قیمت :
2,800,000
تومان

کولینگ المنت چیست؟

کولینک المنت یکی از تجهیزات جانبی اندازه گیری فشار برای سنسور های فشار می باشد، در واقع یک عنصر خنک کننده می باشد. این تجهیز زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که دمای مجاز در تجهیز بالاتر از حد آن برود، موجب خنک کردن بدنه آن می شود.

در پروسه های صنعتی تجهیزاتی مانند گیج فشار و ترانسمیتر فشار که در معرض دمای بالا قرار می گیرند موجب آسیب رساندن به آنها می شود که در چنین مواقعی از قطعه ای به نام کولینگ یا المنت خنک کننده استفاده می کنند.

هایپر صنعت فامکو فعال در زمینه تامین تجهیزات جانبی ابزاردقیق آماده ارائه کولینگ المنت به شما عزیزان می باشد.

کولینگ المنت

مشخصات فنی کولینگ المنت

طول کولینگ المنت ها بر اساس نوع کاربری متفاوت بوده و می توان در فضاهایی که محدودیت نصب وجود دارد از کولینگ های کوچکتر با ارتفاع کمتر استفاده کرد. معمولا جنس بدنه کولینگ المنت ها از استنلس استیل 316 بوده و قابلیت تحمل دما تا 800 درجه سانتیگراد را دارند همچنین سایز اتصال پروسه آنها به صورت ½، ¼ و ⅜ بوده و با توجه به نوع استفاده متفاوت می باشد. رنج تحمل فشار کولینگ ها معمولا 400 و 600 بار می باشد و هر چقدر تعداد پره ها یا همان فین های آن بیشتر باشد موجب تسریع در خنک کردن سنسور فشار می شود.

کولینگ المنت

کاربرد کولینگ المنت

در فرآیندهایی که دارای دمای بیش از حد مجاز تجهیزات بوده نمی توان آنها را به صورت مستقیم به محل مورد نظر متصل کرد زیرا بالا بودن دما موجب آسیب رساندن به آن تجهیز شده و باعث کاهش راندمان آن می شود، در چنین سیالاتی انتخاب کولینگ المنت بسیار مهم بوده و حائز اهمیت می باشد و نوع آن باید طوری انتخاب شود که قابلیت تحمل دمای بالا را داشته باشد. عملکرد کولینگ المنت به این گونه می باشد که با گردش هوا در داخل پره ها (فین) المنت موجب کاهش دما می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: