پایه چراغ پارکی حیاطی

فروش پایه چراغ پارکی

همه ما عاشق پیاده روی شبانه در پارک و یا قدم زدن در فضای باغ هستیم. با این حال، بدون روشنایی مناسب این امر میسر نمی باشد. با استفاده از پایه چراغ های پارکی می توان به راحتی از فضای سبز شهری و شخصی در هر ساعت از شبانه روز استفاده نمود. پایه چراغ های پارکی به طور خاص به منظور ایجاد روشنایی کافی و یکنواخت برای مکان های بیرونی طراحی شده اند به گونه ای که با طراحی و جایگذاری مناسب این پایه چراغ ها هیچ قسمتی از فضا های سبز در تاریکی باقی نمی ماند. پایه چراغ های پارکی و محوطه ای برای ایمن سازی مکان های بیرونی طراحی شده اند، همچنین این اطمینان را ایجاد می کنند که دکوراسیون بیرونی شما در درجه بالایی از زیبایی ظاهری قرار بگیرند. اغلب مدل های پایه چراغ پارکی از نظر ارتفاع به دو دسته تقسیم می شوند:

  • پایه چراغ پارکی حیاطی بلند
  • پایه چراغ پارکی حیاطی کوتاه یا چمنی

مشخصات فنی پایه چراغ پارکی حیاطی

ارتفاع پایه چراغ روشنایی پارکی حیاطی عموما 3 متر می باشد. اما بنا به نیاز مشتری در ارتفاع های 4 و 6 متر نیز امکان سفارش دارند. معمولا از لامپ های کم مصرف، متال هالید و ال ای دی برای روشنایی سر چراغ پایه چراغ پارکی حیاطی استفاده می شود. جنس حباب سر چراغ در پایه چراغ روشنایی پارکی عموما از پلی کربنات می باشد که نشکن است. قطر لوله استفاده شده در پایه چراغ حیاطی در بازه 2 تا 4 اینچ می باشد. جنس پایه چراغ پارکی حیاطی ممکن است فولادی، آلومینیومی یا چدنی باشد اما به طور معمول از پروفیل های فولادی در فرآیند ساخت این پایه چراغ ها بهره برده می شود. در ادامه به معرفی انواع پایه چراغ پارکی حیاطی می پردازیم.

پایه چراغ پارکی حیاطی آلومینیومی

عموما پایه چراغ پارکی آلومینیومی دارای ارتفاع 2.40 متری می باشد و استفاده از آلومینیوم ریخته گری شده در این پایه چراغ ها علت دوام بالا و استحکام آن ها می باشد. استفاده از آلومینیوم در تولید پایه چراغ روشنایی پارکی حیاطی آلومینیومی به علت دوام بالا و خاصیت حالت پذیری این امکان را می دهد تا مدل های متنوع و زیبایی از پایه چراغ پارکی حیاطی آلومینیومی داشته باشیم که اغلب آن ها دارای گلدانی در قسمت پایین پایه می باشند.

پایه چراغ پارکی حیاطی آلومینیومی

پایه چراغ پارکی حیاطی فولادی

پایه چراغ پارکی حیاطی فولادی به علت قیمت مقرون به صرفه و سرعت تولید بالا از پرفروش ترین پایه چراغ های کشور محسوب می شوند. ارتفاع پایه چراغ پارکی حیاطی فولادی اغلب 3 متر می باشد اما گاهی نمونه های 3.5 متری از آن ها نیز تولید می شود. جنس پایه چراغ روشنایی پارکی فولادی از لوله و پروفیلی از جنس فولاد ST37 می باشد.

پایه چراغ پارکی حیاطی فولادی

پایه چراغ پارکی حیاطی چدنی

پایه چراغ پارکی حیاطی چدنی موجود در بازار دارای طول عمر بسیار بالایی هستند و با توجه به داشتن کاوری از جنس روی و یا کاور رنگی مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی از خود نشان می دهند. پایه چراغ پارکی چدنی عموما نشکن هستند و اغلب می توانند تا 80 سال عمر داشته باشند.

پایه چراغ پارکی حیاطی چدنی

پایه چراغ پارکی چمنی

پایه چراغ چمنی در ارتفاع 80 سانتی متر الی 1.20 متر تولید می شوند و از آن ها جهت روشنایی فضای سبز و پیاده رو ها استفاده می شود. جنس پایه چراغ پارکی چمنی می تواند از پلاستیک، آهن، آلومینیوم و چدن باشد. این پایه چراغ ها که به پایه چراغ باغچه ای نیز معروف هستند، معمولا بر اساس ارتفاع گیاهان انتخاب می شوند.

پایه چراغ پارکی چمنی

پایه چراغ پارکی چمنی (باغچه ای)

ویژگی های پایه چراغ پارکی

پایه چراغ های پارکی استاندارد به سبب قرار گرفتن در فضای آزاد و تحت تاثیر شرایط جوی مختلف باید درای ویژگی های ذیل باشد.

  • مقاومت در برابر رطوبت
  • مقاومت در برابر گرد و غبار
  • مقاومت در برابر اشعه UV خورشید
  • مقاومت در برابر نفوذ حشرات
  • آب بندی مناسب جهت نفوذ ناپذیری قسمت های الکتریکی

نحوه نصب پایه چراغ پارکی

فونداسیون پایه چراغ های پارکی همانند سایر پایه چراغ های روشنایی به دو صورت پیش ساخته و همچنین فونداسیونی که در محل بتن ریزی می‌ شود، می باشد. اگر امکان انتقال فوندانسیون آماده به محل نصب پایه چراغ وجود نداشته باشد، لازم می شود تا فوندانسیون در محل نصب پایه ساخته شود. در صورت استفاده از فونداسیون پیش ساخته می توانید از انواع با کیفیت موجود در بازار استفاده نمایید.

کاربرد پایه چراغ پارکی

وقتی صحبت از پایه روشنایی پارکی می شود، مکان های زیادی وجود دارد که می توان آن را نصب کرد. پایه چراغ های پارکی به دلیل بدنه زیبا و مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، یک راه حل مناسب برای تامین روشنایی مکان های بیرونی همچون فضای پارک ها، حیاط ها، باغ ها و محوطه های ویلایی، حتی دانشگاه ها می باشد. طراحی نامناسب روشنایی، نصب پایه های غیر استاندارد با ارتفاع نامناسب، سبب افزایش غیر مناسب حجم نور محیط، خیرگی و آلودگی نوری محیط می شود از این رو استفاده از پایه چراغ های پارکی مناسب و استاندارد امری مهم تلقی می گردد. با بررسی های انجام شده، وقت آن رسیده است که روی نورپردازی از طریق پایه چراغ مناسب سرمایه گذاری کنید.

مزیت های پایه چراغ پارکی حیاطی

  • زیباسازی مبلمان شهری
  • توزیع مناسب روشنایی بدون نیاز به کابل کشی هوایی
  • قابلیت تعویض لامپ ها
  • امکان استفاده در محیط های خشک و مرطوب
  • تنوع بالای طرح و رنگ
  • مقرون به صرفه بودن

لیست قیمت پایه چراغ پارکی

برای مشاهده لیست قیمت برند مورد نظر  پایه چراغ پارکی، لطفا روی لینک صفحه کلیک نمایید.

قیمت پایه چراغ پارکی حیاطی
ردیف شرح
1 قیمت پایه چراغ پارکی حیاطی شایان برق
faq

پایه چراغ پارکی از فولاد ST-37 و آلومینیوم ریخته گری شده تولید می شود.

در برخی از مدل ها در شرایط خاص برای قطعات فولادی می توان از پوشش ترکیبی گالوانیزه و رنگ استفاده کرد.

برای نصب پایه های چراغ پارکی حتما به فونداسیون نیاز می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: