تامین کالا، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ایران کد)

ارائه کالا از طریق ستاد ایران یا تدارکات الکترونیکی ایران

هایپر صنعت فامکو امکان ارائه کالا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با ایران کد جهت خریدهای سازمانهای دولتی را فراهم آورده است تا گام دیگری در راستای آسایش مشتریان گرامی بردارد.

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه و روال کاری با دبیرخانه ارتباط برقرار نمایید.

همچنین بخوانید
در این بخش به بررسی خصوصیات و ویژگی های نفوذدهنده صنعت نساجی پرداخته می شود و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن و کاربردهای آن در صنعت نساجی مورد بحث قرار می گیرد. در پایان این مقاله شما به راحتی با اطلاعاتی کامل و دقیق می توانید جهت خرید آن اقدام نمایید. نفوذ دهنده ها در واقع همان مواد فعال سطحی هستند که با کاهش کشش سطحی آب باعث می شوند که آب به راحتی در به الیاف نفوذ کند.. استفاده از این مواد در صنعت نساجی می تواند کمک شایانی به افزایش کیفیت رنگرزی داشته باشد.
استفاده از کریر CK-80 در صنعت نساجی جهت رنگرزی پارچه های پلی استر می باشد. این مقاله حاوی اطلاعات مفید و جامعی در مورد این ماده است که می تواند به شما در شناسایی این ماده تعاونی نساجی کمک کند. از آنجایی که رنگرزی پارچه های پلی استر به راحتی در دمای پایین انجام نمی شود به همین دلیل استفاده از کریر یک امر اجتناب ناپذیر می باشد و می تواند به بهبود رنگرزی در دمای پایین کمک کند که در این مورد انتخاب نوع حامل بسیار مهم است و دقت به این نکته می تواند در بهبود کیفیت رنگرزی مفید باشد.
این دوربین های مداربسته دیجیتال به واسطه آی پی مستقلی که دارند به اینترنت وصل می شوند. از این رو داده های حاصل از رصد دوربین بر روی نمایشگر دستگاه قابل مشاهده است و در کمترین فاصله زمانی دیتاها دراختیار کاربر قرار می گیرد که این امر در دوربین های مداربسته آنالوگ امکانپذیر نمی باشد. بدون محدودیت زمانی و مکانی به راحتی می توان به داده های دوربین مداربسته تحت شبکه دسترسی داشت که این قضیه بزرگ ترین مزیت این دوربین ها تلقی می شود.
در این بخش با ساختار و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده آشنا شده و همچنین به بررسی فرایند تولید و کاربردهای آن پرداخته شده است. سدیم آلژینات از آنجایی که از جلبک های دریایی و به صورت طبیعی در دسترس است با داشتن ویژگی هایی چون عدم سمیت و زیست تخریب پذیر بودن و هزینه دستیابی به صرفه به عنوان یک ماده با ارزش در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد این ماده جهت مصرف در صنایع غذایی و دارویی دارای تاییدیه جهانی از سازمان غذا و دارو (FDA) می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مهدی مغوئی نژاد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 فروردین 1401

سلام، خیلی شیدهای خوبی ارائه می کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 فروردین 1401

سلام، ممنون از نظر شما.

داود جهانگیری
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام، سال نو مبارک. برای دستگاه جوش اینورتر 200 آمپر کدام موتور برقتون مناسبه؟ تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام، لطفا بفرمایید با چه الکترودی جوشکاری می کنید.

علیرضا حافظ عقیلی
ارسال شده در : پنجشنبه 08 مهر 1400

با سلام، جهت تامین چسب بتن و پودرهای بندكشی برای متقاضیان درخواست دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 10 مهر 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.