضد سرقت

در هنگام خرید درب ضد سرقت به ضخامت درب دقت کنید زیرا رابطه مستقیم امنیت محیط شما با ضخامت درب ضد سرقت غیرقابل چشم پوشی است و در صورت ضخامت کم، درب به راحتی می شکند و درصد امکان ورود سارقین را افزایش می دهد. معمولا ابعاد و ضخامت این درب ها اندازه استانداردی دارند و اگر دربی بخواهید که بزرگ تر یا کوچک تر از این ابعاد و ضخامت معمول باشد لازم است درب را به صورت سفارشی خریداری نمایید.

عایق بودن درب ضد سرقت

برخی از هزینه ها هستند که در صورتی که شما هنگام خرید آنها را متقبل شوید از هزینه های گزاف در آینده جلوگیری خواهید کرد که هزینه برای عاق کردن درب در برابر گرما و سرما، آتش و رطوبت و عایق سروصدا از جمله این هزینه های بازدانده است. همچنین عایق آتش، امنیت بیشتر را نیز به همراه دارد.

عایق بودن درب ضد سرقت

رنگ درب ضد سرقت

انتخاب رنگ درب ضد سرقت در هنگام خرید جز اولین موارد انتخابی است که با توجه به دکوراسیون داخلی و همچنین نمای خارجی منزل یا سایر محیط ها انتخاب می شود. هایپر صنعت فامکو آماده ارائه درب ضد سرقت در رنگ های قهوه ای، سفید یا رنگ های سفارشی شما عزیزان می باشد.

بودجه لازم برای خرید درب ضد سرقت

قیمت درب های ضد سرقت با توجه به مواردی که در بالا گفتیم مانند وزن، یراق آلات، نوع روکش و غیره متفاوت است اما در هایپر صنعت فامکو این امکان برای شما وجود دارد که با کم یا زیاد کردن این ویژگی ها دربی متناسب با بودجه ای که در نظر دارید تهیه نمایید.

بودجه لازم برای خرید درب ضد سرقت

نتیجه گیری

علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد لازم است به این نکته اشاره کنیم که قطعا قیمت درب هایی با روکش طبیعی، گران تر اما شکیل تر از درب های اکونومی هستند و اینکه درب های فلزی مقاومت و امنیت بالایی در بین درب های ضد سرقت دارند. در صورت وجود پرسش در ارتباط با نحوه خرید یا نکاتی که نیاز به در نظر گرفتن شرایط خاصی برای انتخاب درب ضد سرقت دارید می توانید در قسمت کامنت درج نمایید تا پاسخی تخصصی دریافت نمایید.

همچنین بخوانید
در این بخش به بررسی خصوصیات و ویژگی های نفوذدهنده صنعت نساجی پرداخته می شود و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن و کاربردهای آن در صنعت نساجی مورد بحث قرار می گیرد. در پایان این مقاله شما به راحتی با اطلاعاتی کامل و دقیق می توانید جهت خرید آن اقدام نمایید. نفوذ دهنده ها در واقع همان مواد فعال سطحی هستند که با کاهش کشش سطحی آب باعث می شوند که آب به راحتی در به الیاف نفوذ کند.. استفاده از این مواد در صنعت نساجی می تواند کمک شایانی به افزایش کیفیت رنگرزی داشته باشد.
استفاده از کریر CK-80 در صنعت نساجی جهت رنگرزی پارچه های پلی استر می باشد. این مقاله حاوی اطلاعات مفید و جامعی در مورد این ماده است که می تواند به شما در شناسایی این ماده تعاونی نساجی کمک کند. از آنجایی که رنگرزی پارچه های پلی استر به راحتی در دمای پایین انجام نمی شود به همین دلیل استفاده از کریر یک امر اجتناب ناپذیر می باشد و می تواند به بهبود رنگرزی در دمای پایین کمک کند که در این مورد انتخاب نوع حامل بسیار مهم است و دقت به این نکته می تواند در بهبود کیفیت رنگرزی مفید باشد.
این دوربین های مداربسته دیجیتال به واسطه آی پی مستقلی که دارند به اینترنت وصل می شوند. از این رو داده های حاصل از رصد دوربین بر روی نمایشگر دستگاه قابل مشاهده است و در کمترین فاصله زمانی دیتاها دراختیار کاربر قرار می گیرد که این امر در دوربین های مداربسته آنالوگ امکانپذیر نمی باشد. بدون محدودیت زمانی و مکانی به راحتی می توان به داده های دوربین مداربسته تحت شبکه دسترسی داشت که این قضیه بزرگ ترین مزیت این دوربین ها تلقی می شود.
در این بخش با ساختار و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده آشنا شده و همچنین به بررسی فرایند تولید و کاربردهای آن پرداخته شده است. سدیم آلژینات از آنجایی که از جلبک های دریایی و به صورت طبیعی در دسترس است با داشتن ویژگی هایی چون عدم سمیت و زیست تخریب پذیر بودن و هزینه دستیابی به صرفه به عنوان یک ماده با ارزش در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد این ماده جهت مصرف در صنایع غذایی و دارویی دارای تاییدیه جهانی از سازمان غذا و دارو (FDA) می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: