معرفی بهترین پکیج های بازار ایران

بهترین پکیج از نظر کاربران و پرفروش ترین پکیج موجود در بازار برحسب معیارهای مختلف تعیین می شود. شاید به دنبال این سوال باشید که کدام یک از پکیج های موجود در بازار برای خرید مناسب تر است؟ در این مقاله قصد داریم تا پکیج های بازار ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم، لطفا برای داشتن یک خرید رضایت بخش، مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین پکیج های موجود در بازار ایران

یکی از مهم ترین پروسه ها در زمان اجرای پروژه های ساختمانی، اقدام به خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی می باشد. امروزه مدل های متنوعی از این تجهیزات در بازار موجود است و کار کاربران برای انتخاب یک پکیج مناسب سخت تر شده است. به عنوان مثال در حال حاضر برای خانه های تازه ساز که در مرحله ای قرار دارند که آماده تحویل به مشتری هستند، استفاده از بخاری منسوخ شده و برای تامین سیستم گرمایش از پکیج ها استفاده می کنند. از این رو کاربران با دانش کافی می توانند اقدام به خرید کنند تا بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران را انتخاب کنند. جالب است بدانید که کشور ما یکی از تولید کنندگان برتر پکیج در آسیا می باشد و تمامی این برندها در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر هستند. از این رو در این مقاله به چند نمونه از پرفروش ترین پکیج ها در ایران اشاره خواهیم کرد.

انواع پکیج های موجود در ایران کدام است؟

در نظر داشته باشید که پکیج ها در دو نوع زمینی و دیواری دسته بندی می شوند و از آنجاییکه کار اصلی پکیج، تامین آبگرم مورد نیاز مصرفی و گرمایش محیط می باشد، برای منازل و خانه هایی که فضای کافی برای دایر کردن موتورخانه ندارند، مناسب است به همین دلیل پکیج ها به جای موتورخانه های مرکزی مورد استفاده قرار گرفته و بسیار کاربردی هستند. در ادامه انواع پکیج ها را شرح می دهیم.

پکیج زمینی: پکیج های زمینی در حقیقت یک موتورخانه کوچک و کامل هستند که در جهت تامین گرمایش و آبگرم مورد استفاده قرار می گیرند. پکیج های زمینی بیشتر برای ویلاها یا ساختمان هایی استفاده می شوند که نیاز به تامین آبگرم بیشتری دارند و به این نکته توجه داشته باشید که برای نصب پکیج های زمینی به فضای بیشتری نیاز خواهید داشت.

پکیج دیواری: یکی از پرکاربردترین پکیج هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند، پکیج های دیواری هستند و به دلایلی نظیر عدم اشغال فضای مفید، ایمنی خوب و استقلال کامل در هر واحد مسکونی باعث شده است پکیج های دیواری نسبت به نوع زمینی خرید بیشتری دارند.

انواع پکیج

پکیج ایران رادیاتور، بهترین پکیج دیواری در چند سال اخیر

پکیج های برند ایران رادیاتور بر اساس استانداردهای EN483 اروپا طراحی و ساخته شده اند و این پکیج ها در مدل های فن دار و بدون فن تولید می شوند. برند ایران رادیاتور با راندمان حرارتی 93 درصد و ظرفیت حرارتی خروجی 36 کیلووات در بازار عرضه می شوند و از دیگر ویژگی های بارز این پکیج ها می توان به سیستم ضد یخ زدگی، تنظیم خودکار جریان گاز، بای پس خودکار و محفظه احتراق بسته اشاره نمود. توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از پیکج در تراس های ساختمان یا زمانی که طول دودکش در حالت افقی بیش از 30 متر باشد، باید از پکیج های فن دار استفاده شود.

پکیج دیواری ایران رادیاتور

بوتان، بهترین برند برای سیستم های گرمایشی

یکی از انواع برند پکیج در ایران، پکیج های بوتان هستند که در ظرفیت های 22 تا 32 هزار کیلووات قابل ارائه می باشند. پکیج های این برند در سری های پرلا، پارما و پرو طراحی و تولید می شوند که از نظر ظاهری شیک و مناسب بوده و در برابر هر نوع فشار آب، عملکرد بسیار مطلوبی دارند. از مهم ترین مزیت های پکیج های بوتان می توان به سیستم عیب یابی هوشمند، جلوگیری از یخ زدگی، سیستم کنترل کننده تغییرات دمای آبگرم مصرفی، سیستم آیونایز و قابلیت هواگیری خودکار اشاره کرد. تمامی پکیج های بوتان دارای 24 ماه ضمانت می باشند و توصیه می شود که سرویس های دوره ای پکیج ها را به شکل مرتب انجام دهید تا پکیج ها عمر مفیدتری داشته باشند.

پکیج دیواری بوتان

پکیج دیواری شوفاژکار، برندی با کیفیت و خوش قیمت

یکی از با کیفیت ترین برندهای پکیج دیواری ایرانی از نظر کاربران، پکیج های شوفاژکار است که دلیل این انتخاب، تنوع و کیفیت بالای این محصولات است. این برند در ظرفیت های 24 تا 40 کیلووات در مدل های کامفورت، الگانت و کاپریس تولید می شوند. داشتن ویژگی های پنل هوشمند تمام دیجیتال، صدای کم در حین کار، توانایی عملکرد در شرایط فشار کم آب مصرفی، مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند موجب شده است که این برند محبوبیت ویژه ای در میان کاربران داشته باشد. پکیج های شوفاژکار با برق مصرفی تکفاز کار می کند. همچنین آبگرم مصرفی فراوانی را تامین کرده و بدون کاهش فشار آب و نوسانات دمایی، آب گرم را در اختیار کاربران قرار می دهد. گارانتی این برند نیز همانند سایر پکیج ها دارای 6 ماه بوده و 24 ماه ضمانت تعویض قطعات دارد.

پکیج دیواری شوفاژکار

لورچ، برندی مطمئن برای سیستم گرمایشی

پکیج های لورچ در مدل های آدنا، هرما، آرتمن و آریان تولید شده که تمامی این برند ها در ظرفیت های 24 تا 32 کیلووات تولید می شوند. ویژگی های بارزی که این برند دارد شامل سیستم جلوگیری از یخ زدگی، سیستم هواگیری اتوماتیک، مجهز به پمپ سیرکولار، راندمان بالای حرارتی، مصرف سوخت کم و غیره می باشد. پکیج های لورچ آدنا و آریان در ظرفیت های 24000 تا 32000 تولید می شوند که دارای دو مبدل حرارتی می باشد و همچنین دارای راندمان حرارتی 93 درصدی است. نوع آرتمن مدل فن دار بوده و در ظرفیت 32000 قابل ارائه است و راندمان حرارتی آن 108 درصدی می باشد. همچنین مدل هرما در ظرفیت 24000 تولید شده و مجهز به دو مبدل حرارتی است.

پکیج دیواری لورچ

پکیج گرم ایران، برندی با کیفیت

پکیج های زمینی گرم ایران با حداکثر ظرفیت حرارتی 62000 کیلوکالری در ساعت و به صورت فن دار و بدون فن عرضه می شوند که در ساختمان هایی با حداکثر متراژ 450 مترمربع استفاده می شود. از خصوصیات مفید این برند می توان به مواردی همچون داشتن کلید دو حالته برای کارکرد در سرما و گرما، داشتن قابلیت اتصال به سیستم گرمایش جکوزی و استخر، قابلیت سازگاری با محیط و تعمیر آسان این تجهیز اشاره نمود.

پکیج زمینی گرم ایران

پکیج دیواری ایساتیس، برندی آشنا در حوزه گرمایشی

پکیج های دیواری ایستاتیس در ظرفیت های مختلف از 24000 تا 30000 کیلووات تولید می شوند. این برند مجهز به یک خط تولید بروز بوده و از قطعات ایتالیایی و اروپایی استفاده می کند و این امر موجب شده که رقیبان بسیاری در بازار ایران پیدا کند. از بارزترین ویژگی های این برند می توان به مصرف کم انرژی، سیستم عیب یابی هوشمند، طراحی زیبا، پمپ سیرکولار و راندمان 90 درصدی اشاره نمود. گارانتی این برند نیز حداقل 24 ماه بوده و باید حداقل 6 ماه یکبار سرویس دوره ای برای این پکیج ها انجام شود.

پکیج ایرفو، برندی متنوع

از پکیج دیواری ایرفو برای گرمایش ساختمان های مسکونی و آپارتمان ها استفاده می شود و دارای ظرفیت های 20000 و 28000 کیلوکالری در ساعت هستند. طراحی این پکیج ها به گونه ای است که در کابینت های آشپزخانه به راحتی جای می گیرند. جالب است بدانید به دلیل استفاده از دیگ چدنی در این برند، راندمان حرارتی بالایی دارند. این برند نسبت به سختی بالای آب حساسیت ندارد و دوام بالا و طراحی زیبا در برابر خوردگی و پوسیدگی از مزایای مهم این برند محسوب می شود. ابعاد مناسب پکیج دیواری ایرفو سبب نصب و حمل و نقل آسان این پکیج ها می شود.

پکیج ایرفو

وایلانت، بهترین پکیج خارجی در بازار ایران

این برند ساخت کشور آلمان است. پیکج دیواری وایلانت در ظرفیت های 24000 تا 36000 تولید شده است. این برند راندمان بالایی دارد که در دو نوع فن دار و بدون فن تولید خواهد شد. ویژگی هایی همچون صرفه جویی در مصرف گاز، ایجاد صدای کم، دارای قطعات با کیفیت، مجهز به سیستم ضد یخ زدگی، راندمان بالای 90 درصد و غیره می باشد.

پکیج دیواری وایلانت

نتیجه گیری

برندهای بسیاری در حوزه سیستم های گرمایشی در ایران وجود دارند که در کنار کیفیت بالا، مدل های متنوعی طراحی و تولید می کنند. در این مقاله سعی کردیم برندهای پرفروش ایرانی و خارجی بازار ایران را معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی نوع پکیج، مناسب محل موردنظر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید برای خرید یک پکیج مناسب به ظرفیت حرارتی، راندمان، متراژ محل و سایر عوامل تاثیر گذار توجه نمایید. همچنین در صورتیکه تمایل به خرید رادیاتور دارید با مراجعه به مقاله نحوه انتخاب رادیاتور و معرفی انواع مراجعه نمایید.

همچنین بخوانید
عملکرد پکیج ها با توجه به فصل های مختلف تغییر می کنند.برای مثال راه اندازی پکیج برای زمستان با تابستان تفاوت دارد. وظیفه اصلی پکیج ها تامین آب گرم مصرفی و گرم نگه داشتن محیط می باشد. بنابراین، در این مقاله درباره چگونگی کارکرد پکیج ها صحبت خواهیم کرد.
موتورخانه و پکیج هر دو کار مشترکی را انجام می دهند اما از نظر عملکرد اندک تفاوتی دارند و هر کدام مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارند که در ادامه به موارد آنها اشاره کردیم. اگر به دنبال مقاله ای هستید که مفصل به مقایسه پکیج با موتورخانه بپردازد، توصیه می کنیم ادامه مطالب را از دست ندهید.
همه می دانیم ک برای داشتن راندمان بهتر پکیج و افزایش طول عمر آن نیاز به شستشو و سرویس سالیانه داریم که باید این کار را حداقل سالی یک بار توسط افراد مجرب این حرفه انجام دهید. وقتی که درون رادیاتورها هوا باشد باعث اختلال در عملکرد پکیج و رادیاتور ها می شود و در نهایت باعث سرد شدن بخشی از رادیاتورهای می گردد. مطالعه این مطلب برای شما مفید خواهد بود زیرا توصیه می شود در اولین گام به مطالعه مطالب ارائه شده در این زمینه پرداخته و در گام نهایی می توانید سوالات خود را مطرح نمایید.
انتخاب بین بخاری و پکیج در واقع انتخاب بین تجربه و نوآوری در سیستم های گرمایشی می باشد که با داشتن اطلاعاتی در مورد مشخصات هر یکی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه به مقایسه ویژگی ها، سطح ایمنی، نحوه نصب و تفاوت های مصرف انرژی می پردازیم تا به راحتی بتوانید به سوال پکیج بهتر است یا بخاری پاسخ دهید.
از پمپ آبگرمکن و پمپ پکیج در سیستم های گرمایشی واحدهای ساختمانی استفاده می شود. امروزه به منظور عملکرد بهتر این دو سیستم از پمپ هایی مخصوص افزایش فشار و میزان آبدهی آب گرم استفاده می شود. در این مقاله به بررسی پمپ های مخصوص آبگرمکن و پکیج و تفاوت های آن ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: