فروش پایه چراغ چمنی

پایه چراغ های چمنی یکی از انواع پایه چراغ روشنایی می باشند که از جنس پروفیل، لوله آهنی و یا قطعات آلومینیومی ساخته می شوند، پایه چراغ چمنی کوتاه بوده و ارتفاع استاندارد آن بین ۷۰ تا ۹۰ سانتیمتر می باشد. لامپ های چمنی از نوع ال ای دی با قابلیت تعویض از ۷ تا ۱۷ وات بوده و از پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی UV برای این محصول استفاده می شود.

انواع پایه چراغ چمنی

هایپر صنعت فامکو پایه چراغ های چمنی را در طرح های مختلف و با متریال آهنی و آلومینیومی ارائه می نماید.

  • پایه چراغ چمنی از جنس لوله آهنی
  • پایه چراغ چمنی از جنس آلومینیوم

پایه چراغ چمنی

مشخصات فنی پایه چراغ چمنی

پایه چراغ چمنی یا چراغ پایه دار چمنی به منظور روشنایی و زیبایی محوطه های چمنی مثل پارک ها، بلوار ها، میدان ها و باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد که می توان این نوع پایه چراغ را در طرح های گوناگون و با مشخصات متفاوت ساخت.

معرفی ویژگی های پایه چراغ چمنی

پایه چراغ چمنی را می توان با توجه به مشخصه هایی مانند متریال ساخت و سبک طراحی به صورت زیر دسته بندی نمود.

پایه چراغ چمنی از جنس لوله آهنی

متریال اکثر محصولات پایه چراغ روشنایی از جنس فولاد یا همان آهن می باشد. ضخامت ورق آهنی که برای ساخت پایه ها استفاده می شود کاملا بستگی به ارتفاع و نوع کاربری پایه دارد که در نقشه ها با حرف th نشان داده می شود و همچنین لازم به ذکر است محصولات فولادی طراحی های مینیمال و ساده تری دارند و عموما این محصول را به عنوان پایه چراغ پارکی چمنی نیز می شناسند.

پایه چراغ چمنی از جنس لوله آهنی

پایه چراغ چمنی از جنس آلومینیوم

به دلیل قیمت بالاتری که پایه های آلومینیومی نسبت به پایه های فولادی دارند توصیه می شود جهت جلوگیری از سرقت و آسیب های محیطی از پایه های آلومینیومی در مکان های خصوصی تر مانند باغ ها و مجتمع ها استفاده شود، این پایه ها دارای طرح های متنوعی هستند که در دهه گذشته بیشتر به صورت چراغ محوطه ویلاهای مدرن استفاده می شوند. ضخامت ورق آنها در قطعات ریخته گری سنتی میانگین چهار میلیمتر، در قطعات دایکاست دو میلیمتر و در قطعات فرمینگ حدود یک میلیمتر می باشد.

پایه چراغ چمنی از جنس آلومینیوم

پایه چراغ مدرن

پایه چراغ مدرن چمنی یکی از پرطرفدار ترین پایه چراغ های روشنایی می باشد و به افرادی توصیه می شود که ویلا یا محیط بیرونی منزل خود را به صورت مدرن طراحی نموده اند. طراحی پایه چراغ مدرن چمنی با الهام از اشکال هندسی ساده انجام می شود که در عین سادگی به محیط زیبایی بخشیده و موجب استفاده بهینه از فضا می گردد.

پایه چراغ کلاسیک

این پایه چراغ چمنی برای منازل، ویلا ها و به طور کلی برای محیط هایی با طراحی سنتی و کلاسیک استفاده می شود. در طراحی این نوع چراغ چمن به جزئیات توجه بیشتری شده و عموما در باغ ها و ویلا های سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پایه چراغ چمنی

همانطور که در ابتدا بیان شد پایه چراغ های چمنی دارای طرح های متنوعی هستند و با مشخصات فنی متفاوت ارائه می شوند که شما می توانید جهت خرید پایه چراغ چمنی و یا استعلام قیمت به روز با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: